gangsta15 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Witajcie, W maju 2011roku kupiłem a4 1.9tdi BRB z przebiegiem 81tys. Poczatkiem Stycznia tego roku postanowiłem zwiekszyc jej moc,Było 115 koni jest podobno 140/145 nie jestem pewien bo mechanik miał nie czynną hamownie. Moje pytanie co mozna zrobic jeszcze zeby osiągnąc chociaż 160/170koni, nie wiem jak to jest tam podobno nie ma pompowtrysków tylko ten cały common rail jak to jest ???
peter22 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 jak już zmieniac turbo to wsadzaj CAHA lub BRD dodatkowo wsadzaj drudi IC i jak masz jeszcze kase to wsadzaj wydajniejsze wtryski i pod 190 mozesz celowaĆ. Ja na BRD i drugim IC na seryjnych wtryskach uzyskałem 173 KM Pozdrawiam a widze ze maszrok 2008 wiec jest DPF , to zastanów sie jeszcze czy go nie wywalić
Santa Cruz Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Zacznij od zweryfikowania tego co dotychczasowy magik zrobił z Twoim silnikiem na wiarygodnej hamowni.
Dev Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 turbo BRD, PD-ki AL, cooler i ze 180kM "wystraszysz"
aju Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 turbo BRD, PD-ki AL, cooler i ze 180kM "wystraszysz" skoro to nie CR więc pewnie konstrukcja podobna do mojej 115ki, to co napisałeś właśnie wceluje w taką moc przy odrobinie szczęścia będzie 18x i 380-390~Nm.... Tyle że ja nie szukał bym pompek AL bo większość w oborocie to już dojechane szroty, oddał bym "swoje" do regeneracji i przeróbki na bardziej wydajne
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 jak już zmieniac turbo to wsadzaj CAHA lub BRD dodatkowo wsadzaj drudi IC z Caha nie tak hip hop siup. BRD P&P i zamiast drugiego IC lepiej FMIC
akjam Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zacznij od zweryfikowania tego co dotychczasowy magik zrobił z Twoim silnikiem na wiarygodnej hamowni. :good: Dokładnie! Bo podobno to wiesz co... :gwizdanie:
aju Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 i zamiast drugiego IC lepiej FMIC szlak przetarty bardzo dokładnie
Piotrek98igo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 mozna to samo co z innymi 1.9 zrobic ...ale pytanie
grejf Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 zmien turbine po prostu na zasadzie ''bez rzeźby'' od AWX lub AVF GT17 wytnij katy i miej sobie spokojnie 160ps.
gangsta15 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 No tak do 160koni bylo by super pisaliscie o wymianie turbo, Na jakie dokadnie z jakiego silnika? czy chlodnice powietrza tez bede musial wymienic na wiekszą? i jak by to wyglondalo jesli juz bym wymienil turbo musial bym odwiedzic znowu tego magika? zeby mi cos tam w kompie ustawił???[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 17:55_________________________________________________ Ludzie juz wiem oco chodzi z tymi turbo AWX czy BRD|:|D z tym AWX wydaje mi sie ze nie było by problemu to zmontowac ale z tym BRD chyba był by mały problem bo tam widziałem miejsce na węzyk i taką wtyczke co do węzyka to ok coś takiego u mnie widziałem ale tej wtyczki nie jestem pewien. No i jesli chodzi o IC w którym miejscu zamątować ten drugi IC??? i czy musiał bym po tym wszystkim odwiedzic mechanika zeby podłaczył autko pod kompa??? dziękuje:D
Piotrek98igo Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 masz temat o zwiekszeniu mocy 1.9tdi PD i sa tam odpowiedzi
Pawlo 2004 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Musiałbys po tym wszystkim odwiedzić dobrego tunera żeby zrobił re-map i powinienes mieć podobnie jak ja mam (widoczne na dole w podpisie)
MAGIC87 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 z BRD nie ma az takiej duzej zabawy. praktycznie P&P. jak chcesz tanim kosztem to tylko AWX wsadz i korekta softu i tyle
grejf Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 w brb jest centralny IC więc styka bez problemu na T od AWX, AVF z serii KKK nowa koszt 2,3. Moim zdaniem wiecej pogada jak z BRD "rumunka" uzywka do tego... zeby robic PD AL'e, FMIC, sprzeglo race i T BRD + wydech 2,5'' to w BRB nie bedzie mocarnych szcztowych 180ps, tylko 200+. wiec wsadzaj KKK AVF wytnij katy remapa i z czapki... edit: chyba ze chcesz, to 1. sprzeglo race SACHS RACE PERFORMANCE 240mm z tarczą wzmocnioną organiczną do 1.9, 2.0TDi na dwumas wytrzymuje 450Nm bez uslizgów wchodzi tez na jednomas. 2,4t. 2.Co do PD zdajesz swoje jesli ok i robia hybrydy BOSCHowskich końcówek do pompek AL (otworki 0,195) - kazda pompka jest testowana i ustawiana na stanowisku serwisowym (cisnienie otwarcia, dawki, BIPy). przy zakupie kompletu (koncówki i regulacja pompek ), (4 zestawy na 4 pompowtryskiwacze) - opcjonalnie wymiana uszczelek. Koszt 2,4t. z kompleksowa robocizna. 3. FIMC rzeźba orurowań ok. zalezy u kogo, ale sred. 800-1,2t. 4. Turbo BRD lub hybryda GT22, lub od BMW 3.0 gt22 + flansza na wydech, EGR koszt turbo jesli robisz wydech to 5 kwasówka 2,5 cala 1m/50zl + koszty rzeźby wraz punktem 4. ok +/- 2t. 6. Map sensor [zegar] BOOST, ok 100-250zl. 7. dól olejowy od np. ARL'a koszty czesci rury, chlodnicy, pompy. 8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t latasz na 450Nm i 200ps+
MAGIC87 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 8 program zalezy u kogo od 600 - 1,5t raczej taki setup 1500 zł... bo to nie korekta
aju Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 latasz na 450Nm i 200ps+ i dalej nie jedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się