dymian1 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 może wydech trochę na razie wszystko wskazuje na dwumas
dymian1 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 eeeee obyś miał racje bo nie mam zamiaru wydawać tyle kasy na dwumas
STANIV Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 kolego, sprawdź poduszkę przy skrzyni a dokładniej śrubę którą przykrecona jest skrzynia, potrafi czasami się odkręcić.
dymian1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 kolego, sprawdź poduszkę przy skrzyni a dokładniej śrubę którą przykrecona jest skrzynia, potrafi czasami się odkręcić. juz to sprawdzilem przedwczoraj. Była lekko poluzowana. Dokręcilem i myslałem ze rozwiąże to problem. Może tak być że przez to odkręcenie tej śruby to poduszka nie spełnia już swej funkcji ? (czyli jest do wymiany)[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 09:56_________________________________________________A co byście powiedzieli na uszkodzone łożyska (łożysko) w skrzyni biegów ?????[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 16:07_________________________________________________jaki jest koszt całkowitego remontu skrzyni biegów ?
carles Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 jaki jest koszt całkowitego remontu skrzyni biegów ? ja bym nie naprawiał tylko szukał jakiejś używanej...
dymian1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 jaki jest koszt całkowitego remontu skrzyni biegów ? ja bym nie naprawiał tylko szukał jakiejś używanej... ma ktoś jakąś używkę ?
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 może wydech trochę na razie wszystko wskazuje na dwumas dwumas w czasie zwalniania nie jest obciazony.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 20:40_________________________________________________ A co byście powiedzieli na uszkodzone łożyska (łożysko) w skrzyni biegów ????? podczas zwalniania skrzynia biegow nie jest obciazona. wiec nie ma jak byc przyczyna takich dzwiekow. podepnij VAGa i sprawdz stan DPF.
audiomaniak Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Może trochę gdybam, ale czy to nie turbinę tak słychać
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Może trochę gdybam, ale czy to nie turbinę tak słychać turbina gwizdze.
carles Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 u mnie też podczas zdejmowania nogi z gazu (zmiana biegów) słychać, ale takie szuranie...\ postaram się nagrać ten dźwięk. ale nie wiem czy mi się uda. Trudno go też zlokalizować skąd dobiega napewno z silnika, ale podczas jazdy trudno wystawić łep pod maskę ;P
slo Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 u mnie też podczas zdejmowania nogi z gazu (zmiana biegów) słychać, ale takie szuranie...\ postaram się nagrać ten dźwięk. ale nie wiem czy mi się uda. Trudno go też zlokalizować skąd dobiega napewno z silnika, ale podczas jazdy trudno wystawić łep pod maskę ;P http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0;highlight=niepokoj%B1cy
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 u mnie też podczas zdejmowania nogi z gazu (zmiana biegów) słychać, ale takie szuranie...\ postaram się nagrać ten dźwięk. ale nie wiem czy mi się uda. Trudno go też zlokalizować skąd dobiega napewno z silnika, ale podczas jazdy trudno wystawić łep pod maskę ;P to szuranie to tez turbina.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 23:45_________________________________________________w sumie, przy deformacji wirnika turbiny, odglosy moga byc przerozne, rowniez buczenie, jak opisane w watku i na filmach.
slo Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 u mnie też podczas zdejmowania nogi z gazu (zmiana biegów) słychać, ale takie szuranie...\ postaram się nagrać ten dźwięk. ale nie wiem czy mi się uda. Trudno go też zlokalizować skąd dobiega napewno z silnika, ale podczas jazdy trudno wystawić łep pod maskę ;P przeczytałeś wątek, który pokazałem ? Tam jest kompendium wiedzy o SZURANKU.
audiomaniak Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Zdejmij wąż z turbo i sprawdź jakie ma luzy, zrobił bym też logi dynamiczne w grupie 011
audiomaniak Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Zdejmij wąż z turbo i sprawdź jakie ma luzy, zrobił bym też logi dynamiczne w grupie 011
audiomaniak Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 Zdejmij wąż z turbo i sprawdź jakie ma luzy, zrobił bym też logi dynamiczne w grupie 011
KUZ83 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 oledzy ja mam problem w B7 1.9 116KM , niedawno kupiłem i mam zastrzeżenia do pracy silnika i układu wydechowego ,pojechałem do dość dobrego warsztatu (Premio ;-) ) chłopak sprawdził wszystkie tlumiki ,złaczki ,elementy takie jak siatki i nic nie widzać , dzwięk dochodzi jakby z turbo lub IC ,słyszany najczęciej przy zmianie biegu ,dzwięk basowy może lekko metaliczny ( ciężko jest coś takiego opisać ) ktoś ma pomysł co to może być ? niby nic się nie dzieje ale coś jest nie tak , czy kultura pracy tego silnika jest taka, czy jest to jakaś usterka ,poprzednie bmw e39 tds wydaje się być lepiej wyciszone może jest gdzieś podobny temat lub ktoś kto ma wiedze coś podpowie Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się