wrclaguna Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 AndyN skleił mojego SWAPA do qupy i jakoś to wyszło . Jezeli chodzi o przekładkę z B6 do B7 worka i zapalnika to nie pasują mocowania z srubami metalowe w B7 sa trzy a B6 ma cztery . Ale ja bym dał radę p.s. Takich rzeczy raczej nie wolno robić
AndyN Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 (...) Ale ja bym dał radę (...) Czego byś do tego moda potrzebował? OT: Ciekawe czy przypadkiem poduszki boczne montowane w przednie fotele w B7 też nie są dwustopniowe ....(?)
miszka Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 ... które poduchy do tego moda użyłeś ??? Czyżby walniętą z TT i jakąś z A8 czy jak???
Młody Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Podejdzie mi kierownica z A5 do A6 C6 ?
AndyN Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Rozważania o poduszkach z B7 w B6 przenosimy tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241736.0
Artur82 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Panowie jutro montuje kiere multi z B8 i mam pytanie: 1. Do kodowania zwykły kabel VAG wystarczy? 2. z jakimi modułami muszę się połączyć i co pozmieniać poza zakodowanie modułu kiery i tego co jest opisane w watku o montazu tempo?
Lukaszxxx Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Panowie jutro montuje kiere multi z B8 i mam pytanie:1. Do kodowania zwykły kabel VAG wystarczy? 2. z jakimi modułami muszę się połączyć i co pozmieniać poza zakodowanie modułu kiery i tego co jest opisane w watku o montazu tempo? 1 Wystarczy zwykły vag 311 2 Dokladnie jakbys kodował tempomat tylko kodujesz pod multifunkcje
Artur82 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Panowie jutro montuje kiere multi z B8 i mam pytanie:1. Do kodowania zwykły kabel VAG wystarczy? 2. z jakimi modułami muszę się połączyć i co pozmieniać poza zakodowanie modułu kiery i tego co jest opisane w watku o montazu tempo? 1 Wystarczy zwykły vag 311 2 Dokladnie jakbys kodował tempomat tylko kodujesz pod multifunkcje dzięki wielkie... a tak na marginesie to może by podczepić kompletne kodowanie do montażu kiery pod ten temat jutro montuje dam znać w temacie jak poszło :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 22:30_________________________________________________który pin i czego (RNS_E czy BT) należy zmienić żeby przycisk mode działał ??
Bart-S Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 który pin i czego (RNS_E czy BT) należy zmienić żeby przycisk mode działał ?? Zakoduj moduł kierownicy (03041). Oprócz tego w adaptacjach zegarów na kanale 62 dodaj do aktualnego kodowania wartość "2". Skoro wrzucasz kierę z B8 - nie zapomnij poprawić kodowania BT (bajt odpowiedzialny za multifunkcję ustaw na 1 - współpraca z "rolkami").
Artur82 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 który pin i czego (RNS_E czy BT) należy zmienić żeby przycisk mode działał ?? Zakoduj moduł kierownicy (03041). Oprócz tego w adaptacjach zegarów na kanale 62 dodaj do aktualnego kodowania wartość "2". Skoro wrzucasz kierę z B8 - nie zapomnij poprawić kodowania BT (bajt odpowiedzialny za multifunkcję ustaw na 1 - współpraca z "rolkami"). jutro podjadę do Huberto_V i poprzestawiam...bo mój kablem jak wiesz Bartek nie działa z BT itd...czas na zakup nowego kabla [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 20:56_________________________________________________aha Bartek a adaptacja zegarów to 17-Instruments?? i co daje to "+2"
Bart-S Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 aha Bartek a adaptacja zegarów to 17-Instruments?? Tak. i co daje to "+2" Wprowadza obsługę telefonu do magistrali CAN (możliwe, że to już zrobiłem przy montażu RNS-E - zorientujecie się po podpowiedziach).
Artur82 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 zrobione zgodnie z instrukcją BARTS`a i wszystko śmiga jak należy w tym miejscu jeszcze podziękowania dla Huberto_V za poświęcony czas a jak wygląda uruchomienie SDS`a
AndyN Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 (...) a jak wygląda uruchomienie SDS`a Masz oddzielny topic na forum, szukaj
marekg Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Panowie, wiem że trochę nie na temat ale przy okazji jak już niektórzy rozbierali poduszki, zaślepki itd. Mam problem znaleźć poduszkę multi do b6 w kolorze swing. Czy sama zaślepka jest wymienialna? kupiłbym coś w innym kolorze i zamienił bo same zaślepki są do kupienia. Ale nie chciałbym robić jakiegoś druciarstwa...
jarek_ns Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Panowie mam pytanie z innej beczki. Mam kierę multi z b6 i zastanawiam sie czy wszystkie przycisku bedą działać jak założe bns5,0?
marekg Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 w takim razie jak rozwiązano problemy starej multiiery oraz RNS-E? przecież w B6 na końcowce RNS już był ponoć dostępny? co oznaczałoby, że musiał z multi współpracować
wrclaguna Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 w takim razie jak rozwiązano problemy starej multiiery oraz RNS-E? przecież w B6 na końcowce RNS już był ponoć dostępny? co oznaczałoby, że musiał z multi współpracować O jakich problemach piszesz ? Przeciez były w B6 RNS E i kiera MULTI 2004 rok
jarek_ns Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Kiedyś jak się pytałem to twierdzili że multi z b6 nie będzie działać cała. Podobno działa tylko głośność. Grzesiek ty będziesz wiedział na 100% jak to jest?
wrclaguna Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Mowa tu oczywiście o kierze MF z B6 . Mój kumpel ma taką A4 B6 z 2004 ----> ( PILOT_24) dla pewności można do niego napisać i upewnić sie na 1000%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się