Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Wymiana sprzegła na inne leprze niz dwmumasa w silniku 2.0 tdi audi b7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich klubowiczów mam takie małe pytanko odnośnie dwumasy a mianowicie cos mi zaczeło juz sie dziać cos sobie puka i stuka na wolnych obrotach wiem ze to juz dwumasa bo jak wciskam sprzeglo to cisza i chciałbym wymienić sprzęgło całe klp.ale najlepiej jak bym dobrał cos mocniejszego od jakiegoś innego vw audi ???

silnik mam po lekkim modzie i ma teraz 200KM I 446Nm i boje sie ze jak założę nową to zaraz padnie i bedzie t samo :(:(

Opublikowano

Seria powinna ci wystarczyć a jak nie to uderz do firmy Radzikowski

Opublikowano

ma ktos namiar na ta firme ???? Radzikowski

Opublikowano

będzie twarde sprzęgło, będzie narzekanie, będzie wylany wysprzęglik :embarrassed:

Opublikowano

Czyli co ? lepiej nie brać pod uwagę sprzęgła bez dwumasy?

Opublikowano

co bedzie gorzej się jeździło czy będzie krótkie sprzęgło jak ale sportowe jak dam do Radzikowskiego moze ktoś juz coś robił u niego i by cos o tym powiedział czy jest jakaś różnica

Opublikowano

bez dmumasowego koła zamachowego, na nadwozie oraz układ napędowy, będą przenoszone większe drgania, nie tłumione właśnie przez dmumasa. Dodatkowo, sprzęgła sportowe to silniejszy docisk, a to większa siła niezbędna do wysprzęglenia tj. wciśnięcia pedału. To również prowadzi do przyspieszonego zużycia pompy sprzęgła i wysprzęglika.

Opublikowano
witam wszystkich klubowiczów mam takie małe pytanko odnośnie dwumasy a mianowicie cos mi zaczeło juz sie dziać cos sobie puka i stuka na wolnych obrotach wiem ze to juz dwumasa bo jak wciskam sprzeglo to cisza i chciałbym wymienić sprzęgło całe klp.ale najlepiej jak bym dobrał cos mocniejszego od jakiegoś innego vw audi ???

silnik mam po lekkim modzie i ma teraz 200KM I 446Nm i boje sie ze jak założę nową to zaraz padnie i bedzie t samo :(:(

jaki silnik BRD ?

jak brd to ma 240mm i 23 zeby, tyle samo ma sprzeglo w 2,7tdi, 3.0 tdi i w S4

moze takie spasuje

Opublikowano
moze ktoś juz coś robił u niego i by cos o tym powiedział czy jest jakaś różnica

ja robiłem do allroada 2,7bit, fiata coupe 16vt i do e46 3.0d

->

będzie twarde sprzęgło, będzie narzekanie, będzie wylany wysprzęglik

->

a to większa siła niezbędna do wysprzęglenia tj. wciśnięcia pedału. To również prowadzi do przyspieszonego zużycia pompy sprzęgła i wysprzęglika.
Opublikowano

czy ktos juz jedzi jakis czas na tuningowanym sprzegle bez zadnych problemow??

Opublikowano

jeździłem hondą civic 1,6vtec na spieku, było twarde ale nie przesadnie, dało się jeździć po przyzwyczajeniu i w mieście

najgorsze było to że skok sprzęgła był bardzo krótki

Opublikowano

napewno szybciej mozna bylo zmieniac biegi dzieki temu i to najwazniejsze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...