Dev 1477 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Chlodnica to wymiennik ciepla (skraplacz) Osuszacz to osuszacz Parownik masz w desce rozdzielczej ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ---------- Nr dławika: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 a masz ten parownik gdzies w etce na foto? i jakiś numer tego? To juz bylaby glupota ze strony audi jakby w eSce był jakiś inny niż w pozostałych a4 b6.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 sprawdz po VINie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik. Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto. Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto. Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo. gdzie jest dlawik i osuszacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Osuszacz od pasazera pod lampa. Wystarczy ja zdjac i wyjdzie. Dławik przy scianie grodziowej od strony pasazera. Od strony silnika odkrecasz nakrętkę, luzujesz śrubę w grodzi ,aby móc przesunąć wąż i szczypcami wyciągasz. Uważaj,bo to delikatne i zapamiętaj jak włożyć. Tu jest dławik: Oczywiście układ musi być pusty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Osuszacz od pasazera pod lampa.Wystarczy ja zdjac i wyjdzie. Dławik przy scianie grodziowej od strony pasazera. Od strony silnika odkrecasz nakrętkę, luzujesz śrubę w grodzi ,aby móc przesunąć wąż i szczypcami wyciągasz. Uważaj,bo to delikatne i zapamiętaj jak włożyć. Tu jest dławik: http://s6.ifotos.pl/mini/540x405au_eehnwns.jpg Oczywiście układ musi być pusty. dzięki za wyjasnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto. Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo. A skąd się bierze ten cały szlam? Może u siebie wymienię też, chociaż na chłodzenie nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 stary olej, przegrzany przez sprezarke - no i wilgoć ja miałem oryginalny osuszacz z 1998 roku jeszcze w aucie, kupiłem ori helli/behra za 80zł praktycznie taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Bo to jest ten sam osuszacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel88ST 1 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Przerabialem ten temat w mojej poprzedniej b6 2,5, wymieniłem sama sprężarke i pochodziła....Tydzień, wiec kupiłem kolejna, do tego dlawik, chłodnica osuszacz i wszystkie oringi, znalazłem taki pistolet do plukania układu i płyn ( tak jak zmywacz do hamulców tylko ciut Szybciej parowal) no i. Wyplukłem parownik bo kupę roboty jest żeby go wyjąć i wymienić, do tego rozkrecilem wszystkie przewody i wypłukałem, chłodnica i skraplacz nowe, sprężarka z używki i 2 miesiące smigalo, a później sprzedałem wiec nie wiem jak coś to pisz to ci wyjaśnię co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Panowie, jaki klucz do świec do mojego silnika? rozmiar? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 16 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 THX:wink: dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekF1 14 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 THX:wink:dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-) a co będziesz dłubał? nowe świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 THX:wink:dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-) a co będziesz dłubał? nowe świece? :grin:ano:polew: ps. i tak nie zrobilem, bo nie ostygł do 22.... jedyne co wydłubałem to zlokalizowałem nieszczelny przewód jakiegos podcisnienia od tego zaworu PCV - zajumane olejem w tym miejscu jest absolutnie wszystko..:/ Niestety nie byłem w stanie nic z tym wczoraj zrobic. Musze podjechac do mechanika, bo zeby tam sie dostac to nie takie hop siup. ---------- Post dopisany 13-07-2014 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 10:58 ---------- Sympatyczne spotakanie z Mironową eSąD. Muszę przyznać, że b6 trąci już nieco myszką w porównaniu do tej sztuki B8.... Trochę się też poganialiśmy Jednak co es w benzynie, to es w benzynie ;-). Różnica dość znaczna, chociaż nie kolosalna (kilka długosci). foty robione żelazkiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekF1 14 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 świetne masz to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 czyli że dostałeś baty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek530d 3 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 no jak? 360KM musi być szybsze niż 300KM i tak było ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 no a jak inaczej Nie zmienia to faktu, że jak na diesla który pali 2,5 raza mniej to jest ogień!!! No i jak wygląda! ---------- Post dopisany 25-07-2014 at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2014 at 08:44 ---------- klima dziala !!!!!!!!!!!! Jakby silnik lżej na jałowo pracuje no i leci lód!. Przy okazji drobne poprawki w zawieszeniu - do kompletu zostala tylko jedna koncowka - ale na ten moment jest niby ok --> obecnie zero pukania co osobiscie uwielbiam ;-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi