Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy zamontuję hamulce przód z B6 320mm bez większych problemów do B5 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli można coś wywnioskować np z allegro przegub w AFN jest inny niż w AJM

:facepalm: muszę się jutro przejechać do sklepu i zobaczyć to na żywo

Opublikowano

inaczej nie da rady

wszystko trzeba sprawdzic organoleptycznie

Opublikowano

Chłopaki dajcie znac jak z tymi przegubami, trza wymieniac i jakie czy nie? mam stary od 1.8T jak by trzeba jakies wymiary czy foty piszcie, nie ukrywam ze mam chrapke na 320, a niebawem wybieram sie do de moze jakies zwrotnice na szrocie znajde w dobrej cenie :)

Opublikowano

trzeba wszystko mierzyc

inaczej nie da rady

Opublikowano

I przydała by sie elektroniczna dokładna sufmiarka mam tylko zwykła w poniedziałek bede w domku jak uda mi sie zmierzyc podam wymiary osi we wgłebieniach i na wieszchu frezu liczbę ząbkow, albo trzeba by pojezdzic po szrotach z wlasnym przegubem i pasowac czy wejdzie w piaste

Opublikowano

nie frezu tylko wpustu

Opublikowano

Raczej tak masz racje, porównałem przegoby na allegro do 1.8T 150KM nie pasuje :( zas do 1.8T 180KM AJL podejdzie gdyż to są te same przeguby, Więc u mnie dochodzi zakup półosi z przegubami, mam nadzieje ze podejda bez żadnego problemu do mojej skrzyni? Bo w swojej ma inne srodkowe

http://allegro.pl/przegub-a4-a6-vw-passat-1-6-1-8-1-8t-ruville-i2162518136.html

http://allegro.pl/przegub-zewn-ruville-vw-passat-audi-a4-a6-a8-skoda-i2148129872.html

Opublikowano

Koledzy a nie da sie przezucic samych tarcz i zacisków? gdyz tarcze maja ten sam rozstaw srób 5x112 pierscien centrujący tak samo jarzma tez sa te same, praktykował juz ktos?

Opublikowano

tutaj jest ważny rozstaw mocowania jarzma do zwrotnicy

w B5 masz 94 mm a w B 6,7 i 8 masz 144mm

Opublikowano

Masz racje Tomek, musze sie poprawic tylne sa takie same ale nie przednie juz na oko wydaja sie wieksze, nic pozostaje smigac na tych lub zbierac kaske na całe kompletne zwrotnice z osiami. Dzięki za odpowiedzi z mojej strony to wszystko w tym wątku

Opublikowano

Zwrotnice to nie wszystko dochodzi jeszcze wahacz na mały stożek.

Opublikowano

wahacze zostają te same, idzie tylko zwrotnica

problemem pozostaje spasowanie piasty przegubem

Opublikowano
wahacze zostają te same, idzie tylko zwrotnica

problemem pozostaje spasowanie piasty przegubem

Czyli podsumowując trzeba mieć te zwrotnice (z zaciskami i tarczami oczywiście :) ) + ewentualnie przeguby zewnętrzne.

Nic więcej ?

Opublikowano

teoretycznie

Opublikowano
teoretycznie

W moim przypadku "praktycznie". Bez wymiany przegubów.

Opublikowano

nie mówię że nie.... bo przegub ajm nie pasuje do 2,7bit zwrotnicy a przegub z afn jest inny niż ajm :decayed:

Opublikowano

trzeba pamietac tez o lozyskach bo te beda tez wieksze w wiekszych motorach, ogolnie z tego co zobaczylem, jak jest grubsza poloska z przodu to i wieksze beda lozyska i inne tez przeguby - logicznie :)

czyli jak ktos ma Vke w A4 to ma mniej roboty przy zmianie bo lozyska i przeguby i pewnie polosie zostana te same

Opublikowano

na przyszły weekend się zabieram za dopasowanie zwrotnic z allroada 2,7bit do mojego ajm, zobaczymy co będzie potrzebne :decayed::decayed:

Opublikowano

jak bedą pasowac Ci wpusty na przegubie do piasty to jestes w domu

przy okazji wywierc otwór w piascie fi5 i przegwintuj gwintownikiem M6

ale ostrożnie, tylko wczoraj złamałem dwa gwintowniki :wallbash:

wiertło najlepsze bedzie dwustopniowe do nierdzewki (kupisz w Castoramie)

ta czynnosc pozwoli Ci przymocowac tarcze do piasty

podczas zmiany kół nie bedzie Ci to latać jak Żyd po pustym sklepie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...