Musashi Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 Bardzo porzadny DIY. A nie lepiej by bylo przelac blok ON uzywajac vaga??? niz krecic az zaskoczy ?? Probowałem, bez efektu. ---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:33 ---------- Musashi a jak wygląda sprawa ustawiania PD w przypadku skrzyni multitronic ? Chodzi mi tu o pkt. 28 i dalej.. niestety sobie nie pokrecisz trzeba zalozyc klucz na nakretkę koła pasowego na wale korbowym i kręcić. ze względu na małą ilość miejsca trzeba to robić albo od spodu, albo odsunąć przedni pas do położenia serwisowego. I wszystko wiadomo, dzięki jeżeli działasz jednoosobowo, łatwiej z góry widzisz kiedy mijają się zawory. Jeżeli we dwójkę prosisz pomocnika napędowego o przyłożenie momentu obrotowego do wału a sam obsewujesz sterując głosowo obrotami,
Yaqb Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Bardzo porzadny DIY. A nie lepiej by bylo przelac blok ON uzywajac vaga??? niz krecic az zaskoczy ?? Probowałem, bez efektu. nie mozliwe kanal 035bs kilka razy i musi przelac/odpowietrzyc blok
Musashi Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 Jest to logiczne, tez tak myslalem. Niestety okazalo sie nieskuteczne. W pierwszym momencie myslalem, ze niesprawne sa PD.
czarny Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 tak. plaska droga nie pod wiatr. najlepiej tempomat. Sprawdziłem spalanie i na 6-tym biegu przy prędkości 90 km/h komputer pokazywał ok 5 l/100 może trochę odgrzeje kotleta, miałem podobną sytuacje przyspieszanie wszytsko ładnie pięknie nie mulił a na wolnych telepał jak ta lala, podjechałem do chłopaków z CTR i w 3 minuty wtryski do wymiany, kupiłem nowe, (poźniej pochwale się zdjęciem) w dosyc okazyjnej cenie, i czekam jakie spustoszenie w silniku co z wałkiem rozrządu itp pozdrawiam
rafsus Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jako że ostatnio jestem zmuszony drazyc temat dodam od siebie: - zestaw naprawczy z ASO (3 oringi oraz koncowka kulista) 03G198051A - sztuka 130zł - zestaw naprawczy z BOSCH (3 oringi oraz koncowka kulista) 1417010996 - sztuka 25zł Posiadam trochę zestawów naprawczy z BOSCH (3 oringi oraz koncowka kulista) 1417010996 do odstąpienia - info na PW
H4mm3R Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jako że ostatnio jestem zmuszony drazyc temat dodam od siebie:- zestaw naprawczy z ASO (3 oringi oraz koncowka kulista) 03G198051A - sztuka 130zł - zestaw naprawczy z BOSCH (3 oringi oraz koncowka kulista) 1417010996 - sztuka 25zł To ja za zestaw naprawczy z Victor Reinz płaciłem ok 60zł za szt.
Musashi Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Jako że ostatnio jestem zmuszony drazyc temat dodam od siebie:- zestaw naprawczy z ASO (3 oringi oraz koncowka kulista) 03G198051A - sztuka 130zł - zestaw naprawczy z BOSCH (3 oringi oraz koncowka kulista) 1417010996 - sztuka 25zł Posiadam trochę zestawów naprawczy z BOSCH (3 oringi oraz koncowka kulista) 1417010996 do odstąpienia - info na PW zestaw ASO zawiera dodatkowo srube regulacyjna, ktorej nie ma w zestawach ani boscha ani erling.
tomasm64 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Dzięki obszernemu opracowaniu wątku przez Musashiego, przy okazji opisu dot. świec żarowych wymieniłem u siebie wszystkie świece ( z NGK na BERU) i powiem, że faktycznie bez klucza dynamometrycznego nie ma co podchodzić do ich wykręcania i wkręcania. Przydała się również fotka z kolejnością odkręcania i dokręcania śrub pokrywy głowicy. Całość wymiany świec trwała u mnie ok. 1,5 godz., spokojnie i bez żadnych problemów. Dzięki Musashi !!!
Pretor Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Musashi jak wygląda sprawa dokręcania śrub w przypadku 1.9 TDI PD? Na necie znalazłem następujące informacje: -śruby mostków wałka rozrządu 8Nm+90st. (muszę wymienić wałek rozrządu) -śruby wałka dzielonego z dźwigniami PD 20Nm+90st. -śruba dociskająca PD 12Nm+180st+90st. Czy te informacje są poprawne? Najbardziej zastanawia mnie moment dokręcania śruby z boku PD która go dociska.
