Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż Blow Off'a do 1.8T


audin1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, dziękuję bardzo za linka. Jeszcze ostatnie pytanie: na jakiej zasadzie taki hybrydowy zawór działa? Bo jeżeli w 1.8T mam układ zamknięty, to powietrze nie wychodzi do atmosfery, nie? W takim razie skąd się bierze to psssytające powietrze? Po prostu wyrzuca taką małą dawkę, że to nie ma znaczenia? Czy jakoś inaczej to działa?

Pytam, bo zastanawiam się, czy jest możliwy wzrost spalania po takowej modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy jak jest uszkodzona dvka, jesli jest nieszczelnosc na glownym tloczysku to wrecz wydluza zywotnosc turbo bo nie pozwala jej pompowac tyle ile powinna ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie w hybrydowej tylko część powietrza zostaje wypuszczone na zewnątrz i robi psss reszta wraca do układu czyli jak z seryjna dv.

---------- Post dopisany at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ----------

to zalezy jak jest uszkodzona dvka, jesli jest nieszczelnosc na glownym tloczysku to wrecz wydluza zywotnosc turbo bo nie pozwala jej pompowac tyle ile powinna ;]

U Krzyśka uszkodzona jest membrana czyli zawór sie nie otwiera jak słychać.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wskaźnik doladowania, pompuje na 1bar wiec moc jest bez zmian :) nie chce mi się wieżyć ze po zmianie na nowy jeszcze lepiej by to latało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ja mam wszystko oki w aeb. ale ostatnio zauwazylem. ze jak mu dam pelen gaz to mam na wskazniku 0.55-0.6b ale gdzies po 3 sek spada juz do 0.3-0.4b wczesniej na kazdym biegu trzymalo caly czas pelna wydajnosc. co moze byc nie tak. nic nie szarpie auto zachowuje sie jak powinno. o mocy ciezko mi powiedziec bo roznymi autami na codzien sie jezdzi wiec nie wiem czy jest spadek mocy ale napewno tak jesli mniej pompuje. moze byc DV jak najlepiej sprawdzic jak ja wyciagne. czy to turbo daje znac juz sie konczy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie nieszczelność.

KUP fabryczna dv przetestowana do 2barów , wiec po co bawic sie w zacierajace sie badziewia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są DV-ki

zawory recyrkulacyjne, takie jak masz w serii,

jak chcesz upustowy to szukaj zaworów hybrydowych jak ten za 350pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiekvtec, mam taki zaworek jak pokazałeś w pierwszym linku. Wrzuciłem na próbę zamiast ori DV, którą podejrzewałem o nieszczelność. Latam na tym około pół roku na doładowaniu 1 bar i daje doskonale radę. Nie zmienia to jednak faktu że to nic innego jak DV jaką masz w oryginale tyle że w środku jest tłoczek zamiast membrany. Jeśli koniecznie chcesz słyszeć upuszczane powietrze to zainwestuj w Tip i dobry stożek. Poprawisz tym pracę silnika (moim zdaniem) i będzie słychać głośno nawet ori DV-kę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zamontowałem cóś takiego do swojej 1,8t b5 :

ebay454.jpg

W związku z tym montażem zamiast oryginalnego DV zauważyłem wzrost spalania oraz strzelanie z tłumika. Proszę mi powiedzieć co zrobiłem nie tak. Albo z czym mam problem, aby zlikwidować taki efekt?

Zrobiłem to mniej więcej w ten sposób:

Diverter/Blow Off Valve Information - AudiForums.com z tą różnicą że oryginalnie przedłużeniem jest jeszcze rura do oryginalnego DV i do niej wpiąłem Blow-Off'a. Zaznaczam że zatkałem otwór oryginalnym DV, ponieważ nic innego przypominającego stożek nie wpadło mi w rękę.

Pierwsze błędy jakie mi wyszły po zamontowaniu niebieskiego Blow-off'a:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 18 June 2014, 19:08:30:0

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76 ,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Controller: 8D0 907 557

Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

8 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

- -

P1602 -- 35-10 - - - Intermittent

16990 - Internal Control Module: Processor Fault

P0606 -- 35-00 - -

00648 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater; Behind CAT

28-10 -- Short to Plus - Intermittent

16509 - Coolant Temperature Too Low for Closed Loop Fuel Control System obiegu - zamknięty obieg > niska temperatura (G62)

P0125 -- 35-10 - - - Intermittent System chłodzenia - temp. za niska do rozpoczęcia procesu - G62

01263 - Cold Start Injector (N17) Wtryskiwacz rozruchowy (N17) Wtryskiwacz rozruchowy - N17, Wtryskiwacz zimnego startu - N17

26-10 -- Output Open - Intermittent

01255 - Fuel Injector for Cylinder 7 (N85) Wtryskiwacz cylindra 7 (N85)

26-10 -- Output Open - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) Elektrozawór recyrkulacji spalin EGR (N18) > przewody, elektrozawór EGR

26-10 -- Output Open - Intermittent Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18

01258 - Choke Valve Positioner (V63)

26-10 -- Output Open - Intermittent - 1258 Nastawnik klapy powietrza - V63, Pozycjoner klapy powietrza - V63

Readiness: N/A

Po wykasowaniu ich i po ponownej jeździe sprawdziłem raz i jeszcze i wyszły takie:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Friday, 20 June 2014, 17:58:26:0

Control Module Part Number: 8D0 907 557

Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

5 Faults Found:

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 -- 35-00 - -

16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

P0131 -- 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 -- 35-10 - - - Intermittent

16504 - Throttle Position Sensor (G69): Circuit Malfunction

P0120 -- 35-10 - - - Intermittent

00649 - ABS Inlet/Outlet Valve; Rear (N160)

28-10 -- Short to Plus - Intermittent

Problemem jest także odpalanie... Na starym DV jest w miarę git a po zamontowaniu Blow-off'a odpali silnik - pochodzi przez chwilę i sam gaśnie. Jak odpalę go na gazie, nie ma takiego problemu.

Czy lepiej zamontować go za przepustnicą czy bliżej turbiny?

Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpierw wyeliminuj problemy z wiązka silnika i oprzyrządowaniem, bo błędy które wklejasz nie maja związku z BOVem, najprawdopodobniej masz uwalonego kompa i stad ten problem, lambda w ogóle nie łączy, to samo przepustnica, silnik nie dobiera w ogóle mieszanki i strzela

tym bardziej ze sam piszesz ze na ori DV jest W Miarę dobrze, a nie po prostu dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Komputer ni jest uwalony... Ma wycięte immo, dlatego pokazuje taki błąd...

Dziękuję za pomoc. Będę walczył z tym.

A ma to znaczenie czy zamontuje blow offa za przepustnicą czy bliżej turbiny? czy przy zamontowaniu bliżej turbiny będę musiał sotawić oryginalnego DV na swoim miejścu, czy trzeba coś przerabiać?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Komputer ni jest uwalony... Ma wycięte immo, dlatego pokazuje taki błąd...

Dziękuję za pomoc. Będę walczył z tym.

A ma to znaczenie czy zamontuje blow offa za przepustnicą czy bliżej turbiny? czy przy zamontowaniu bliżej turbiny będę musiał sotawić oryginalnego DV na swoim miejścu, czy trzeba coś przerabiać?

Pozdrawiam

na bank masz cos nie tak z kompem, ktoś ci go uwalil ewidentnie

jak zamontujesz Bova jak ori dvke powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...