Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z automatem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem prawdopodobnie z moim automatem a mianowicie podczas jazdy w zakresie od 1400 do ok 2000 obrotów gdy jadę w miarę płynnie występuje szarpanie a objawia się to tym ze obroty falują ok 400 po prostu skaczą. Gdy odpuszczę gaz i samochód sam się toczy to nic się takiego nie dzieje, na postoju przy tych obrotach też wszystko wgląda ok. Usterka ta występuje tylko podczas jazdy i gdy mam wciśnięty nieznacznie pedał gazu w cel przyśpieszenia. Czy może ktoś spotkał się z taką usterką? Moja skrzynia to chyba tiptronik 5-cio biegowy gdyż nie znam się na tym za bardzo.

Opublikowano

Jak sprzęgło to z wymianą ok 900-1000 zł za regenerowane. Zazwyczaj zaraz po sprzęgle leci pompa oleju, następne 600 zł za nową, wymiana oleju z filtrem 350 i spora sumka się uzbiera...Właśnie przerabiam to u siebie.

Opublikowano
Zazwyczaj zaraz po sprzęgle leci pompa oleju, następne 600 zł za nową

Pompa nie jest regułą, rozwala się z powodu poszarpywania na co wpływ ma zużyte sprzęgło, więc nie ma co straszyć. Na marginesie, chciałbym wiedzieć gdzie sprzedają nowe pompy do tych skrzyń za 600 zł, za 700 ciężko używaną kupić...

Opublikowano

Nieco taniej mają niż Samko, ale czy to nowa pompa jest to głowy bym nie dał.

Opublikowano

Czesc, jakie macie przebiegi ze wam automaty juz odmawiaja posluszenstwa?

Sokram

Opublikowano

U mnie pierwsze oznaki słabości skrzynia pokazała przy 280 tysiącach, a sprzęgło definitywnie rozpadło się przy równych 300, przebieg autentyczny, auto dość mocno dostawało w kość. Teraz przy 360 tysiącach rozpadła się pompa oleju w skrzyni i regenerowane sprzęgło, wstawiłem drugą skrzynkę i jak na razie śmiga jak należy.

Opublikowano

najtaniej naprawa automatu w b5 wychodzi jak sie go wywali i wsadzi manual :decayed:

właśnie jestem w trakcie takiej modyfiklacji

Opublikowano

U mnie jest 260k i zaczeło mi falować w ostatni weekend. Elegancko wszystko przerzuca tylko jak jade około 90 co jakiś czas obroty rosną o 200 obrotów i wibruje prawie całe auto. Więc obstawiacie sprzęgło hydrokinetyczne??

Opublikowano

Aha, to się nie nazywa naprawa tylko druciarstwo. Najtaniej wychodzi wstawienie drugiej przekładni, ale zawsze wiąze się to z ryzykiem. Ja podjąłem i nie żałuję. Mirek, sprzęgło na 100%, to jest typowy objaw.

Opublikowano

jak auto wyjechało z fabryki jako automat to nie ma sensu "szpecić" go manualem, który również może paść, jeszcze sprzęgło, dwumasa... pewnie, że wyjdzie trochę taniej eksploatacja, ale z perspektywy czasu nie będzie to duża oszczędność:)

podzielam zdanie poprzednika-sprzęgło:)

Opublikowano

Czesc,

Cena 1500zl za robocizne i wymiane konwwertera to niezła cena.

Pytanie do Majkel-majki, gdzie kupiles dobra skrzynia automatyczna i z małym przebiegiem?

Sokram

Opublikowano

Cena jest dobra, ale w tej cenie sprzęgło na bank będzie regenerowane w Polsce.

Sokram, ja kompletną skrzynię kupiłem od Kolegi "tomek a4 2.8" z forum, rozbierał anglika z małym przebiegiem bodajże 107 czy 117 tys. mil. Moja miała 360 tys km, ta ma około 200, więc jest nadzieja, że chociaż te 100 tys. bezawaryjnie zrobi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...