Banan Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 chyba żadnej - z pinu 31 idzie sygnał prędkości do radia , PDC
booolek Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Takie pytanie dodatkowe mam banan.czy na działanie tempomatu jakikolwiek wpływ ma błąd którego nie mogę zgasic a mianowicie 17931 ? No i co muszę zrobić żeby ten błąd zgasic,ale on jest sterowniku silnika ponieważ jak wejdę vag w poduszki to nie ma żadnych błędów. . Edytowane 29 Maja 2017 przez booolek
Banan Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 17931 masz w ECu ? Przesledze w schematach w wolnej chwili gdzie co jak idzie ,
booolek Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Jak wchodzę w silnik to cały czas świeci mi się ten błąd 17931,,,jak skasuje to on i tak odrazu jest,,, Natomiast jak wchodzę bezpośrednio w poduszki to tam nie mam żadnych błędów. Ale ważniejszy jest dla mnie jest błąd 16885-Vehicle Speed Sensor : Implausible Signal P0501 - 35 - 10 - - Intermittent A niby pin 3 z niebieskiej wtyczki jest pociągniety do ecu na 54....w vagu pokazuje mi na 005 jakąś prędkośc ,,ale to nawet na postoju mi pokazuje 85 na godzinke..wiec coś pokazuje ,,ale napewno nie prawdziwe wartości
Banan Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Ok a w liczniku prędkość ok? Zrobiłbym jeszcze oddzielny kabel żeby wykluczyć jakieś uszkodzenia w wiązce , najlepiej to by trzeba mieć oscyloskop i odczytać jaki ten sygnał idzie i co się z nim dzieje
booolek Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Jest osobny kabel pociągniety. Na liczniku prędkość jesg ok.
jacjacek Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Proszę o podpowiedz czy w a4 b5 fl bez tempomatu z silnikiem 1.8t rowniez wystarczy kupic pajak z wiazka? Przepustnica sterowana elektrycznie (be linki) Czy potrzebny jest montaz dodatkowej pompki?
Banan Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie - skoro przepustnica sterowana elektrycznie to co ta pompka miałaby robić Boolek nie mam pomysłu , podmiana licznika na próbę?
Gość Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 skoro kabelek z licznika ma podciagniety na 100 to niech sprawdzi kostke czujnika na skrzyni albo sam czujnik.
booolek Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Licznik wcześniej miałem założony z pełnym fisem ale z zegarkiem analogowym z cyferkami no i świecił się też błąd. Później założyłem licznik poliftowy i puściłem can , pomarańczowe kabelki które idą do licznika na 18 i 19 pin zielonej wtyczki. Puściłem tak bo myślałem że może komunikuje się po can.ale to niestety nic nie dało.
KULARESKO Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Panowie wiecie może jak to wyglądało jeśli auto miało seryjnie tempomat ? Mam dawcę do swapa i u niego jest pająk z tempomatem jeśli wydrę wiązkę od kierownicy aż do ecu i podłączę kodowanie będzie hulać ?
Banan Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Tak musi ale szarpanie wiązki trochę pracochłonne , łatwiej z 5 kabelków zmontować wiazke
booolek Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) Heh.widziałem że będzie takie pytanie,ale sam nie wiem.ja rozłożyłem ręce ponieważ wszystko to co pisałeś zrobilem a i tak nie trybił. W końcu dałem auto do znajomego elektryka który ogarnął sprawę. Jak się pytałem co bylo problemem to konkretnie mi nie powiedział. Mówił że musiał cała wiązke od ecu do wtyczek pod nim rozpruc , zrobił wg schematów aktywował i działa. Także namieszane było w wiązke. Ale błędu poduszek który jest w ecu zgasic nie dało rady ,dziwna to sprawa ponieważ w module poduszek błędu nie ma ale w ecu jest. Edytowane 4 Lipca 2017 przez booolek
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Witam , szukam i szukam cały poradnik przewaliłem i nic :-( czy ktoś może podesłać fotkę - link jak wygląda dokładnie ta biała kostka w obudowie komputera może jakaś rozpiska tej kostki - rysunek z numerkami pinów no i proszę o fotkę pinu bo tak naprawdę nie wiem jak wygląda i czy można taki pin wyjąc z innej kostki - jakiej ? wiązka zrobiona do manetki podłączona ale nie wiem czy rozbierac obudowę kompa bo po co jak pinów nie mam , i jeszcze pytanko czy te uchwyty z przekaznikami co sa pod kierownica muszę odkręcać bo coś widzę za bardzo nie mam miejsca na wyjęcie tej białej kostki od dołu . Pozdrawiam
Banan Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 wygląda tak że jest po prostu Biała - tam innej nie ma fotki są w pierwszym poście , w drugim poście masz numery ori pinów i wtyczek - wystarczy google i jazda
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Witam . Byłem dzisiaj na szrocie w poszukiwaniu białej kostki - gniazda tej dolnej na potrzeby przeszczepu pinów do mojej Audi niestety nie znalazłem wspomnianej kostki do której mam podłączyć tempomat więc wziąłem trochę wtyków i pierduł i kilku metrowe wiązki kabli które sie przydadzą do ogarnięcia instalacji i o dziwo na przewodach mam kilkanaście pinów takich szpilek długich identyczne jak w kostkach białych te moje sa lekko płaskie nie wiem może to te , jak ktoś wie to proszę o info czy takie same - fotka w załączniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się