krzysiek.wi Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam wszystkich. Jakiś czas termu rozszczelnił mi się przewód wysokiego ciśnienia od wspomagania, zaczął się pocić na zakuciach. Przewód taki w ASO jak wiadomo to koszt 990 pln bo dzwoniłem, więc postanowiłem go zakuć od nowa. Znalazłem dobrego fachowca który mi go zrobił. Całą instalacje przedmuchałem i zalałem nowym płynem FEBI 6161 zielony syntetyk. Po odpowietrzeniu instalacji wspomaganie dziwnie buczy jak się kierownicą kręci, przenoszą się jakieś drgania na kierownice ze wspomagania. Czy ktoś się spotkał z czymś takim ,nadmienię że wcześniej przed wymianą nic takiego się nie działo.
Bertoni Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 z tego co wiem i u mnie też taki mam to w naszych modelach płyn do wspomagania z firmy febi ma parametry 6162 i jest to minerał,może nie ten płyn jest przyczyną
mily Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam wszystkich. Jakiś czas termu rozszczelnił mi się przewód wysokiego ciśnienia od wspomagania, zaczął się pocić na zakuciach. Przewód taki w ASO jak wiadomo to koszt 990 pln bo dzwoniłem, więc postanowiłem go zakuć od nowa. Znalazłem dobrego fachowca który mi go zrobił. Całą instalacje przedmuchałem i zalałem nowym płynem FEBI 6161 zielony syntetyk. Po odpowietrzeniu instalacji wspomaganie dziwnie buczy jak się kierownicą kręci, przenoszą się jakieś drgania na kierownice ze wspomagania. Czy ktoś się spotkał z czymś takim ,nadmienię że wcześniej przed wymianą nic takiego się nie działo. A czy na zbiorniczku nie jest napisane Only mineral?? Nawet symbol pewnie masz napisany G002000, nie wiem o jakim aucie mowa bo nie widzę Twojego profilu (ach te przeprowadzki) Albo ori, tylko ten się nazywa teraz G004000 i serwisy twierdzą że to jest to samo co G002000 (i tu zdania są podzielone), a jak Febi to 6162. Jest trochę o tym na forum poczytaj i wybierz sobie opcję.
tomi889 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 mi się wydaje że pompa siada i takie są objawy
mily Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 mi się wydaje że pompa siada i takie są objawy Zależy, ja u siebie w A4 wymieniłem na Febi 6162 i już 3 rok jeżdżę a też mi wyła. Ale w A6 już nie jest tak pięknie, chyba będę miał pompę do wymiany.
maniek598 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Jeżeli masz zakuty wąż bez zaworka zwrotnego (takie zgrubienie na wężu) to będzie ci wyło . Miałem to samo , w błoto wyrzuciłem 50zł na zakucie nowego węża . Kupiłem ori używkę i jest ok . Tylko przez to ,że jeździłem trochę na tym zakuwanym wężu delikatnie miałczy mi pompa .
krzysiek.wi Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Witam. A więc samochód o którym mowa to A4 - B5 rok 99. Faktem jest ze na zbiorniczku pisze ONLY MINERAL symbol G 002000 , ale na stronie Febiego ten numer jest zamiennikiem G 004000 który to jest syntetykiem. Sam już nie wiem co myśleć , może kolejne doświadczenie w stylu zmienię na Febi 6162 zobaczymy co się stanie. Co do węża to niema on zaworku zwrotnego w połowie jego długości tylko dławik (2 szt), czyli przewężenie. Gość go przymnie robił dokładnie go obejrzałem, a zaworek jest w śrubie co się przykręca wąż do kolumny.
tomek040486 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 może byc jeszcze inna rzecz. przy zakuwaniu weża użyto na prasie za dużej siły i przelot weża cisnieniowego sie zmniejszyl dlatego wyje bo pompa mieli płyn i nie może go przepchnąc.
krzysiek.wi Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Z tym zakuciem to nie wiem ,zakuwałem go w warsztacie co produkuje przewody ciśnieniowe na dużą skale do klimy,rolnictwa,osobówki,duże.Serwis ful wyposażony. Ja bym jeszcze na płyn postawiał.Poczekam do soboty i wymienię na ten Febi mineralny 6162 to zobaczymy. Może będzie jak wcześniej przed wymianą , czyli totalna cisza ..
15lolo Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 ja jak chcialem zakuć przewod to pan co sie tym zajmował mowił ze na włąsną odpowiedzialnąśc ,gdyz moze tak jak kolega powiedzial wyżej zmiejszyc się srednica wewnetrzna, doradził mi zakup redukcji koszt 10zł (łaczacej oba konce ), kolego sprawdź to jak najszybciej aby pompy nie popsuć
simonJVC Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Witam odświeżę trochę temat.. udało się rozwiązać problem z wyciem ? Ostanio rozszczelnił mi się przewód od pompy do magla, znalazłem warsztat gdzie zakuli mi przewód.. i po założeniu wyje mi pompa i czasem przy parkowaniu przy mocnym skręcie delikatnie aż silnik się zadusi.. Wcześniej wszystko było ok, wspomaganie działa lekko.. To może być wina źle zakutego przewodu ?
grzes1150 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Witam odświeżę trochę temat.. udało się rozwiązać problem z wyciem ?Ostanio rozszczelnił mi się przewód od pompy do magla, znalazłem warsztat gdzie zakuli mi przewód.. i po założeniu wyje mi pompa i czasem przy parkowaniu przy mocnym skręcie delikatnie aż silnik się zadusi.. Wcześniej wszystko było ok, wspomaganie działa lekko.. To może być wina źle zakutego przewodu ? Mam taki sam przewód ... wisi sobie w darażu bo też na nim mi wyło... wcześniej miałem wyciek. Kupiłęm originalną używkę i przestało. Cała przygoda była w poprzedniej A4 b5.
zradek1 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 używkę nieraz na allegro dostaniesz za grosze w dobrym stanie , do poprzedniego audi kupowałem za 50 zł .
Zbyszek_7 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Dzisiaj nastąpiła u mnie nieszczelność i wyleciał prawie cały płyn. Przejechałem bez wspomagania ok 8km. Naprawiłem nieszczelność i zalałem płynem FEBI M6162. Wcześniej pompa była cicho a teraz bardzo ją słychać z każdym ruchem kierownicy. Co może być przyczyną?
grzes1150 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Dzisiaj nastąpiła u mnie nieszczelność i wyleciał prawie cały płyn. Przejechałem bez wspomagania ok 8km. Naprawiłem nieszczelność i zalałem płynem FEBI M6162. Wcześniej pompa była cicho a teraz bardzo ją słychać z każdym ruchem kierownicy. Co może być przyczyną? Jak to co??? Przejechałeś 8km bez wspomagania czyli pompa przez ten czas pracowała na sucho Zaoszczędziłęś na holowaniu auta to teraz musisz kupić nową pompę.
Zbyszek_7 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Właśnie że nie. Pompa się odpowietrzyła dokładniej i już dzisiaj jest wszystko wporządku
konus Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 6162 to płyn do BMW do VAG-ów idzie 6161 niby też zielony ale jeden to bodajże mineralny a drugi syntetyk Nie wiem dlaczego ale mi kumpel kupował rok wstecz też 6162 a w tym roku zamawiałem golfa i zobaczyłem że mam wlany zły
Zbyszek_7 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 6162 to płyn mineralny a 6161 to syntetyk. U nas na zbiorniczku jest napisane żeby wlewać wyłącznie mineralny wiec ten 6162 powinien być dobry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się