rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 witam wszystkich klubowiczów mam takie małe pytanko odnośnie dwumasy a mianowicie cos mi zaczeło juz sie dziać cos sobie puka i stuka na wolnych obrotach wiem ze to juz dwumasa bo jak wciskam sprzeglo to cisza i chciałbym wymienić sprzęgło całe klp.ale najlepiej jak bym dobrał cos mocniejszego od jakiegoś innego vw audi ??? silnik mam po lekkim modzie i ma teraz 200KM I 446Nm i boje sie ze jak założę nową to zaraz padnie i bedzie t samo :(
wrclaguna Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Seria powinna ci wystarczyć a jak nie to uderz do firmy Radzikowski
rafikk01 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 ma ktos namiar na ta firme ???? Radzikowski
wrclaguna Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Wpisujesz w GOOGLE Radzikowski i wszystko jasne http://www.sprzegla.com/
aju Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 będzie twarde sprzęgło, będzie narzekanie, będzie wylany wysprzęglik
ALBINEK Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Czyli co ? lepiej nie brać pod uwagę sprzęgła bez dwumasy?
rafikk01 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 co bedzie gorzej się jeździło czy będzie krótkie sprzęgło jak ale sportowe jak dam do Radzikowskiego moze ktoś juz coś robił u niego i by cos o tym powiedział czy jest jakaś różnica
Musashi Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 bez dmumasowego koła zamachowego, na nadwozie oraz układ napędowy, będą przenoszone większe drgania, nie tłumione właśnie przez dmumasa. Dodatkowo, sprzęgła sportowe to silniejszy docisk, a to większa siła niezbędna do wysprzęglenia tj. wciśnięcia pedału. To również prowadzi do przyspieszonego zużycia pompy sprzęgła i wysprzęglika.
wydra Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 witam wszystkich klubowiczów mam takie małe pytanko odnośnie dwumasy a mianowicie cos mi zaczeło juz sie dziać cos sobie puka i stuka na wolnych obrotach wiem ze to juz dwumasa bo jak wciskam sprzeglo to cisza i chciałbym wymienić sprzęgło całe klp.ale najlepiej jak bym dobrał cos mocniejszego od jakiegoś innego vw audi ??? silnik mam po lekkim modzie i ma teraz 200KM I 446Nm i boje sie ze jak założę nową to zaraz padnie i bedzie t samo :( jaki silnik BRD ? jak brd to ma 240mm i 23 zeby, tyle samo ma sprzeglo w 2,7tdi, 3.0 tdi i w S4 moze takie spasuje
aju Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 moze ktoś juz coś robił u niego i by cos o tym powiedział czy jest jakaś różnica ja robiłem do allroada 2,7bit, fiata coupe 16vt i do e46 3.0d -> będzie twarde sprzęgło, będzie narzekanie, będzie wylany wysprzęglik -> a to większa siła niezbędna do wysprzęglenia tj. wciśnięcia pedału. To również prowadzi do przyspieszonego zużycia pompy sprzęgła i wysprzęglika.
michail55 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 czy ktos juz jedzi jakis czas na tuningowanym sprzegle bez zadnych problemow??
wydra Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 jeździłem hondą civic 1,6vtec na spieku, było twarde ale nie przesadnie, dało się jeździć po przyzwyczajeniu i w mieście najgorsze było to że skok sprzęgła był bardzo krótki
michail55 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 napewno szybciej mozna bylo zmieniac biegi dzieki temu i to najwazniejsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się