daniel-84 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam. Bardzo proszę o sprawdzenie logów mojego auta. Pojazd to Audi A4 1.9 TDI 110KM AFN 1996/1997.Auto nie chcę się wkręcać powyżej 3-3,5 tys km, łapie notlauf. I tak kręcąc do 4,5 tys. km momentami ciągnie, momentami nie. Nieraz wejdzie w tryb awaryjny i dopiero po wyłączeniu zapłonu jeździ normalnie, aż do momentu wkręcania na wyższe partie obrotów. Audi od 3 lat ma zaślepiony EGR. Turbo nie było czyszczone nigdy. Nie wymieniałem żadnych czujników silnika. Czujnik G71 znajduje się u mnie w obudowie sterownika przy podszybiu kierowcy - stary typ (widziałem po idącym tam przewodzie podciśnienia). Poniżej błędy i logi. Z góry dziękuje! 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74809.html Grupy: 000,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74810.html Grupy: 011 - Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74811.html Grupy: 003,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74812.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74813.html Grupy: 003,006 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74814.html Grupy: 011,006 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74815.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74816.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74817.html Grupy: 010,006 - Basic Settings: http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74818.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74819.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74820.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74821.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74822.html Grupy: 003 - Log 17
german81 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 na poczatek zacznij od poprawienia pocztku wtrysku jest troche za wczesny .najprawdopodobniej turbo do czyszcenia ,a zeby byc pewnym na 100% podmien zaworki n75 z n18 i zrób jeszcze raz logi jak dalej bedzie przeładowanie to turbina do czyszcenia lub gruszka do wymiany . jesli bedziesz chciał sprawdzic czy gruszka jest zapieczona czy geometrai zatrta to musisz rozpiac sztange z dzwigienka od geometri .ruch dzwigienki powinien byc łatwy i płyny w całym zakresie ok.2 cm jesli nie jest turbo do zczyszczenia ,gruszka powina tez pracowac łatwo i płynie w całym zakresie
clinque Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Turbo na stol i do czyszczenia, przy okazji warto kata wywalic. Moje logi wygladaly identycznie, map sensor(tez w ecu) odcinal identycznei jak u Ciebie.
vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 dodam ze 004 dynamiczny nie wyglada za ciekawie.Wymien filtr paliwa ale prawdopodobnie regulator sie konczy
daniel-84 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Dzięki Panowie. Będe musiał powoli od czegoś zacząć. Na początek wymienię filtr paliwa. Kolejno spróbuje załatwić zaworki n75 z n18 i podmienić. Następnie wezmę się za czyszczenie turbo. Katalizator prawdopodobnie nie ma, ponieważ puszka katalizatora jest spawana w połowie swojego przekroju.A początek kąta wtrysku w którym bloku jest wskazany, chodzi o grupe 0 wartość 67 i ustawiam ją przesunięciem pompy wtryskowej?
vauxhall95 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 poniewaz dynamiczny kat wtrysku nie pokrywa sie z zadanym.Ale jest jeszcze opcja ze dzieje sie to wtedy kiedy auto ma przydlawienia z powodu zasyfionego turbo.Jak ogarniesz doladowanie wtedy zrob nowy komplet logow.
daniel-84 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Czyli reszta rzeczy tj. przepływomierz jest ok? I nic nie wskazuje na to żebym miał gdzieś nieszczelność w przewodach ciśnienia/podciśnienia? A to że zaślepiłem EGR nie przeszkadza w pracy silnika, czy lepiej jak jest odetkany?
przemik Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Nie podmieniaj zadnych zaworków - szkoda Twojego czasu i pracy. Skup się na wyczyszczeniu sprezarki. Faktycznie przestawiacz kąta wtrysku pracuje na granicy swojej wydolnosci.... moze to wynikac z jego przepracowania. Dobrym pomysłem wydaje się byc opoznienie lekko statycznego kąta wtrysku.
daniel-84 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Kolego "przemik", mając na myśli "przestawiacz kąta wtrysku"- mówisz o nastawniku? A "opóźnienie statycznego kąta wtrysku", to mam mu przestawić pompę wtryskową tak, aby wartość była mniejsza. Bo dla AFN powinna wynosić 049-051.
przemik Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Nastawnik to nastawnik. A przestawiacz kąta wtrysku to zawór N108. Tak nalezy ruszyc pompe wtryskową tak zeby wartosc w 000 Basic Settings w drugim polu (pomijajac Time Stamp) oscylowało wokoł 49-54.
daniel-84 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Dzięki za odpowiedzi. Jak znajdę chwilę czasu to dłubnę przy aucie. Dam znać o efektach pracy we wątku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się