guerrero Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 witam, włącza mi sie podczas jazdy esp, aby je wylaczyc nalezy zgasic silnik. Przegladajac te forum wiele osob sugerowalo ze to czujnik pod pedalem hamulca, wiec pojechalem do mechanika i mu to zasugerowalem, ale on powiedzial ze to moze byc wiele przyczyn i najpierw nalezy podlaczyc do komputera. Na komputerze wyszlo ze to jeden z pompowtryskow, czy jest to mozliwe? jeden pompowtrysk kosztuje ponad 2000zl Bardzo prosze o jaks sensowne porady z gory dziekuje i pozdrawiam Bartek
guerrero Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 czy naprawde nie jest w stanie mi nikt cos doradzic, zasugerowac ?
guerrero Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 nie wiem dokladnie jakie, ale mechanik powiedzial ze jest blad czwartego pompowtrysku
jarek_ns Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 poszukałem w googlu i faktycznie może mieć to związek z pompowtryskiem. Ale warto było by zasięgnąć opinii innego mechanika oczywiście nić mu nie mówiąc o poprzedniej diagnozie.
guerrero Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 wlasnie zamowilem ten czujnik co jest pod pedalem hamulca, koszt nie wielki 39zl wymienie i zobacze, jak dalej sie bedzie wlaczalo to podjade na komputer do innego mechanika tez przegladajac neta zauwazylem ze jezeli dzieje sie cos z pompowtryskiem to samochod nie pracuje rowno, przerywa i znacznie zwieksza sie spalanie, u mnie raczej tego nie ma - spalanie w granicach 7.5-8 litra
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 a zalacza sie tylko kontrolka ESP, czy rowniez ogranicza moc?
guerrero Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 moc bez zmian, ciagnie normalnie tylko sa takie lekkie drgawki, trzepanie(nie wiem dokladnie jak to nazwac )
guerrero Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 w srode wieczorem wymieilem ten czujnik, w czwartek zrobilem okolo 50km i sie nie wlaczylo, ale dzisiaj na odcinku 20km wlaczylo sie dwa razy , juz jestem bezradny
greg2505 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 podepnij vaga i sprawdź czujnik kąta skrętu może taśma uszkodzona gdzieś nie łączy
guerrero Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Taśma ok, cały czas pokazuje błąd czwartego pompowtrysku, ale ciśnienie na każdym jest takie same więc to raczej nie jest pompowtrysk Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk
zbyszek7791 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 witam mogę potwierdzić kończąca się pompka może powodować zapalenie tej kontrolki . Do sprawdzenia vagiem pompki (statycznie 013, 018, 023) dla grupy 013 - (+ - 2,8 tolerancja dla każdej pompki , powinno być jak najbliżej 0) dla grupy 018 - (powinny być same zera, jedynka to uszkodzona pompka) dla grupy 023 - (w tej grupie bipy dla każdego pompowtrysku, dobra pompka nie powinna przekraczać 35na wolnych obrotach , po dodaniu gazu wartość nie powinna przekraczać 127 jeżeli jest więcej sterownik zapisuje błąd dla danego pompowtrysku) to tak w skrócie dla silnika 1,9 (nie napisałeś jaki masz) przydały by się logi tych grup, lekkie drgania też mogą o tym świadczyć.
guerrero Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 wyczyscilem piny na wtryskach i zlacze wiazki ktora wchodzi do glowicy. Dwa dni jezdze i esp sie nie zapala, na vagu nie ma juz bledu wtrysku
guerrero Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 przez weekend zrobie ok 300km i napisze czy wszystko ok
tomek040486 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 czyli okazuje sie że takie błędy to jeszcze nie wyrok, zawsze trzeba zaczac od stykow. oby sie juz bez powodu kontrolka nie zapalila
guerrero Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 jest lepiej ale nie jest idealnie, od srody zrobilem 700km i zaswiecilo sie tylko raz, gdzie wczesniej na odcinku 20km potrafilo sie zaswiecic 2 razy. Na razie sobie to odpuszczam, jak sie bedzie czescie wlaczalo to bede cos myslal
guerrero Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 problem rozwiazany, podczas wymiany rozrzad zostal zle ustawiony i na 4 pompowtrysku pokazywalo wartosc 0.88 przez co wlaczalo sie esp. Po prawidlowym ustawieniu rozrzadu problem znikna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się