ra.vi 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Panowie mam problem z autkiem. Dokładalem ostatnio tempomat i po aktywacji wyskoczyła literka G w components czyli aktywowany a nie działa. Do robiłem się w międzyczasie następującej rzeczy wyrzuca błąd 16955 PO571. Domyślam się ze prze awarie tego czujnika tempomat nie dziala. Sprawdzałem w blokach działanie gazu i hamulca i jest ok. Nie wiem w którym bloku można sprawdzić działanie czujnika sprzęgła. Co jeszcze może być nie tak? Uszkodzona manetka? Jak ja sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dołączyłem do grona posiadaczy magicznej manetki Manetka za piwo ponieważ miała ułamana małą manetkę od świateł. Przełożyłem samą manetkę od tempomatu do mojej części jednym słowem z dwóch zrobiłem jedną. Wiązkę dorobiłem sam owijając ją taśmą serwisową wygląda jak ori Dołożyłem bezpiecznik w skrzynkę. Jedyne co sobie odpuściłem to demontaż dolnej białej kostki, wlutowałem się w górną część. Po aktywacji na chwilę obecna uśmiech od ucha do ucha. Wszystko robiłem według pierwszego posta także w polifcie to prosta sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWARSZCZYK 0 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Pytanko. Czy manetka od s4 będzie pasowała do a4 po lifcie? Raczej żadnych różnic nie powinno być ale chciałbym się upewnić. Sprawdź jakie ma numery ale raczej powinna pasować tak myślę że na 99 % pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 W poliftowej wersji jest oddzielna wtyczka do kierunkowskazów. Jeżeli masz poliftowe auto a kupisz manetkę do tempomatu od przedlifta to można przełożyć samą manetkę (dźwignię). Nie jest to trudne dla kogoś kto ma choć trochę pojęcia w majsterkowaniu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michulek 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Wyciągnąć ta Biała kostke to istny koszmar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Dlatego właśnie lutowałem od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michulek 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 W które przewody się wlutowales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Przejdź na pierwszą stronę, jest wszystko ładnie opisane wystarczy trochę chęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michulek 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Wszystko rozumiem.... Chodziło tylko o numery pinow w kostce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Przecież numery pinów są same po jednej i drugiej stronie kostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michulek 0 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Wszystko już pozakladalem jutro się tylko wepne w te piny. Jakoś po prostu ich nie ogarnalem Co zrobiłem źle po złożeniu kierownicy wywala błąd hamulców abs i esp... A dokładnie 01044 00778 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 zakoduj esp i zaadoptuj czujnik skrętu , może taśmę obkręciłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michulek 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Już sobie z tym poradzilem ale dzięki za odpowiedź. Tak jak mówisz musiałem przekręcić taśmę. Zakodowalem ponownie wszystko i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) zawsze żółte kółko musi być w okienku po prawej do góry free image uploading Edytowane 16 Listopada 2015 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ale dużo elektroniki tam napakowali, a to tylko czujnik skrętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Wiesz lata 90 jeden procesor to czujnik , drugi od sygnałów szyny can itd. Edytowane 17 Listopada 2015 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenio21 0 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 mam okazję kupić wiązkę tempomatu od automatu. Pytanie, czy taka wiązka jest taka sama jak w manualu? I układ podłączenia również będzie taki sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Wszystko to samo. Edytowane 27 Listopada 2015 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenio21 0 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 klucz to: Spline 12 klucz to gwiazdka 12 ramienna, a jaki rozmiar? M12? i jeszcze pytanko odnośnie zasilania, czy oba rozwiązania są prawidłowe? ( na każdej stronie inne ), tzn.: pin nr 8 w pomarańczowej kostce, bezpiecznik nr 32 ( jeśli jest ) czy montaż nowego bezpiecznika nr 11 ( skąd wziąść zasilanie ? kiedy pojawić ma się zasilanie? ). sory, że odkopuje ale powyższe sprawy zostały niedomówione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zasilanie jest po stacyjce/zapłonie - terminal 15 , z reguły kabel czarny i czarny z paskami ( czerwonym ) Czarno-żółty to terminal 75x - czyli po zapłonie zanikający w czasie kręcenia rozrusznikiem ( na 75x są wszystkie odbiorniki obciążające np. Wentylator kabiny ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się