Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

szczególnie podczas powolnej jazdy (piękny efekt tych elementów polerowanych połączonych z grafitem ! ).

ejj.. ale Ty tym autem wolno nie jeździsz :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylny zderzak fabrycznie tak pomalowany był? Z ciekawości pytam.

Przeciez w kazdym jasnym kolorze jest taka roznica, nawet jak dopiero co z salonu wyjechal.

No u mnie tylny zderzak też ma inny odcień i się zastanawiam, czy nie malowany przypadkiem :decayed:

Ale raczej nie, chyba że mega profi robota :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będę faktycznie opisywał tu spinki, bo warto zmieniać pogląd o tych niby "złych" V8 i opinie o S4, "że nie jedzie".

Dziś na prawdę zostałem zaskoczony. Powód? M3 E92 coupe chyba ze zmienionymi kominami - wielkie (ile, co, jak - nie wiem, natomiast duuuużo głośniejsze od moich). Na słuch skrzynia auto.

Co prawda 3 razy i tylko do prawie końca mojej trójki (ok 150), ale eMka nie mogła odejść (pewnie od 4 by mi odjechała, w końcu quattro musi swoje zjeść). Jedynka - oczywista moja niewielka przewaga, chociaz zaskoczony jestem jak skutecznie M3 przekazuje trakcję na jedną oś :wink:, chyba ze tam jakiś LC był... Od 100 mniej więcej równo -tzn, przy moich nizszych obrotach M3 wyjeżdżało kilkadziesiąt cm do przodu, im moje wyższe, tym bardziej odrabiałem stratę. EMka ma wyraźnie krótsze przełożenia, stąd pewnie przy moich niższych ona miała już zdecydowanie wyższe rpm (i jednocześnie dostępna moc). Plus eMki jaki widzę w tym momencie to, że jak się rozjeżdżaliśmy poszła pięknym slidem przy 80km/h... mi niestety brak mocy (i odwagi pewnie) przy czterołapie:facepalm: .

No chyba, że M3 też nie jedzie.... :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne, bo to BMW zapier...la. Zajechane może było albo gość nie umiał jeździć, czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to nie dziwi, zdrowe S4, ogarniety kierowca i BMW ktore moze miec np. 400PS, to przy roznicy 50PS nigdy nie bedzie przepasci na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będę faktycznie opisywał tu spinki, bo warto zmieniać pogląd o tych niby "złych" V8 i opinie o S4, "że nie jedzie".

Dziś na prawdę zostałem zaskoczony. Powód? M3 E92 coupe chyba ze zmienionymi kominami - wielkie (ile, co, jak - nie wiem, natomiast duuuużo głośniejsze od moich). Na słuch skrzynia auto.

Co prawda 3 razy i tylko do prawie końca mojej trójki (ok 150), ale eMka nie mogła odejść (pewnie od 4 by mi odjechała, w końcu quattro musi swoje zjeść). Jedynka - oczywista moja niewielka przewaga, chociaz zaskoczony jestem jak skutecznie M3 przekazuje trakcję na jedną oś :wink:, chyba ze tam jakiś LC był... Od 100 mniej więcej równo -tzn, przy moich nizszych obrotach M3 wyjeżdżało kilkadziesiąt cm do przodu, im moje wyższe, tym bardziej odrabiałem stratę. EMka ma wyraźnie krótsze przełożenia, stąd pewnie przy moich niższych ona miała już zdecydowanie wyższe rpm (i jednocześnie dostępna moc). Plus eMki jaki widzę w tym momencie to, że jak się rozjeżdżaliśmy poszła pięknym slidem przy 80km/h... mi niestety brak mocy (i odwagi pewnie) przy czterołapie:facepalm: .

No chyba, że M3 też nie jedzie.... :doh:

Miałem M3 E46. Auto jest ...ujowe przy starcie.

d*pa lata na wszystkie strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW wyglądało na zadbane - przynajmniej zewnątrznie. Na słuch automat, więc mowy o dupnym kierowcy raczej nie ma co brać pod uwagę, bo gaz to chyba kazdy potrafi wcisnąć :P

Miałem M3 E46. Auto jest ...ujowe przy starcie.

d*pa lata na wszystkie strony.

Ale to E92 ;). Samochód który zbiera świetne opinie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie

mnie ciekawi konfrontacja s6 c5 vs s4 b6 :naughty:

czy duże baty by s6 dostała? mam chrapke na takie auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj eS6 c5 dostala ode mnie duuuuuze baty. I to kilka różnych. Nawet przed remontem silnika. Po remoncie to przy podczepieniu się na ogonie takiej wlasnie s6 musialem co chwile odpuszczać gaz, aż w końcu dałem sobie spokój, bo pod butem bylo zdecydowanie wiecej.

