Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

Chlodnica to wymiennik ciepla (skraplacz)

Osuszacz to osuszacz

Parownik masz w desce rozdzielczej

---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ----------

Nr dławika:

20140527_100022.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz ten parownik gdzies w etce na foto? i jakiś numer tego? To juz bylaby glupota ze strony audi jakby w eSce był jakiś inny niż w pozostałych a4 b6....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Untitled.jpg

sprawdz po VINie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.

Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto.

Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.

Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto.

Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo.:wink:

gdzie jest dlawik i osuszacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osuszacz od pasazera pod lampa.

Wystarczy ja zdjac i wyjdzie.

Dławik przy scianie grodziowej od strony pasazera.

Od strony silnika odkrecasz nakrętkę, luzujesz śrubę w grodzi ,aby móc przesunąć wąż i szczypcami wyciągasz.

Uważaj,bo to delikatne i zapamiętaj jak włożyć.

Tu jest dławik:

540x405au_eehnwns.jpg

Oczywiście układ musi być pusty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osuszacz od pasazera pod lampa.

Wystarczy ja zdjac i wyjdzie.

Dławik przy scianie grodziowej od strony pasazera.

Od strony silnika odkrecasz nakrętkę, luzujesz śrubę w grodzi ,aby móc przesunąć wąż i szczypcami wyciągasz.

Uważaj,bo to delikatne i zapamiętaj jak włożyć.

Tu jest dławik:

http://s6.ifotos.pl/mini/540x405au_eehnwns.jpg

Oczywiście układ musi być pusty.

dzięki za wyjasnienie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.

Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto.

Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo.:wink:

A skąd się bierze ten cały szlam? Może u siebie wymienię też, chociaż na chłodzenie nie narzekam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary olej, przegrzany przez sprezarke - no i wilgoć

ja miałem oryginalny osuszacz z 1998 roku jeszcze w aucie, kupiłem ori helli/behra za 80zł praktycznie taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest ten sam osuszacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabialem ten temat w mojej poprzedniej b6 2,5, wymieniłem sama sprężarke i pochodziła....Tydzień, wiec kupiłem kolejna, do tego dlawik, chłodnica osuszacz i wszystkie oringi, znalazłem taki pistolet do plukania układu i płyn ( tak jak zmywacz do hamulców tylko ciut Szybciej parowal) no i. Wyplukłem parownik bo kupę roboty jest żeby go wyjąć i wymienić, do tego rozkrecilem wszystkie przewody i wypłukałem, chłodnica i skraplacz nowe, sprężarka z używki i 2 miesiące smigalo, a później sprzedałem wiec nie wiem ;) jak coś to pisz to ci wyjaśnię co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaki klucz do świec do mojego silnika? rozmiar?

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX:wink:

dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX:wink:

dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-)

a co będziesz dłubał?

nowe świece?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX:wink:

dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-)

a co będziesz dłubał?

nowe świece?

:grin:ano:polew:

ps. i tak nie zrobilem, bo nie ostygł do 22....:whistling:

jedyne co wydłubałem to zlokalizowałem nieszczelny przewód jakiegos podcisnienia od tego zaworu PCV - zajumane olejem w tym miejscu jest absolutnie wszystko..:/ Niestety nie byłem w stanie nic z tym wczoraj zrobic. Musze podjechac do mechanika, bo zeby tam sie dostac to nie takie hop siup.

---------- Post dopisany 13-07-2014 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 10:58 ----------

Sympatyczne spotakanie z Mironową eSąD. Muszę przyznać, że b6 trąci już nieco myszką w porównaniu do tej sztuki B8....

Trochę się też poganialiśmy :decayed: Jednak co es w benzynie, to es w benzynie ;-). Różnica dość znaczna, chociaż nie kolosalna (kilka długosci).

1jpg_ewsrwnr.jpg

2jpg_ewsrwns.jpg

foty robione żelazkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a jak inaczej ;) Nie zmienia to faktu, że jak na diesla który pali 2,5 raza mniej to jest ogień!!! No i jak wygląda!

---------- Post dopisany 25-07-2014 at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2014 at 08:44 ----------

klima dziala !!!!!!!!!!!! Jakby silnik lżej na jałowo pracuje no i leci lód!. Przy okazji drobne poprawki w zawieszeniu - do kompletu zostala tylko jedna koncowka - ale na ten moment jest niby ok --> obecnie zero pukania co osobiscie uwielbiam ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...