domin79 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 takie pytanko...Jeżeli chodzi o zmianę w b6 4 ramienne kiery (bez multi) na 3 ramienna b6 ( bez mulit) muszę kupować "taśmę" czy wchodzi p&p. oczekuje tylko potwierdzenia że będzie zmiana kiery p&p ; ) p&p
Majkel Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 takie pytanko...Jeżeli chodzi o zmianę w b6 4 ramienne kiery (bez multi) na 3 ramienna b6 ( bez mulit) muszę kupować "taśmę" czy wchodzi p&p. oczekuje tylko potwierdzenia że będzie zmiana kiery p&p ; ) dzisiaj wymieniałem kumplowi 4 ramienną na 3 ramienną, 5 minut roboty, wszystko podchodzi p&p
silnik Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie, czy kiera od B8 podejdzie do B6. Mam czteroramienna zwykłą z multifunkcją, chciałbym zmienić na MF od B7 a jeżeli by dało radę to od B8
domin79 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie, czy kiera od B8 podejdzie do B6. Mam czteroramienna zwykłą z multifunkcją, chciałbym zmienić na MF od B7 a jeżeli by dało radę to od B8 podejdzie:wink:
misiekmb1 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Podłączam sie pod temat.Mam taką samą w B6, (4-ramienna MF) rozumiem że ,,podejdzie " tzn bez problemu? czy jakieś schody po drodze??
wrclaguna Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moduł oczywiscie do wymiany z B7
silnik Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moduł oczywiscie do wymiany z B7 Jak moduł do wymiany?? Przecież moduł mam pod MF.
quadysz Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moduł oczywiscie do wymiany z B7 Jak moduł do wymiany?? Przecież moduł mam pod MF. kurna czy wy czytacie w ogole ten temat od poczatku? musisz miec modul od B7... przeczytaj sobie na pierwszych stronach dlaczego..., i jeszcze tasme bedziesz musial zmienic
silnik Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Mam moduł z literka F i on obsługuje tempomat, fis, i mf, więc myślałem że obsłuży też mf z kiery od B7. Dobrze ze piszesz że trzeba wymienić moduł. Rozumiem że trzeba R lub Q Ale na 100 %
niestandardowy Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 W module od b6 jest inne mocowanie wiazki do poduchy z kieraty do b7... dlatego trzeba wymienic modul... wyslane z niestandardowego s4 active
domin79 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Mam moduł z literka F i on obsługuje tempomat, fis, i mf, bzdury wypisujesz , F nie obsłuzy ani tempo ani mf
silnik Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Mam moduł z literka F i on obsługuje tempomat, fis, i mf, bzdury wypisujesz , F nie obsłuzy ani tempo ani mf Mój błąd, mam na końcu N. Już mi się wszystko miesza. Daje spokój z tą wymiana bo to za duże koszta.
kabas Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Panowie na chwilę obecną posiadam poduszkę ( z A6C6) z wtyczką która pasuje do taśmy ( z A4B7) ale z tego co pamiętam to jest 6-pinowa, czy to możliwe??? I czy na pewno muszę mieć ten łącznik 4-pinowy 4E0-972-133???
quadysz Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ma ktoś nr jaska z tt? szukaj na alledrogo poduszki 8j0, albo tu masz etke IFI :: Free services
tomekhxc Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 chopy zmienilem kiere doslownie przed chwila i wszystko jest git tylko strasznie ciasno mi chodzi obciera o oslone kiera z b8 czy za mocno dokrecona? nie chce mi sie teraz rozbierac jutro to zrobie jak dokrecaliscie mocno czy tak o ?
Majkel Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 chopy zmienilem kiere doslownie przed chwila i wszystko jest git tylko strasznie ciasno mi chodzi obciera o oslone kiera z b8 czy za mocno dokrecona? nie chce mi sie teraz rozbierac jutro to zrobie jak dokrecaliscie mocno czy tak o ? ja dokręcałem mocno ale z wyczuciem... może obudowa Ci nie tak zaskoczyła...
tomekhxc Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 no wydaje mi sie ze wszystko ok hmmm dziwne tez dokrecalem z wyczuciem
domin79 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 no wydaje mi sie ze wszystko ok hmmm dziwne tez dokrecalem z wyczuciem to nie dokrecenie tylko zle załozyłes moduł , zdejmnij fajere i obudowe , poluzuj ten torx od dołu którym dokrecasz moduł i docisnij wsio w strone licznika , potem poskładaj i bedzie cacy:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się