Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Esp - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, włącza mi sie podczas jazdy esp, aby je wylaczyc nalezy zgasic silnik. Przegladajac te forum wiele osob sugerowalo ze to czujnik pod pedalem hamulca, wiec pojechalem do mechanika i mu to zasugerowalem, ale on powiedzial ze to moze byc wiele przyczyn i najpierw nalezy podlaczyc do komputera. Na komputerze wyszlo ze to jeden z pompowtryskow, czy jest to mozliwe? jeden pompowtrysk kosztuje ponad 2000zl :( Bardzo prosze o jaks sensowne porady

z gory dziekuje i pozdrawiam

Bartek

Opublikowano

A jakie błędy wyszły ci na VAGu?

Opublikowano

poszukałem w googlu i faktycznie może mieć to związek z pompowtryskiem. Ale warto było by zasięgnąć opinii innego mechanika oczywiście nić mu nie mówiąc o poprzedniej diagnozie.

Opublikowano

wlasnie zamowilem ten czujnik co jest pod pedalem hamulca, koszt nie wielki 39zl wymienie i zobacze, jak dalej sie bedzie wlaczalo to podjade na komputer do innego mechanika

tez przegladajac neta zauwazylem ze jezeli dzieje sie cos z pompowtryskiem to samochod nie pracuje rowno, przerywa i znacznie zwieksza sie spalanie, u mnie raczej tego nie ma - spalanie w granicach 7.5-8 litra

Opublikowano

a zalacza sie tylko kontrolka ESP, czy rowniez ogranicza moc?

Opublikowano

w srode wieczorem wymieilem ten czujnik, w czwartek zrobilem okolo 50km i sie nie wlaczylo, ale dzisiaj na odcinku 20km wlaczylo sie dwa razy :(, juz jestem bezradny :(

Opublikowano

podepnij vaga i sprawdź czujnik kąta skrętu może taśma uszkodzona gdzieś nie łączy

Opublikowano

Taśma ok, cały czas pokazuje błąd czwartego pompowtrysku, ale ciśnienie na każdym jest takie same więc to raczej nie jest pompowtrysk

Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk

Opublikowano

witam mogę potwierdzić kończąca się pompka może powodować zapalenie tej kontrolki . Do sprawdzenia vagiem pompki (statycznie 013, 018, 023)

dla grupy 013 - (+ - 2,8 tolerancja dla każdej pompki , powinno być jak najbliżej 0)

dla grupy 018 - (powinny być same zera, jedynka to uszkodzona pompka)

dla grupy 023 - (w tej grupie bipy dla każdego pompowtrysku, dobra pompka nie powinna przekraczać 35na wolnych obrotach , po dodaniu gazu wartość nie powinna przekraczać 127 jeżeli jest więcej sterownik zapisuje błąd dla danego pompowtrysku)

to tak w skrócie dla silnika 1,9 (nie napisałeś jaki masz) przydały by się logi tych grup, lekkie drgania też mogą o tym świadczyć.

Opublikowano

wyczyscilem piny na wtryskach i zlacze wiazki ktora wchodzi do glowicy. Dwa dni jezdze i esp sie nie zapala, na vagu nie ma juz bledu wtrysku :)

Opublikowano

jest lepiej ale nie jest idealnie, od srody zrobilem 700km i zaswiecilo sie tylko raz, gdzie wczesniej na odcinku 20km potrafilo sie zaswiecic 2 razy. Na razie sobie to odpuszczam, jak sie bedzie czescie wlaczalo to bede cos myslal :)

Opublikowano

problem rozwiazany, podczas wymiany rozrzad zostal zle ustawiony i na 4 pompowtrysku pokazywalo wartosc 0.88 przez co wlaczalo sie esp. Po prawidlowym ustawieniu rozrzadu problem znikna :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...