krysti Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Witam, zastanawiam się nad autem dla kobiety za ok 10 000 w dieslu. Zależy mi na małym spalaniu i sparwdzonym modelu który jest stosunkowo niezawody. ilość drzwi moze być 3 choc lepiej 5. Wszelkie propozycje mile widziane. Pozdrawiam
krysti Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Nad tymi myślałem . Brałem pod uwagę też Lupo i A klase.
MASATO Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jakoś bym się nie odważył kupować diesla za 10 tys. zł, jak coś poleci to połowę wartości auta dołożysz...
pastaldo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jakoś bym się nie odważył kupować diesla za 10 tys. zł, jak coś poleci to połowę wartości auta dołożysz... A jak kupi za 20tys to jak sie cos sypnie to dołozy 1/4 ceny auta czyli lepszy przelicznik? . Wiec ja bym tego za wyznacznik nie dawał. Co do auta to Golfa 3 odradzam a Golfa 4 w TDI nie kupisz w tych pieniądzach. Jakies Polo może być dobra opcją.
tomasz_gti Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Polo po lifcie , ibiza po lifcie , lupo, arosa,
lapek85 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jakoś bym się nie odważył kupować diesla za 10 tys. zł, jak coś poleci to połowę wartości auta dołożysz... a jak kupi np. jakieś POLO SDI i w przypadku awarii to w co ma wsadzić połowe wartości auta?? w pompe, wstryski?? regeneracja grosze kosztuje świece, rozrząd, sprzęgło?? ceny prawie takie same, a nawet jeśli rozrząd droższy do diesla to i tak grosze w porónaniu z nowszymi konstrukcjami bardziej to bym się bał kupować kilkuletniego diesla nowej konstrukcji, do któego zalejesz "złej jakości" paliwo i póniej naprawy w tysiącach, niż starą konstrukcję która jest prosta jak budowa młotka i pomimo sporego wysłużenia da się ją naprawić za "grosze"
jedrekx Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Co do auta to Golfa 3 odradzam a Golfa 4 w TDI nie kupisz w tych pieniądzach. szczerze powiedziawszy to ja bym bardziej polecał mk III niż mk IV, choć mk IV też jest fajne
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Golf 3 jak jest zdrowy to pojezdzi dluzej niz b7 z 2005 BTW czemu odradzasz golfa 3?
julo23 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Ja właśnie kupiłem za takie pieniądze Corse C 5D 1.7 DTI. 75kuni 2001/2002r czarna, zdjęcia poglądowe: Zona zadowolona.
MASATO Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jakoś bym się nie odważył kupować diesla za 10 tys. zł, jak coś poleci to połowę wartości auta dołożysz... a jak kupi np. jakieś POLO SDI i w przypadku awarii to w co ma wsadzić połowe wartości auta?? w pompe, wstryski?? regeneracja grosze kosztuje świece, rozrząd, sprzęgło?? ceny prawie takie same, a nawet jeśli rozrząd droższy do diesla to i tak grosze w porónaniu z nowszymi konstrukcjami bardziej to bym się bał kupować kilkuletniego diesla nowej konstrukcji, do któego zalejesz "złej jakości" paliwo i póniej naprawy w tysiącach, niż starą konstrukcję która jest prosta jak budowa młotka i pomimo sporego wysłużenia da się ją naprawić za "grosze" miałem na myśli Turbo diesla, SDI praktycznie bezawaryjne. regeneracja pompy grosze ? haha dobry żart... chyba u pana Henia w stodole... zależy jeszcze do czego to auto ma żonie służyć ? czy większość na dojazdy do pracy np. 5-10 km ? bo wtedy to ja nie widzę sensu kupowania diesla... jeśli więcej w trasie to diesel ok.
