Kurak Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam wszystkich Jako że jestem nowy to nie bardzo znam się jeszcze na wszystkich chipach itd.. Mam zamiar kupić Audi a4 b5 tdi. Czytałem na forum że dużo ludzi chipuje swoje auta aby zwiększyć moc i moment obrotowy.. Zapewne jak zakupie swoje auto to też będę się do tego przymierzał. Jednak nurtuje mnie pytanie co później będzie z trakcją? Jeśli będę chciał dynamiczniej ruszyć albo coś w tym stylu to czy nie zostanę na skrzyżowaniu z kręcącymi się w miejscu kołami? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Piotrek98igo Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 zalezy ile bedziesz mial tej mocy i jakie kapcie
Kurak Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Myślę że chip tak kosmetycznie dla poprawienia osiągów tzn nie jakieś mega mody ale tak pod 130-135KM i coś koło 280NM.
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Wszystko zalezy od sprawnego operowania gazem i sprzęgłem... :th: Nauczysz się, nie masz się czego obawiać
Piotrek98igo Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Myślę że chip tak kosmetycznie dla poprawienia osiągów tzn nie jakieś mega mody ale tak pod 130-135KM i coś koło 280NM. to luz
Jarol Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ja miałem w serii 315Nm przy 2000 i nie było zadnego problemu z trakcją na oponach 225. Teraz auto jest po chipie ma 380Nm i też nie ma prawie wcale problemu z trakcją ale program jest tak zrobiony że max moment jest wysoko przez co lepiej można wykorzystać moc silnika.
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ja miałem w serii 315Nm przy 2000 i nie było zadnego problemu z trakcją na oponach 225. Teraz auto jest po chipie ma 380Nm i też nie ma prawie wcale problemu z trakcją ale program jest tak zrobiony że max moment jest wysoko przez co lepiej można wykorzystać moc silnika. Własnie o to chodzi w czipkach aby w ośce odpowiednio ten moment poprowadzić :th:
Kurak Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Dzięki wielkie za pomoc i za wypowiedzi.. Jak wreszcie sprawie sobie a4 to trzeba będzie coś pomyśleć o tym wszystkim.. Pozdrawiam
marcin j Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Chyba , że kupisz quattro, wtedy program może być , że tak powiem lepsiejszy.
Kurak Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Chyba , że kupisz quattro, wtedy program może być , że tak powiem lepsiejszy. Hehe no quattro to quattro ale wątpię żebym takie dorwał
xavier Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ja powiem tak... oska i 330nm to sa juz problemy z dynamicznym ruszeniem ale 330nm to dla mojego afn'a bylo za duzo... i teraz jest 5tlokow(3 i 2 polowki) w 4cylindrowym silniku ale wlasnie sie naprawia :th:
Doman13 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 tak jak pisze Poziek, wszystko zależy od kierownika. mnie się niedawno udało zakręcić kołem w miejscu jak włanczałem się do ruchu, padał deszcz, a jeżdzę 90 konnym silnikiem, dobrze że ten z tyłu miał więcej wyobraźni... :gupek2:
darulez Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 ja powiem tak... oska i 330nm to sa juz problemy z dynamicznym ruszeniem ale 330nm to dla mojego afn'a bylo za duzo... i teraz jest 5tlokow(3 i 2 polowki) w 4cylindrowym silniku ale wlasnie sie naprawia :th: ja ze swoim 360 Nm to czasem cieżko szybko dźwignąc z krzyżówki..dobrze że trzyma troche ESP . ale z drugiej strony na wyższych biegach przyjemniaszczo ciągnie z dołu. Rogalowy program ukazuje jednak w pełni zalety przy podejściu pod 3 tys obr.
dragon661 Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Tak wszyscy piszą o Rogalotti i tak se myślę, że bym się musiał do niego umówić ale trochę daleko mam.
gregory Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 A ja się pewnie nie mam co wypowiadać bo wykresu z hamowni nie mam jak narazie więc nie wiadomo "o co kaman". Powiem jednak, że na nowy sezon letni zainwestuje w szersze opony, może w szpere? Jak na razie to jak jest mokro to na 3-cim biegu potrafi zgubić trakcje i przekręcić obrotomierz. Ośka, opony seryjne szerokość 205. Myśle, że 300Nm i powyżej trzeba na pewno pomyśleć o czymś szerszym, aby na mokrym normalnie i dynamicznie ruszyć.
adams78 Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 A ja się pewnie nie mam co wypowiadać bo wykresu z hamowni nie mam jak narazie więc nie wiadomo "o co kaman". No właśnie, dlaczego nie masz? Ośka, opony seryjne szerokość 205. Myśle, że 300Nm i powyżej trzeba na pewno pomyśleć o czymś szerszym, aby na mokrym normalnie i dynamicznie ruszyć. Na lato polecam Uniroyal Rainsport2, nie ma lepszej opony na mokre, bardzo wysokie noty na suchym, dobrze wygląda i dobra cena
jozin Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 300Nm w dizlu to luzik w ogarnieciu. dasz sobie rade z palcem w tylku.
domjenick Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 wykresu z hamowni nie mam jak narazie więc nie wiadomo "o co kaman". to zprawdz vagiem na 120 kanale ile niutkow-polowe bedziesz wiedzial
gregory Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Domjenick w AEB nie ma nawet takiego kanału. AEB jest jak piecyk na drewno :> Ładujesz do niego ile wlezie i się nie buntuje, ale sterowanie zupełnie jak z epoki....., -hak i łopatka Adams wykresu nie ma bo zwlekałem myśląc że szybko uda mi się wyspawać barana, ale tak szybko się nie udało. Poza tym auto jeździło na MBC, był problem ze zbyt silnym WG i auto szarpało przy odpuszczaniu gazu. Na Silnej gruszce nie dało się wogóle wysterować turbine na N75. Teraz WG jest słabszy i nie szarpie, a auto jeździ znów na N75 bo WG daje się wysterować, ale trzeba by poprawić mape wypełnienia zaworka bo przeładowuje czasem do 1.7......1.8Bar-a nawet. Dlatego ze wszystkim zwlekam jak będzie kolektor to zrobi się całkiem nowy program i będzie wykres. Poza tym to teraz zima, nie pomyka się tak jak w lecie i nic się nie chce. Mam nadzieje, że coś z tego zrozumiecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się