Jestem natomiast ciekawy jak się eS6 zachowuje w b.wysokich temp, bo s4 fatalnie niestety. Powyżej 30 stopni to 1/4 silnika mniej... :facepalm:, a może nawet więcej. W wyższych temperaturach to tico by mnie objechało :polew::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winczako tak samo moge ja napisac ze s4 b6 dostala duze baty od mojej ex s6 c5 manual sedan .... ;>

pamietaj ze auto autu nie rowne .... ( stan, moc, skrzynia, kierowca ... )

ja do 100km/h zjadlem gorzowskie biale s5 swoja ex s6 c5 ... ( na autostradzie z s5 oczywiscie juz dostalem )

wiec nie generalizujmy ....

bo s6 c5 w manualu jesli jest zdrowe nie idzie gorzej niz s4 b6 w manualu ....

w tipie rowniez jesli stan obu aut jest podobny to mysle ze rowniez bedzie podobnie ....

a porownujac s6 c5 i s6 c6 pozniejsze ( pierwsze manual drugie TIP ) sadze ze do 100km/h szly bardzo podobnie ... bynajmniej napewno s6 c6 nie wydawalo mi sie szybsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekawy porownania z Flyerem:decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł, moja eSa wydaje się raczej zdrowa, stąd - jak wspomniałem - z kilkoma różnymi S6 C5 ja się brałem i naprawde różnica była spora, jak na tak w teorii porównywalne auta (był wśród nich też manual). Wiadomo, że S4B6 w wielu przypadkach nie jest w najlepszej kondycji, poza tym, jesli przy waszej spince był gorący dzień, to wynik był taki jak piszesz. Na papierze jedynie manual w sedanie mógłby powalczyc (tip ma 6.7s do stu), ale on też w ciepły dzień będzie miał jakieś tam straty, chociaz mniejsze ze wzgledu na większą komorę silnika i lepsze "przewietrzanie" ;). Generalnie rzecz biorąc, S6 to samochód większy i cięższy, więc nawet na logikę powinno być gorzej, ale różnica niewielka.

Zgadzam się w pełni, że auto autu nierówne, dlatego przede wszystkim przy wyborze egzemplarza, czy to S4 czy S6, czy toyota aigo, należy dokładnie go sprawdzic, przedtem przerzucic setki stron żeby wiedziec czego szukac i na co zwrócic uwagę, przespać się z decyzją i dopiero wtedy kupować.:). Gratuluje Ci zdrowej eS6, bo znaczy, że jesteś rozsądny facet :wink:.

Bieniek też jestem ciekawy, chociaż myślę, że wolnossak nie podoła biTurbo po zmianach ;((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Paweł, przyznam szczerze, że konfrontacja z M3 E92 totalnie mnie zdziwiła ;) to tylko dowodzi jaki potencjał ma to auto... ale cholera nasuwa mi się jeden wniosek, dziś kupić zdrowe auto to cud, lepiej chyba wybrać ciut tańszy model w którym już coś tam pyrka i go zrobić porządnie pod siebie - masz wtedy pewność, że wszystko zrobione na czas i tak jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed:

ja tylko tak od siebie dodam żeby zobrazować różne spinki i wiarygodność efektów :decayed:

w tym samym tygodniu stanąłem z pomodzoną na xxx ibizą 1.9tdi (3drzwi - goła w środku sama blacha ale jednak to 1.9)

wynik? Równo do ok 200! Byłem niemalże załamany :grin:

ale kilka dni później w kamieniu śląskim na 1/4 z RS4 B7 też było koło w koło dosłownie (kto widział filmy ten wie:wink:) - dopiero jak zmieniałem na 4bieg odjechał mi na 0,5sek bo pewnie pociągnął na 3:wink: oczywiście RS4 pewnie dalej by przyspieszała i wyścig na milę wyglądałby inaczej:wink: może wyglądałby inaczej :tongue:

także prosiłbym się nie spinać a z przymrużeniem oka traktować różne porównania bo przy tych prędkościach i mocach 50km w jedną czy drugą nie robi różnicy :wink: za to różnicę jak wiadomo zawsze robi moc do masy :kox: bo np RS6C6 od Sirred czy nowe s7c7 od Szymeniu to jest już przeciąg :kox: i widać gołym okiem jak auta od startu po prostu odjeżdzają. Wszystkich chyba mega zaskoczyła przepaść pomiędzy RS6C6 a RS4B7 przez wzgląd raczej na nazwę RS nie na moc bo sam spodziewałem się w miarę wyrównanej walki, ale niestety wyrównana nie była :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przed naprawą autka miałem spinke z A7 3.0T, od świateł do świateł, to minimalnie szybszy byłem ;) ale kolega chyba spóźniony start miał:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bieniek też jestem ciekawy, chociaż myślę, że wolnossak nie podoła biTurbo po zmianach ;((

