krzyniek Opublikowano 13 Września 2008 Autor Opublikowano 13 Września 2008 znalazłem jeszcze taki temat, może się przyda http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=78131
bintom Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 W tych instrukacjach polaczone sa styki 4 i 7 . Tyle ze oni w kostce maja numery od 2 do 7 ale to i tak inny uklad bo ja mam polaczone 1 4 2 5 3 6 a u nich jest 2 5 3 6 4 7 ( podkreslone cyfry to mostek ) I co teraz? Czy to jest wlasnie ten blad w moim polaczeniu, czy oni maja inny uklad ( tamte instrukacje dotycza glownie pasata i audi A6 )[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2008, 17:34_________________________________________________z opisu na forum pasata http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4064 styki i kolory kabli 2,3,4,5 ( z manetki ) sie pokrywaja nr 6 w pasacie ma kolor taki jak nr 1 w moim wiec je zamienilem a na miejsce nr 1 zrobilem mostek z 4 . I co sie stalo ?? NIC , ZERO ROZNICY VAG pokazuje tak samo, autko nie jedzie samo . Juz nie mam pomyslow. Jak teraz go skrece to juz napewno nie bede go ruszac. Wszyscy pisza , ze w AFN-ie A4 da sie zalozyc, a nikt nie wie jak.
alvaro Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 chłopaki mam pytanie czy powyższy opis będzie identyczny dla A6 po liftingu ('02 AWX) ?
dark79 Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 osobiscie zakladalem w a4 afn z 98roku i nie bylo problemu, mialem instrukcje po niemiecku(ten pdf co byl/jest na AKP), co do sprzegla to pownno wyswietlac 100011 po jego wcisnieciu, przynajmniej tak jest w instrukcji.
adadur Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 chłopaki mam pytanie czy powyższy opis będzie identyczny dla A6 po liftingu ('02 AWX) ? bardzo prawdopodobne trzeba by w EKTA sprawdzić czy A6 ma tą bialą kostkę pod osłoną ECU - szukaj we wiązkach kabiny
bintom Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 osobiscie zakladalem w a4 afn z 98roku i nie bylo problemu A moze pamietasz jak to polaczyles? Mam ten problem, ze jezyk niemiecki jest mi zupelnie obcy , a jesli chodzi o sprzeglo to mi dobrze dziala. [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 15:34_________________________________________________Wszystko polaczylem zgodnie z instrukacjami, nie mam pojecia co jest nie tak. Dwa wyjscia mi przychodza do glowy: 1.A4 AFN z 96 roku nie ma sterownika od tempomatu , 2. Przelacznik ktory kupile jest uszkodzony ( ale na same przyciski dziala, najwyzej jakies sterowanie w nim zostalu uszkodzone, jest to mozliwe??? )
alvaro Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 bintom 2. Przelacznik ktory kupile jest uszkodzony ( ale na same przyciski dziala, najwyzej jakies sterowanie w nim zostalu uszkodzone, jest to mozliwe??? ) czy działa możesz sprawdzić VAGiem w wartościach mierzonych (no przynajmniej tak jest w B6)
dark79 Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 wpinalem sie pokolei do tych kostek co ida potem do kompa silnika, jak vag pokazuje wartosci to znaczy ze manetka dziala, nie wiem co moze być nie tak, sprawdź podłączenia kostek 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żóltej (przewód czerwono-biały) 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce zółtej (przewód niebieski) 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) 6mostek z 4 sygnały z manetki sprawdzasz w silniku - grupa 6 - i przedostatnie okno wyłączony tempomat - 000000 wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt"-nie mam pojecia o co chodzi - 000010 włączony tempomat - pozycja EIN - 000011 pozycja AUFN - 001011 wciśnięty FIX - 000111 wciśnięty hamulec - 010011 wciśnięte sprzęgło - 100011 domyslam sie ze wiesz jak włączyć tempomat podczas jazdy, czyli przycisk na EIN i jedziesz z jakas tam prędkością powyżej 30/40 kmh i naciskasz FIX, w tym momencie ściągasz nogę z gazu i auto powino samo jechac, przyciskiem FIX zmniejszasz prędkość a tym co załączasz tempomat zwiększasz prędkość ja przesuniesz go na AUFN, wciskając sprzęgło/hamulec dezaktywujesz tempomat i zeby ponownie zadziałał musisz wcisnąć FIX przy jakiejs tam prędkości. wiecej pomysłów nie mam, możne faktycznie nie masz takiej opcji w kompie,ale w to wątpię.
