Noxus Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Witajcie. Może Wy macie wiedzę, co to za wynalazek? Nigdzie nie mogę znaleźć 3literowego oznaczenia...
pastaldo Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Po pokrywie zaworów to chyba coś na PD. Więc tam chyba te silniki rózniły się tylko osprzetem
pieciajek Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Jeśli chodzi o głowicę to stawiam na 110 tdi ale golf 4 , bora czy leon. Blok to raczek PD pompowtrysk ale też z tego typu aut bo miska na zdjęciach jest jak brytwanka znaczyło by to że poprzecznie montowany w aucie.
Noxus Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Silnik wyciągnięty z Seata Toledo przyprowadzonego z Holandii. W dokumentach jest 1.9 TDI 110 (81kw) AHF
pastaldo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Silnik wyciągnięty z Seata Toledo przyprowadzonego z Holandii. W dokumentach jest 1.9 TDI 110 (81kw) AHF to nie znasz oznaczenia czy AHF? bo czegoś tu nie rozumiem
pieciajek Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Podaj nr. z miski olejowej, jest od spodu.[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 01:41_________________________________________________Czyli wszystko wiesz a pytasz o co? Na kawałki masz ten silnik, szukam miski olejowej, jak coś t opisz na PW i podaj cenę.
Noxus Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Na silniku powinno być te oznaczenie: AHF, czyż tak? Pytam co to za silnik, bo nie ma oznaczenia. Silnik to część wymienna, więc ktoś mógł wymienić i nie zmieniać w dokumentach? pieciajek, miska jest uszkodzona
Sztomel Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Pole numerowe skorodowane jest i nic na fotce nie widać. Jak je lekko oszlifujesz papierem ściernym to zapewne się ukaże. Oczywiście pole numerowe jest na nadlewie z prawej strony miejsca montażu podstawy filtra oleju - widoczne na fotkach nr 4, 12 i 13 (licząc od góry).
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 to cos z rodziny ahf,alh,asv,agr DOL jest z VP
Noxus Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Pole numerowe skorodowane jest i nic na fotce nie widać. Jak je lekko oszlifujesz papierem ściernym to zapewne się ukaże. Oczywiście pole numerowe jest na nadlewie z prawej strony miejsca montażu podstawy filtra oleju - widoczne na fotkach nr 4, 12 i 13 (licząc od góry). z tego co się orientuje... w tym miejscu numer silnika mają benzyniaki, nie diesle.
Sztomel Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 W Golfie Mk IV i benzyniaki i diesle mają numer i kod silnika w tym samym miejscu. Gdyby ktoś nie wierzył to sam jeżdżę Golfem IV więc wiem co piszę. Aby nie być gołosłownym wkleję fotkę z pola numerowego mojego silnika ALH (90 KM TDI z VNT - odpowiednik silnika AHH w Passacie B5 i A4 B5 lecz trochę inna konstrukcja) : pole numerowe też jest już sfatygowane ale kod ALH można odczytać bez problemu (uwaga fotka otwiera się w dużym formacie) : "ALH 113 502" : Z resztą co tu dużo pisać, w każdym nowszym TDI (powyżej silnika AFN) pole numerowe jest w tym samym miejscu zarówno dla silników poprzecznie montowanych 1.9 TDI VP, PD jak i 1.9 TDI PD wzdłużnych i 2.0 TDI PD i CR (ogólnie).
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Z resztą co tu dużo pisać, w każdym nowszym TDI (powyżej silnika AFN) pole numerowe jest w tym samym miejscu zarówno dla silników poprzecznie montowanych 1.9 TDI VP, PD jak i 1.9 TDI PD wzdłużnych i 2.0 TDI PD i CR (ogólnie). taki standard zeby zbytnoi umyslu nie trzeba bylo nadwyrezac
Noxus Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Dzięki Sztomel za naprostowanie mojej niewiedzy! Przetarłem te pole papierem (aby tylko rdze ściągnąć) i nic nie widać. (patrzyłem także lupą i nie ma oznak po numerach) Możliwe że ktoś pomógł w zniknięciu... Dzięki wszystkim za pomoc! Jak zwykle te forum trzyma poziom i można dużo się nauczyć Pozdrawiam!
wydra Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 asv/ahf ma taką samą miskę, były 2 wersje z czujnikiem poziomu oleju lub bez
trepek Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Wygląda na pierwsze PD, dół jak w 1Z/AFN.
wydra Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 miska z czujnikiem 038 103 601NA miska bez czujnika 038 103 603N obydwie były montowane w silnikach AGR, ALH, AHF, ASV masz silnik na wierzchu to widzisz czy ma czujnik czy nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się