Maestro_86 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Zazdroszcze niektórym kumplom co nie mają bladego pojęcia o motoryzacji... Im tam nigdy nic nie stuka nie puka nie dudni nie skrzypi auta mają bezwypadkowe i niemalowane a tu się człowiek musi martwić bo się troche zna i zawsze jest problem jak się kupuje Dudnienie raz występuje a raz nie. Diabli wiedzą od czego. Niektórym ucichło po wymianie hydrauliki innym nie albo dudni jeszcze bardziej. Ja napewno tego nie tkne póki silniczek pięknie przyspiesza i super odpala
adamusik Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Sprawę olałem z dudnieniem, ale jak czasami mocy brakło to postanowilem zaryzykować i rozbierać, będę pisać o postępach prac narazie samochód u mechanika i czeka na swoją kolej
grzes283 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Jak już coś się dzieje z mocą, dymi, ciężko odpala.....to już można szukać przyczyny. Ale póki normalnie jeździ, to olac dudnienie.
adamusik Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Wyrobione gniazda pod szklanki i chyba szykuje się wymiana glowicy Nowa używana głowica kupiona z zaworami koszt 240 zl
adamusik Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Tak wygląda wyrobione gniazdo pod szklanke
mateusz233 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Może dlatego niektórym nie ustało dudnienie po wymianie wałka. Wychodzi na to że w niektórych przypadkach aby całkowicie pozbyć się dudnienia trzeba wymienić głowicę
adamusik Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Zobaczym jak się wszystko złoży jaki będzie efekt koncowy
marson Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Zgłębiam ten temat dość długo miałem koncepcje, które okazały się nietrafione choć nie do końca nie miałem racji. Gdy ropa przedostawała się do oleju miałem dudnienie po usunięciu problemu po 30tyś gdy olej zgęstniał przestało dudnić. Moja konkluzja jest taka, silnik z przebiegiem powinien mieć gęstrzy olej by uszczelnić wyrobione minimalnie części myślę tu o szklankach, wymiana ich nie pomorze bo pracują one w głowicy i czasem właśnie głowica jest wytarta w tym miejscu dlatego że poprzednicy już wymieniali szklanki a głowica pozostaje ta sama. Większość mechaników sprawdza wałek i wymienia szklanki ale o glowicy nic nie mówi jakby to była część niezużywalna. Moja rada: dobry gęsty olej, ceramizerów nie będę polecał bo nie testowałem. Dodam jeszcze,,,, z dudnieniem ma związek EGR, przy słabej pracy hydrauliki silnika słychać w dolocie wydech,,,amen
adamusik Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Są mechanicy i mechanicy mój zwrócił uwagę na głowice i mam nadzieje ze tam tkwi problem
lukaszooo Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 gesty olej powoduje zużycie bo przez pierwsze sekundy pracy nie zapewnia smarowania, olej który nie jest zmieniany przez ok 30tysięcy robi sie jak smoła a w misce robi sie błoto. Nie bądz mądzejszy od ludzi którzy projektują silniki od dziesiątek lat. EGR nie ma nic wspólnego z hydrauliką...... Nikt nie zwraca uwagi na głowice bo jest to za droga sprawa, używkę moze i mozna dostać za 250zł ale i tak trzebą ją obrobić a to kosztuje ok 400zł a gdzie reszta gratów.... Trzeba zadać sobie pytanie czy auto warte 16-18tys jest warte inwestycji 1/4 wartości tylko po to aby nie dudniało
mateusz233 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Znajomy ma A4 z przebiegiem bliżej nieokreślonym i widać że była zmieniana tam głowica na jakąś bez znaczka audi i u niego pięknie chodzi, zero najmniejszego dudnienia.
marson Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 pomyłka nie 30tyś a 3tyś EGR z hydrauliką nie ma nic wspólnego ale właśnie przez niego łączy się wydech z dolotem i przy złej pracy zaworów czyli hydrauliki może powodować dziwne dzwięki w dolocie. Nie staram się być mądry tylko opisuje swoje obserwacje.
grzes283 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Tak, czy siak każdy pomysł może okazać się ciekawy. Ja proponuje, z racji, że jest tu nas pełno ciekawych sprawy ludzi złożyć się na remont jakiegoś silnika i odnaleźć problem. Bo ładować 4 tysiaki w auto warte max 20 tysi, to nie głupota na maxa. Mi dudni, ale już przywykłem i nie robi mi to. Cieszę się, że posłuchałem mądrzejszych i zbagatelizowałem sprawę. Teraz pewnie bym był lżejszy o kilka ładnych tysięcy a auto dalej by dudniło.
lukaszooo Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Może zróbmy inaczej złóżmy się na b7 3.0tdi sline dla mnie a ja w ramach wdzięczności zostawię wam moje b6 do testów ori wałem zostawie wam gratis Edytowane 12 Marca 2015 przez lukaszooo
C4NC3R Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ta b7... A8 d3 4.2TDi Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się