jarek3251 Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 panowie a jak jest z 1z silnikiem , da sie założyć tempomat zakładałem sobie kiedyś w passacie b4 ale tam była specjalna kostka do tego a tutaj tez tak jest??? opis jest ale do innego modelu auta z tego co zauważyłem
krzyniek Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 panowie a jak jest z 1z silnikiem , da sie założyć tempomat zakładałem sobie kiedyś w passacie b4 ale tam była specjalna kostka do tego a tutaj tez tak jest??? opis jest ale do innego modelu auta z tego co zauważyłem chwilowo mamy problem, bo kolega f16mysliwiec ma 1z i coś mu nie chce działać
dark79 Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 to co napisalem wyzej tyczy sie tez 1Zeta
bintom Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żóltej (przewód czerwono-biały) 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce zółtej (przewód niebieski) 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) 6mostek z 4 Podłączyłem wszystko zgodnie z tym schematem. sprawdzałem to z 20X i nic. (Nadal jeżdźe z rozkręconymi plastikami,żeby było łatwiej eksperymentować) a brakuje mi tej pozycji wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt"-nie mam pojecia o co chodzi - 000010 Wiem jak się używa tempomatu,bo jeździłem już autami z tempomatem, tylko że wtedy to on zawsze był założony fabrycznie. chwilowo mamy problem, bo kolega f16mysliwiec ma 1z i coś mu nie chce działać Ale widzę że nie jestem sam , niestety nie cieszy mnie to. Może to przez ten rocznik, kolega f16mysliwiec ma 95 rok , a ja 96. Wszyscy co piszą o A4 to zakładali co najmniej do 97rok.[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 17:30_________________________________________________Pisząc o tym roczniku to miałem na myśli to, że może nie mam jakiegos sterownika? Np. Domykanie szyb kluczykiem mam, ale już otwierania nie, a podobno wszyscy to mają ( orginalnego alarmu tez nie mam ) . Może to jakis prototyp :> albo jakas wybrakowana wersja ? . Robie w firmie która produkuje fotele do VW i wiem cos się dzieje w takich firmach :gwizdanie: . WV dla mnie stracił marke, jak sie tego dowiedziałem, dlatego kupiłem
przemciotorun Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 koles ktory mi zakladal tempomat pier......l sie z tym strasznie, mowil ze za cholere nie chcialo mu to chodzic i powiedzial mi tak: manetke którą kupilem byla od a4 b5 96r niby nie byla do mojego modelu silnika 1Z 90 95r i musial cos zmieniac w manetce ale co to nie mam pojecia, wpinal mi sie bezposrednio w kompa moge zobaczyc gdzie ale dopiero w nastepny czwartek gdzie sie wpiol bo do piero wracam do domu, i napisac ale co do manetki to nie dam rady rozkrecic i zobaczyc (chyba ze co do manetki koles robil mnie w ciula bo moze mial inna robote i gral na zwloke?)
bintom Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 OK, to by tlumaczylo dlaczego u mnie jest tak trudno to uruchomic ( jesli to prawda ) . Tylko co by tam mozna zmienic, ona jest chyba nie rozbieralna . Sprawdz prosze jak masz podlaczone kable, czy tak samo jak w schemacie wyzej. Jesli tak samo to znaczy ze faktycznie trzeba chyba cos zmienic w manetce ( tylko co i jak ? )
przemciotorun Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 jak wroce do domu w (nastepny czwartek 02.10.) to zaras rozkrece obudowe kompa i zobacze gdzie co jest podpiete jak da rade to jakies fotki zrobie, no chyba ze cos sie wyjasni predzej, ale to i tak napisze jak to u mnie jest pozdrawiam
f16mysliwiec Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Działa w Ahu::::: wpinalem sie pokolei do tych kostek co ida potem do kompa silnika, jak vag pokazuje wartosci to znaczy ze manetka dziala, nie wiem co moze być nie tak, sprawdź podłączenia kostek 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żóltej (przewód czerwono-biały) 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce zółtej (przewód niebieski) 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej( ja określam kolor tej kostki na beżowy) (przewód czerwono siwy) 6 mostek z 4 sygnały z manetki sprawdzasz w silniku - grupa 6 - i przedostatnie okno wyłączony tempomat - 000000 wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt"-nie mam pojecia o co chodzi - 000010 włączony tempomat - pozycja EIN - 000011 pozycja AUFN - 001011 wciśnięty FIX - 000111 wciśnięty hamulec - 010011 wciśnięte sprzęgło - 100011 domyslam sie ze wiesz jak włączyć tempomat podczas jazdy, czyli przycisk na EIN i jedziesz z jakas tam prędkością powyżej 30/40 kmh i naciskasz FIX, w tym momencie ściągasz nogę z gazu i auto powino samo jechac, przyciskiem FIX zmniejszasz prędkość a tym co załączasz tempomat zwiększasz prędkość ja przesuniesz go na AUFN, wciskając sprzęgło/hamulec dezaktywujesz tempomat i zeby ponownie zadziałał musisz wcisnąć FIX przy jakiejs tam prędkości. ja podpinałem według schematu od dark79 tylko moim zdaniem kolory kostek pierwsza ,żółta druga jest trudno określić ciemno bordowa są w niej tylko dwa kable trzecia moim zdaniem jest beżowa czwarta czarna przy pierwszym podejści wpiąłem pin 5 z manetki do tej kostki bordowej z dwoma kablami i zrobiłem zwarcie po podpięci do kostki beżowej i wszystko śmiga
krzyniek Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 zeby ponownie zadziałał musisz wcisnąć FIX przy jakiejs tam prędkości. wcale nie bo nie tylko tak przesuwając na "AUFN" tempomat się uruchamia i powraca do prędkości zadanej wcześniej tj. przed naciśnięciem pedału sprzęgła/hamulca
przemciotorun Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 kurcze mialem sprawdic jak to u mnie jest wpiete w 1z ale jek zdjolem pokrywe kompa to za duzo nie zobaczylem i raczej nie pomoge
KARWAN Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 wszyscy piszecie o tempomacie w b5 czy mozna tez dolozyc do B7?? jezeli tak poprosze o nr czesci ktore trzeba kupic
bintom Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 kurcze mialem sprawdic jak to u mnie jest wpiete w 1z ale jek zdjolem pokrywe kompa to za duzo nie zobaczylem i raczej nie pomoge hmm... czyli nie masz wpiete zgodnie ze schematem ktory wszyscy podaja. Moze to jest ta alternatywa, bo wedlug tamego schematu mi nie dziala. Mam juz odysc tego tematu i powoli odpuszczam, ile mozna razy wszystko odkrecac i sprawdzac . Kierownice i caly osprzet rozkrecam juz w 15 minut , ale ... i tak nic z tego nie mam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się