Fr0styyy. 10 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Bo lepiej idzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Nie można jakiego chłodzenia zrobić w wolnnosącym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 jak na V8 na cat-back'u to daleko mu do dźwięku V8 made in USA, może jak by x-pipe'a zapodać to dźwięk by się polepszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 ps. przestają mi starczac heble . Na co można zmienić tu bez inwestowania idiotycznych sum, a żeby poprawa była? bo po 2 "dechach" ze 190 samochód przy ponownym nabraniu dużej bezwładności nie jest skory do jej wytracania ((( Się zdziwiłem.. założone są du...powatej jakości klocki tutaj masz intidotum: przód: Ferodo FDS1629 nie znalazłem na alledrogo, ale mam dostepne tył: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-audi-rs4-org-i2302833266.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 jak na V8 na cat-back'u to daleko mu do dźwięku V8 made in USA, może jak by x-pipe'a zapodać to dźwięk by się polepszył Bartek, bo usa mało kto zakłada Millteka, tam rządzi AWE i to, to już ładnie gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 V8 to V8, V6 nie ma nawet startu w kulturze pracy... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Fr0styyy. --> własnie ;( Co do wydechu: Pamiętajcie, że to tylko cat-back, przód jest ori. Do tego za wysoko aparat ustawilem (wydech dopiero slychac jak widac tyl samochodu)... Milltek (dość kulturalny jak na wydechy) w stosunku do orginału to przepaść brzmieniowa. W planach jest zrobienie przodu, ale to za jakiś czas... bo jak się dowiadywałem to za downpipe'y wołają sobie... 8k :/ + robota. najpierw sprzeglo JHM i JHM uszczelki. Zaznacze tez ze zalezy mi na brzmieniu, a nie na decybelach. A tak wogóle to w USA mają mnóstwo fajnych i łatwodostępnych części do eSek. W europie gorzej niestety . devastation Założone mam oryginały na przód i na tył.. Jesli mowisz ze Ferrodo są znacznie lepsze, to następne będą właśnie te , ale na tą chwile poczekam jeszcze aż się odrobinę zetrą aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 nagrałem dzisiaj jak chodzi mój cat-back Magnaflow'a, przebieg 30 tk mil, jak bym zapodał long headers to by głowę urywało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 nagrałem dzisiaj jak chodzi mój cat-back Magnaflow'a, przebieg 30 tk mil, jak bym zapodał long headers to by głowę urywało Ała moje suty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 to escztery ? :D btw, piknie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 chodziło mi bardziej o porównanie euro V8 do V8 made in USA no i wydechów, Magnaflow vs. Milltek, cena podobna a uważam, że sound jest lepszy z Magnaflow'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 jaka pojemnosc tego V8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 devastation Założone mam oryginały na przód i na tył.. Jesli mowisz ze Ferrodo są znacznie lepsze, to następne będą właśnie te , ale na tą chwile poczekam jeszcze aż się odrobinę zetrą aktualne. co to znaczy oryginały ? bo nie bardzo kumam do tego auta jest 6 mieszanek okładzin w tym jedna do S i jedna do RS reszta to zwykłe mieszanki do normalnej jazdy, na których możesz jezdzic na takich klockach jak trzeba S4-ka nie ma zadnych problemów hamowaniem z takich duzych predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 orginaly = zakladane w ASO. A jaka mieszanka - nie wiem. Pierwsze 2 hamowania wlaczal sie abs od 180, ale za trzecim razem dopiero okolo 100-110. To byly hamowania pod rząd w cieply wieczor. Nie mowie, ze nie hamowala za 3 razem, ale wyraznie gorzej. Sądzę, że wszystko z hamulcami w porządku, tyle, że na takie męczenie, to już na nie za wiele- w koncu esa to nie samochod torowy, tylko 1,8tony żelastwa do sprawniejszego poruszania sie w normalnych warunkach. Pytanie bardziej dotyczylo tego, co mozna zmienić i dzięki Ci za info o klockach , na pewno w odpowiednim momencie z tego skorzystam . vario no większy silnik, do tego budowy amerykanców , plus dobry wydech nagrywany w odpowiednim miejscu- jest efekt . Postaram się nagrać też od tyłu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 winczako, nie ma odpowiednich miejsc mam kilkanaście filmików i wszędzie brzmi podobnie pojemność nie ma znaczenia, jedynie dobry wydech przewiozłem Bart-s'a S500 V8 i moim autem i stwierdził, że brzmi jak V6, mój już brzmiał lepiej inna sprawa, czym się nagrywa, ja zwykłym gayfonem i efekt jest OK, na żywo jest jeszcze lepiej ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ---------- ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:11 --------- - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Oczywiscie masz rację . Amerykanski silnik z dobrym wydechem i sporym silnikiem powinien pieknie brzmiec. S500 to limuzyna, a S4 to w zasadzie też limuzyna tylko klasy średniej z ciut bardziej zaakcentowaną sportowością (ale dyskretnie). Te linki mają pełne magnaflow. Od przodu też brzmią gorzej, ale to nie ma znaczenia . Ja z milltekiem juz kupilem i jest bardzo zadowolony. Jakbym mial samodzielnie wylozyc 2000 E za sam cat-back (taką mam fakturę ze szwajcarii), to bym się chyba mocno popukał w głowę. Powiem Ci, że na żywo ten Milltek mnie zauracza - może nie donośnością, ale brzmieniem na pewno. Jak będzie kiedyś okazja, to ocenisz sam . Oczywiscie zgodzę się, że są wydechy brzmiące duuuzo bardziej sportowo, glosniejsze itp. Ja tylko bronię Millteka, bo gówno to to zdecydowanie nie jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ja nie krytykuję Millteka jedynie chciałem porównać z innym produktem jeżeli auto kupiłeś z takim wydechem to nie ma mowy a cena 2000 ojro to wielka przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Pojemosc ma znaczenie i to duze jesli mowa o dzwieku jaki generuje silnik. 4.2 v8 bedzie brzmial zdecydowanie grzeczniej od v8 ktore maja po 6 i wiecej litrow pojemnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 devastation moim zdaniem źle nie jest - od 190 abs samo 0-190 w 17.8s, ale wiecie jak to jest zmieniac biegi w takich warunkach, szczególnie pierwsze trzy . Pewnie mozna by urwac parę dziesiątych. Dodam, że wg gps przy 200 licznikowych jest 198-199 w gps. EDIT: o co kaman z tym podwójnym wstawianiem wszystkiego co napiszę.... Proszę modów, czy nie da się z tym nic zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi