dara_s Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Witam, Koledzy mam zamiar nabyć a4 z takim silnikiem i słyszałem ze nie wszystkie silniki mozna zagazować,jak ktoś ma wiedzę na ten temat to bardzo proszę o podpowiedź jaki silnik z jakim numerem mozna zamontować instalację LPG. pozdrawiam dara_s
dziadek Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 bezpośredni wtrysk czyli silniki FSI i TFSI odpuść jeżeli chodzi o gaz - żeby silnik mógł poprawnie pracować musi być instalacja która podaje na zmianę gaz i benzynę w celu chłodzenia wtrysków jeżeli dobrze pamiętam - więc auto pali ci i gaz i benzynę a po drugie instalacja jest droga sama w sobie
Dev Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 tutaj nie chodzi o chłodzenie, tylko o podanie paliwa do cylindrów
dziadek Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 tutaj nie chodzi o chłodzenie, tylko o podanie paliwa do cylindrów a właśnie że o chłodzenie - http://www.motofakty.pl/artykul/lpg_w_fsi.html
dara_s Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 Koledzy tak na prawdę nikt z Was nie odpowiedział mi na moje pytanie, proszę o wypowiedź ludzi którzy taka instalację eksploatują i z jakim sterownikiem pracuje silnik. Czytałem że nie z każdym sterownikiem można zainstalować instalację LPG
pablosan Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Poczytaj lpg-forum.pl, tam znajdziesz odpowiedź. Instalacja LPG do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa jest znacznie droższa niż z wtryskiem pośrednim.
czeslaw555 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 pytaj u źródła http://www.zamontujgaz.pl/index.dhtml
griga-st Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Jest sporo o tym na forum, Temat przewija się, i będzie o tym coraz więcej bo: 1. nie ma odwrotu od bezpośredniego wtrysku, 2.Auta z FSI to pomału stare padaczki, 3.benzyna jest droga, i będzie(nie łudźmy się) spooro droższa
dara_s Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Tak dokładnie, Jakoś nikt z klubowiczów nie chwali sie że ma taka instalacje,nie wierze ze nikt nie zagazował FSI
darkle Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Instalacja firmy Vialle jest droższa bo kosztuje jakiś 6-6,5 tys ale nic nie stoi na przeszkodzie aby ją zamontować.Jest to instalacja oparta na tzw V generacji a więc ciekły wtrysk gazu. Z tym że w przypadku FSI gaz jest podawany poprzez wtryskiwacze benzynowe.
pablosan Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgadza się, czyli jest dokładnie droższa o 2 razy od instalki (dobrej jakości) dla 4-cylindrowego auta z pośrednim wtryskiem.
dara_s Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Rozmawiałem z warsztatem, który instaluje instalacje Vialle i powiedzieli mi że do tej pory do tego silnika 2.0TFSI nie mają jeszcze kodów i trzeba czekać
longerooo Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 wszystko w temacie ---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:41 ---------- ale wielką nadzieją będzie to http://www.vialle.com.pl/lpdi.html
David Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 ten filmik chyba troche juz ma bo zobaczcie jakie przyjazne ceny paliwa sa na tej stacji w porownaniu do tego co jest teraz
griga-st Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Kilka zdjęć instalacji LpDi w silniku 1.4 tfsi(A3): http://img218.imageshack.us/g/12052010315.jpg/ _______________________________________________________________ Poszperałem trochę w necie na temat instalki od Vialle: 25. März 2011 um 11:30:14 Uhr Zitat: Herzlichen Dank für Ihre Nachfrage. Momentan haben wir noch keine Anlage für den 2.0 Liter TFsi Motoren van VW. Wir sind beschäftigt mit der Entwicklung Momentan. Wann wir es in Deutschland liefern können? Ich hoffe dass wir die Anlage im Sommer fertig haben. Es ist aber eine neue 2.0Liter. Mit freundlichen Grüßen, Astrid Mutsaers Account Manager Deutschland To jest odpowiedz na zapytanie o instalke do silników tfsi. W odpowiedzi chodzi m/w. ze instalacje Lpdi będą rozwijane TYLKO do NOWEGO rzędu silników tfsi(a wiec od EA888 montowanych w A4 B8). Bedzie (jest-patrz:data maila) dostępną od lata 2011. Jest problem jeszcze z aktualizacja software: po firmware VAG musi pójść aktualizacja sterownika instalacji. Sterownik Lpdi współpracuje ścisłe z ECU silnika. Cena w Holandii/Niemczech:2900-3500 eurasów.... Tyle w temacie Vialle.
dara_s Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 Koledzy wszystko fajnie ale w poniedziałek jade po moje audi i z jakim silnikiem TFSI mam kupić aby go zagazować
dziadek Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 chyba nie czytasz ze zrozumieniem - jak tfsi to bardzo droga instalacja - jak chcesz zwykłą sekwencję to niestety nie da rady
dara_s Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 czytam kolego ale nik do tej pory nie wypowiedział sie ze ktoś zagazował taki silnik i nie wazne czy droga instalacja tylko chodzi mi o parametry silnika, a ty mi mówisz ze nie czytam za zrozumieniem
dziadek Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Bo wszystko masz przecież powiedziane na filmiku i:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się