a4lover Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 ale dlaczego akurat diesla dla kobiety? ale jeśli to ma być wyznacznik to brałbym jakiegoś trwałego czytaj niewymagającego czyli powiedzmy chociażby SDI lub TDI ale co najwyżej 90 KM tak patrząc na styl jazdy kobiet ( nie wszystkich oczywiście- bez spinek ) to najlepsze by było małe auto z niedużą benzyną pod maską powiedzmy takie polo czy ibiza , bo z golfem 4 już bywają problemy z wyczuciem wielkości auta i jakieś obcierki to często się zdarzają a i nie zabiłaby się bo nie byłoby czym przycisnąć
lapek85 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jakoś bym się nie odważył kupować diesla za 10 tys. zł, jak coś poleci to połowę wartości auta dołożysz... a jak kupi np. jakieś POLO SDI i w przypadku awarii to w co ma wsadzić połowe wartości auta?? w pompe, wstryski?? regeneracja grosze kosztuje świece, rozrząd, sprzęgło?? ceny prawie takie same, a nawet jeśli rozrząd droższy do diesla to i tak grosze w porónaniu z nowszymi konstrukcjami bardziej to bym się bał kupować kilkuletniego diesla nowej konstrukcji, do któego zalejesz "złej jakości" paliwo i póniej naprawy w tysiącach, niż starą konstrukcję która jest prosta jak budowa młotka i pomimo sporego wysłużenia da się ją naprawić za "grosze" miałem na myśli Turbo diesla, SDI praktycznie bezawaryjne. regeneracja pompy grosze ? haha dobry żart... chyba u pana Henia w stodole... zależy jeszcze do czego to auto ma żonie służyć ? czy większość na dojazdy do pracy np. 5-10 km ? bo wtedy to ja nie widzę sensu kupowania diesla... jeśli więcej w trasie to diesel ok. podzwoń po dobrych firmach i zapytaj o ceny regeneracji takiej pompy, bo widze, że wiesz lepiej ile to kosztuje tyle ode mnie w tym temacie...
pastaldo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Golf 3 jak jest zdrowy to pojezdzi dluzej niz b7 z 2005 BTW czemu odradzasz golfa 3? Odradzam Golfa 3 ze względu na blachy. Jesli chcieć tym pojeździć to co troche do roboty blacha. Kilku znajomych ma MK3 i troche sie tez widzi na mieście i nie widziałem jeszcze zdrowego egzemplarza. To tu to tam dziura w blachach jest Pozatym jesli chodzi o mechanike to niemam wiekszych zastrzeżeń jesli nie jest zajeżdżony. A tak poza tym to jak musi byc diesel to te SDI sa bardzo udane. A jesli benzyna i dla spokojnej kobietki to jakas benzynka w 1,4 zagazowac ją i jeździc az koła odpadna ze starości
jedrekx Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 i nie widziałem jeszcze zdrowego egzemplarza. to chyba mało golfów mk III widziałeś, kilkoro moich znajomych ma mk III, bardzo zdrowe
pastaldo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 i nie widziałem jeszcze zdrowego egzemplarza. to chyba mało golfów mk III widziałeś, kilkoro moich znajomych ma mk III, bardzo zdrowe Może i mało nie będe się licytował bo nie o to chodzi. Tak jak powiedziałem ja w pełni zdrowego nie widziałem.
sysek27 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Siostra ma Ibizę 1,9SDI 2003rok, czyli po lifcie, 3drzwi, powiem tak świetne autko mało pali fajne do miasta bo małe tanie w eksploatacji aktualnie ma 145tyś przejechane ma ją od 3 lat i jak na razie robię jej tylko wymiany części eksploatacyjnych nic więcej, na wyposażeniu ma klimę, centralny, el. szyby i to wg mnie w zupełności wystarczy może nie jest to demon prędkości, ale za to spalanie rekompensuje wszystko dlatego bardzo polecam takie właśnie autko dałem za nie 3 lata temu 3tyś euro więc podejrzewam, że teraz powinieneś kupić takie autko w kwocie podanej przez Ciebie
krysti Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Golf 3 odpada. Zastanawiam sie nad A-klasa lub Lupo : ) co do a3 to trzeba ponad 10 000 wyłożyć. Co do paliwa to musi byc diesel bo wychodzi taniej paliwo - na firmę. Czekam na dalsze opinie i sugestie. Z góry dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się