aju Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 jeśli można coś wywnioskować np z allegro przegub w AFN jest inny niż w AJM muszę się jutro przejechać do sklepu i zobaczyć to na żywo
Dev Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 inaczej nie da rady wszystko trzeba sprawdzic organoleptycznie
mjw83 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Chłopaki dajcie znac jak z tymi przegubami, trza wymieniac i jakie czy nie? mam stary od 1.8T jak by trzeba jakies wymiary czy foty piszcie, nie ukrywam ze mam chrapke na 320, a niebawem wybieram sie do de moze jakies zwrotnice na szrocie znajde w dobrej cenie
Dev Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 trzeba wszystko mierzyc inaczej nie da rady
mjw83 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 I przydała by sie elektroniczna dokładna sufmiarka mam tylko zwykła w poniedziałek bede w domku jak uda mi sie zmierzyc podam wymiary osi we wgłebieniach i na wieszchu frezu liczbę ząbkow, albo trzeba by pojezdzic po szrotach z wlasnym przegubem i pasowac czy wejdzie w piaste
mjw83 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Raczej tak masz racje, porównałem przegoby na allegro do 1.8T 150KM nie pasuje zas do 1.8T 180KM AJL podejdzie gdyż to są te same przeguby, Więc u mnie dochodzi zakup półosi z przegubami, mam nadzieje ze podejda bez żadnego problemu do mojej skrzyni? Bo w swojej ma inne srodkowe http://allegro.pl/przegub-a4-a6-vw-passat-1-6-1-8-1-8t-ruville-i2162518136.html http://allegro.pl/przegub-zewn-ruville-vw-passat-audi-a4-a6-a8-skoda-i2148129872.html
mjw83 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Koledzy a nie da sie przezucic samych tarcz i zacisków? gdyz tarcze maja ten sam rozstaw srób 5x112 pierscien centrujący tak samo jarzma tez sa te same, praktykował juz ktos?
Dev Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 tutaj jest ważny rozstaw mocowania jarzma do zwrotnicy w B5 masz 94 mm a w B 6,7 i 8 masz 144mm
mjw83 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Masz racje Tomek, musze sie poprawic tylne sa takie same ale nie przednie juz na oko wydaja sie wieksze, nic pozostaje smigac na tych lub zbierac kaske na całe kompletne zwrotnice z osiami. Dzięki za odpowiedzi z mojej strony to wszystko w tym wątku
Dev Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 http://allegro.pl/zwrotnica-prawy-przod-audi-allroad-a6-c5-2-7-i2187687836.html http://allegro.pl/zwrotnica-lewy-przod-audi-allroad-a6-c5-2-7-i2187687865.html
marewel Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Zwrotnice to nie wszystko dochodzi jeszcze wahacz na mały stożek.
Dev Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 wahacze zostają te same, idzie tylko zwrotnica problemem pozostaje spasowanie piasty przegubem
Tomaszz Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 wahacze zostają te same, idzie tylko zwrotnicaproblemem pozostaje spasowanie piasty przegubem Czyli podsumowując trzeba mieć te zwrotnice (z zaciskami i tarczami oczywiście ) + ewentualnie przeguby zewnętrzne. Nic więcej ?
symeks Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 teoretycznie W moim przypadku "praktycznie". Bez wymiany przegubów.
aju Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 nie mówię że nie.... bo przegub ajm nie pasuje do 2,7bit zwrotnicy a przegub z afn jest inny niż ajm
pioteros Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 trzeba pamietac tez o lozyskach bo te beda tez wieksze w wiekszych motorach, ogolnie z tego co zobaczylem, jak jest grubsza poloska z przodu to i wieksze beda lozyska i inne tez przeguby - logicznie czyli jak ktos ma Vke w A4 to ma mniej roboty przy zmianie bo lozyska i przeguby i pewnie polosie zostana te same
aju Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 na przyszły weekend się zabieram za dopasowanie zwrotnic z allroada 2,7bit do mojego ajm, zobaczymy co będzie potrzebne :decayed:
Dev Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 jak bedą pasowac Ci wpusty na przegubie do piasty to jestes w domu przy okazji wywierc otwór w piascie fi5 i przegwintuj gwintownikiem M6 ale ostrożnie, tylko wczoraj złamałem dwa gwintowniki wiertło najlepsze bedzie dwustopniowe do nierdzewki (kupisz w Castoramie) ta czynnosc pozwoli Ci przymocowac tarcze do piasty podczas zmiany kół nie bedzie Ci to latać jak Żyd po pustym sklepie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się