szwarcu1 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Witam, Zaczynam się powoli przymierzać do wymiany oringów na PD. Pomyślałem jednak, że skoro wtryski będą na wierzchu, mógłbym je wyczyścić w myjce ultradźwiękowej (mam dostęp do mocnej, przemysłowej myjki). Mam jednak pytanie. Czy zanurzając tylko końcówkę PD bez jego rozkręcania cokolwiek da? Jaki środek zastosować - może coś z oferty liqui moly? Z góry dziękuję za pomoc!
Pawelkiwi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Niewiele da. Lepiej dobry preparat do baku.
Delfin32 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Witam, jak się ma sprawa w silniku BPW? Procedura taka sama?
k14zs Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Na pokrywie paska rozrządu jest wlepa z symbolem silnika, albo w książce serwisowej masz podane. Jeśli masz BLB to mam kpl. pompowtryskiwaczy do sprzedania. CHETNIE KUPIE: 697 41 30 30
Alexm Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 witam własnie nie dawno kupiłem a4 b7 2004/2005 przebieg 280 tys Nurtuje mnie mnie jedna rzecz ,a mianowicie na wolnych obrotach trzęsie całą budą a do tego jakoś dziwnie śmierdzi spalinami.Na wyższych obrotach jest ok . Może ktoś wie co to może byc? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Nie poprawne ustawienie rozrządu. Nie tylko synchronizacja między walem korbowym a walek rozrządu ssący ale przedewszystkim prawidłowe ust.wałka wydechowego do wałka ssacego. Jedź do kogoś naprawde kumatego... Wiele było mówione na temat tego zjawiska.
Alexm Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 To już trzecia opcja , dwumasa , wtryski ,rozrząd ,muszę to sprawdzić. dzięki pozdrawiam
SotoM Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Niech sprawdzą rozrząd po co masz kasę wywalac na demont/zamont skrzyni... Poszukaj w innych watkach.
Alexm Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam, chyba rzeczywiście trzeba zacząć od rozrządu, choć gościu od którego zakupiłem auto zapewniał że robił rozrząd 30 tyś km wcześniej. dzięki za poradę. pozdrawiam
SotoM Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 To jest kwestia regulacji na rozgrzanym silniku- 20min roboty. Przestanie bujać i z wydechu nie będzie takim kwasem dawać...
Alexm Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 To jest kwestia regulacji na rozgrzanym silniku- 20min roboty. Przestanie bujać i z wydechu nie będzie takim kwasem dawać... to też weznę pod uwagę. Pozdrawiam
synek86 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 A mam takie pytanie: czy w myjce ultradźwiękowej wkłada się same końcówki (bez rozbierania pompek) do specjalnego płynu i później od razu zakłada do silnika? czy trzeba może je wtedy (po myciu) rozebrać i wyczyścić/wydmuchać sprężonym powietrzem? Albo może na specjalnej maszynie płucze się jeszcze czymś? Pewnie też będę wymieniał oringi to bym może i wyczyścił w ultradźwiękach końcówki pompek (do dobrej myjki mam dostęp, tylko preparat bym kupił). A później po myciu i zmontowaniu wszystkiego może by wyczyścić płynem liqui moly 5154? Pawelkiwi - dlaczego twierdzisz że niewiele daje mycie wtrysków w myjce? wiele osób bardzo chwali.
SotoM Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Całe PeDeki się wkłada,po myciu trzeba je jak najszybciej zamontowac i uruchomić silnik-osobiscie tego nie praktykowalem ale za nim wlozono mi nowe pd to koleżka ktory pracuje w aso i mają myjke to mowił-wyciagaj pd i ci wymyje-lecz cena oringow i śrub mnie na szczęście wstrzymala bo po 3ech miesiacach noje pd mi aso dalo.
synek86 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 No ja mam zamiar wymieniać oringi więc jak będę miał PD na wierzchu to bym wymył w myjce. Z tego co czytałem i widziałem na jakichś zdjęciach to same końcówki wsadzali. i w sumie trochę boję się wsadzać całość żeby tam jakieś cewki czy coś nie uszkodziły się.
Alexm Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 To jest kwestia regulacji na rozgrzanym silniku- 20min roboty. Przestanie bujać i z wydechu nie będzie takim kwasem dawać... to też weznę pod uwagę. Pozdrawiam byłem na komputerze i wykazało że pompowtrysk na 3 cylindrze do regeneracji miał wartość 2,8
Gentleman Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Panowie, czy do silnika BRD z wtryskami 03g130073t można wrzucić/kupić o tym oznaczeniu ale np z innego silnika też 170 konnego ?
SotoM Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 I tu i tu jest siemens i w obu przypadkach vw/audi zmienialo ppd...
Gentleman Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Czyli jesli kupie z silnika BMR to bedzie wszystko w porządku? dzieki za info
cekaukr Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam wszystkich Mam pytanie Posiadam Skodę Octavie z silnikiem 2.0TDI 16V BKD Czy w moim przypadku procedura jest taka sama? Pytam ponieważ po wymianie nie mogę odpalić auta. Proszę o jakieś wskazówki
Pawelkiwi Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Co wymieniałeś? Pisz - wtryski !? Jakie błędy w diagnostyce komputerowej?Jaka procedura?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się