Musashi Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 tak, wartosci sa poprawne,
DżedajGrd Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Koledzy mam takie pytanie jaki jest skoku PD w silniku BPW? 180 stopni czy 225 ??? Z góry dzięki
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 tak. plaska droga nie pod wiatr. najlepiej tempomat. Sprawdziłem spalanie i na 6-tym biegu przy prędkości 90 km/h komputer pokazywał ok 5 l/100 może trochę odgrzeje kotleta, miałem podobną sytuacje przyspieszanie wszytsko ładnie pięknie nie mulił a na wolnych telepał jak ta lala, podjechałem do chłopaków z CTR i w 3 minuty wtryski do wymiany, kupiłem nowe, (poźniej pochwale się zdjęciem) w dosyc okazyjnej cenie, i czekam jakie spustoszenie w silniku co z wałkiem rozrządu itp pozdrawiam a jakie spustoszenie? czym spowodowane? ---------- Post dopisany at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ---------- Koledzy mam takie pytanie jaki jest skoku PD w silniku BPW? 180 stopni czy 225 ??? Z góry dzięki jaki skoku? moglbys doprecyzowac pytanie?
DżedajGrd Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Kolego Musashi chodzi mi o luz na dźwigience PD
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 luzu jakogo takie sie nie mierzy, ani sie go nei okresla w stopniach. to kat o jaki nalezy cofnac srube regulacyjna, po dokreceniu jej do wyczuwalnego oporu. W przypadku BPW to 180st uczulam ze wymiana PD w silnikach 8V jest o wiele trudniejsza, poniewaz nalezy zachowac osiowość PD w stosunku do głowicy. W praktyce uzyskuje sie to mierząc odległość PD od brzegu głowicy.
DżedajGrd Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 luzu jakogo takie sie nie mierzy, ani sie go nei okresla w stopniach. to kat o jaki nalezy cofnac srube regulacyjna, po dokreceniu jej do wyczuwalnego oporu. W przypadku BPW to 180st uczulam ze wymiana PD w silnikach 8V jest o wiele trudniejsza, poniewaz nalezy zachowac osiowość PD w stosunku do głowicy. W praktyce uzyskuje sie to mierząc odległość PD od brzegu głowicy. Właśnie o to mi chodziło Musashi. O osiowości to akurat wiem. Kurczę to chyba bd musiał poprawić ten luz bo cofnąłem o 225 stopni (gdzieś tak wyczytałem na forum) ---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-olej-silniku-max-225930/index3.html :: Zobacz temat - Tuning silnika PD poprzez wymiane pompowtryskiwaczy sruby regulacyjne dokreca si edo wyczuwalnego oporu a nastepnie dla BPW i BRB cofa sie o 225 o . kontrnakretke dokreca sie momentem 30Nm To już sam nie wiem czy 180 czy 225
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 po pierwsze w linku opisano 1,9 tdi AVB 100 KM. po drugie 225 st wyłacznie AJM, AJT Jezeli bardzo chcesz pozostaw 225
DżedajGrd Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Witam Kolegów Mam takie pytanie w moim B7 wymieniłem silnik gdyż poprzedni padł. Kupiłem słupek a osprzęt i wtryski przekładam swoje. Może ktoś podać wymiary jak zamontować wytryski w stosunku do głowicy. Silnik 2.0 BPW. Z góry dzięki
SotoM Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 na 99% tak samo jak w 1,9. zerknij jeszcze tu... o 120stp jak tam wspomina Leo nie raz słyszałem... osobiscie nie miałem okazji tego testowac... Regulacja pompowtryskiwaczy : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
Martin_zg Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Witam !! posiadam Audi A4 2.0TDI B7 z 2005 roku w automacie i mam w niej do wymiany pompowtryskiwacze tylko nie wiem o jakim symbolu mam ich szukać... mój VIN to WAUZZZ8E16A079308 proszę o podpowiedzieć z góry dzięki.
H4mm3R Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Na pokrywie paska rozrządu jest wlepa z symbolem silnika, albo w książce serwisowej masz podane. Jeśli masz BLB to mam kpl. pompowtryskiwaczy do sprzedania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się