Przed remontem silnika mysle, ze byloby na moja korzysc, ale jak patrze na Twoje nagrania, to mysle, ze spokojnie bys mnie objechal... musze w koncu swoje padlo porzadnie wystroic i pokusic sie o swieze glowice, bo w sumie maja juz 14 lat ;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie bez spinek ;)))

seves a jakie te czasy zrobiliscie na 1/4? Ty i rs4? Bo generalnie 0,5sek to spora różnica na 1/4 ;). A że rs4 b7 bez szorowania silnika raz na 10-20k km jest mułem, to wszyscy wiedzą ;). Pytanie co to za egzemplarz :decayed:.,

Myślę, że o wiarygodności pi razy oko można mówic w przypadku porównywalnych samochodów, albo takich o których wiemy jaka moc (chociaz mniej wiecej) i osiągi powinny prezentowac. Przykład z mocno zmodzoną ultralekką ibizą jest raczej przeciętny ;). Przy tym, jak Ty masz zacnie pomodzony samochód (gratuluję!) :kox::wink:, myślę że takie wyniki są jak najbardziej możliwe :) i niewykluczone, że momentem obr byś mnie zjadł ;), szczególnie w ciepły dzień.

Przed remontem silnika mysle, ze byloby na moja korzysc, ale jak patrze na Twoje nagrania, to mysle, ze spokojnie bys mnie objechal... musze w koncu swoje padlo porzadnie wystroic i pokusic sie o swieze glowice, bo w sumie maja juz 14 lat ;)))

Może w temperaturach do 5-10 stopni C z wilgotnym powietrzem. :grin::JC_fan:. Natomiast elastycznością byś mnie wciungł :baseball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie bez spinek ;)))

seves a jakie te czasy zrobiliscie na 1/4? Ty i rs4? Bo generalnie 0,5sek to spora różnica na 1/4 ;). A że rs4 b7 bez szorowania silnika raz na 10-20k km jest mułem, to wszyscy wiedzą ;). Pytanie co to za egzemplarz :decayed:.,

Myślę, że o wiarygodności pi razy oko można mówic w przypadku porównywalnych samochodów, albo takich o których wiemy jaka moc (chociaz mniej wiecej) i osiągi powinny prezentowac. Przykład z mocno zmodzoną ultralekką ibizą jest raczej przeciętny ;). Przy tym, jak Ty masz zacnie pomodzony samochód (gratuluję!) :kox::wink:, myślę że takie wyniki są jak najbardziej możliwe :) i niewykluczone, że momentem obr byś mnie zjadł ;), szczególnie w ciepły dzień.

Nie nie Paweł nie chcę porównywać tu na papierze naszych furek bo mam na myśli tylko to że po ostatnich przypadkach widzę że przy normlanych prędkościach wszystko jedzie po prostu bardzo podobnie :doh: i ciężko zauważyć różnice bo bardzo dużo zależy od kierownika i jego nastawienia na ściganie się:kox: . Z ibizą zepsułem start i cała przewaga quattro zmarnowana:wink: za to w RS4 siedział prawdopodobnie Kolega który wziął sobie tą zabawę na spokojnie bo szczerze wątpię żebym mógł się ścigać z rs4:wink:

Czasy w kamieniu mieliśmy fatalne bo całkowite miałem ok 14,5 a przejazdu ok 14:20 ale porównując wszyscy mieli słabsze czasy podobno dlatego że było pod górkę i wiał wiatr:grin: ale ja nie mam porównania bo tylko tam startowałem...

Dobrze by było żebyś bezpośrednio porównał się z innym s4b6 czy b7 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było żebyś bezpośrednio porównał się z innym s4b6 czy b7 :wink:

Zgadzam się ;)

Tak dla ciekawosci czasy z 2009-2010roku dla eSek stockowych i nieco zmodyfikowanych

http://farm6.static.flickr.com/5282/5233405127_0ca5201a3a_b.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5203/5233993488_8fc6abf812_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...