Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

sorry, chodziło o strojenie ;).

to samym strojeniem dało się tyle jeszcze wykrzesac? myśle ze jak byś gaśnice zamontował pod machą to ze 380KM by wpyluł:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

??? Może jestem zmęczony i chory, może źle rozumiem... ale, paput, zaczepki to odpuść sobie.

Jeśli nie zrozumiałem żartu, to przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

??? Może jestem zmęczony i chory, może źle rozumiem... ale, paput, zaczepki to odpuść sobie.

Jeśli nie zrozumiałem żartu, to przepraszam.

no źle zrozumiałes, nie miała to być zaczepka

obejrzyj sobie ten filmik ze sportmile i pomysl o co mi chodzioł:decayed:

może źle się wyraziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, jak napisałeś o gaśnicy przeszło mi to przez myśl ;) ale uznałem że niemożliwe :P. hehe.

A jednak ktoś się pokusił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, jak napisałeś o gaśnicy przeszło mi to przez myśl ;) ale uznałem że niemożliwe :P. hehe.

A jednak ktoś się pokusił :D

To raczej do chłodzenia intercoolerów no ale przy grzejącym się V8 może też by pomoglo a nawet gdyby nic dało to lans na maksa:grin::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się sprzeczał, że taki wynik jest mocno wątpliwy, ale gadałem z niejednym tunerem i zawsze otrzymałem odpowiedź, że robienie strojenia w tym aucie to bezsensowne wyrzucenie pieniędzy bo zysk będzie może z 5 KM.

Co więcej, słyszałem też niejedną opinię o Kreatorze Mocy, że te ich pomiary z hamowni i ich strojenia to sobie można ..... włożyć.

Więc szczerze wątpię w to co widzę, ale ...... cuda się zdarzają :D

Przyjemności z użytkowania, bo wynik przynajmniej na papierze wygląda fajowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pinczi - o każdym tunerze znajdziesz i dobre i złe opinie. Temat badałem przez długi czas. Jedni polecają, inni odradzają -bo "to", bo "tamto". Nie byłem pierwszą eSą którą robili i pozostałe wychodziły im mocno poniżej serii (tak jak pisałem wcześniej). Byli też zaskoczeni takim wynikiem. Są długo na rynku, doświadczenie mają. Do Rogala dodzwonić się to jakiś cud, ceny z kosmosu, a opinie również podzielone, chociaż w grupie vag - raczej dobre.

Na ich obronę powiem, że tuż przede mną stroił kolega passata 1.8tfsi (160KM), zdrowo jeżdzący na moją nogę. Z resztą te jednostki raczej trzymają moc jeśli nie mają jej w nadmiarze. Na hamowni 161KM, więc chyba kreator nie zawyża jakoś ponad normę...

Strojenie odbyło się m.in. dlatego, że musiałem wywalić sondy programowo, a koszt samych sond to grubo ponad połowa strojenia, a przy tym jest w cenie, więc chyba nie ma co więcej tego argumentować ;)).

Poza tym, jak widać na papierze - opłacało się. O dziwo przyrost bezwzględny jest relatywnie niewielki, ale uwierzcie, mocno wyczuwalny na drodze. Poza tym reakcja na gaz stała się jakby jeszcze ostrzejsza. Zaczął zrywać przyczepność na mokrym przy zmianie z 2 na 3 bieg (czyli ok 100-110km/h) - oczywiscie przy "forsownej" :decayed: zmianie, ale bez zakrętu. Musze przestać tak zmieniać, bo sprzęgło długo nie pohula ;). Już przed strojeniem moja esa chodziła zdecydowanie lepiej od M3 e46 (do e92 byłoby głupio porównywać, mimo kilkukrotnego ganiania się z przynajmniej wyrównanym wynikiem z mojej strony).

Z resztą - przejrzałem mnóstwo wykresów strojenia S4 4.2 BBK i na prawie żadnym nie były to wartości 5KM ;). Większość oscylowała w okolicach 110% mocy wyjściowo zmierzonej. Jest trochę przykładów też z Polski. U części u której diagnozowano przy okazji jakąś usterkę, przyrosty były nawet wyższe. Więc u mnie nie ma wcale jakiegoś szalonego wzrostu. Oczywiście nie można spodziewać się wyników na poziomie turbolotów, w końcu to oporny wolnossak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remont silnika zrobił swoje, bez niego nie byłoby takiego wyniku :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remont silnika zrobił swoje, bez niego nie byłoby takiego wyniku :kox:

też tak pomyślałem i remontowany był raczej z rozmachem a nie jakoś niskobudżetowo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spierać się nie będę......ale Compsport, Sportmile, VTG, Masters, Rogalotti, Unitronic, Kingsoft...reszty nie pamiętam, wszyscy mówili, że nie ma sensu :)

Ale ja się nie znam....powtarzam tylko to co usłyszałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jako użytkownik S4 też dorzucę swoje "trzy grosze", jeśli można.

Moja wcześniejsza avant, wydawało mi się że super jeździ, zbiera się itd...

To co robi ta którą mam teraz to masakra, a różnica to jakieś 100 tyś. mil na liczniku.

Rozmawiałem już z nie jednym tunerem i twierdził dokładnie to samo, wolno-ssak, nie ma co się bawić bo kosztowne a przyrost znikomy, albo tylko "na papierze".

Zakupiłem wydech od eSy, która była na podkręceniu mocy w jednej z lepszych firm w UK. Na wykresie ponad 360 KM. Wrzuciłem ten wydech, zabrałem też ECU by sprawdzić co i jak.

Na moje, po wymianie wydechu i ECU autko jeździ jak jeździło, krótko pisząc naprawdę zapierd...a. Więc albo moja normalnie jeździ naprawdę dobrze, albo te przyrosty to bajka? :whistling:

Chciałbym mieć możliwość spięcia się z Twoją eSą i mielibyśmy porównanie, oczywiście tylko dla samych siebie :naughty::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pięknie wyszło :thumbup1: Po remoncie silnika, kilka modyfikacji... Nie ma się co czepiać. Niech to będzie zachętą dla tych którzy wahają się z zakupem BBK (chociaż dobrą sztukę trafić ciężko).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki z Kreatora mówili, że po raz pierwszy widzą taki wynik w serii w BBK, a już trochę ich robili... Zwykle wypadały od 275-300KM. Jedna im się wyłamała na 320KM. No i teraz moja ;))).

Tak wielkie rozbieżności na zdrowych silnikach ??? Bo rozumiem, że z uwalonym silnikiem nikt na program by nie przyjechał.

Swoją drogą ale to musi zap****alać :kox::kox::kox:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo:kox: Szkoda tylko że esa jest taka ciężka ale 380km pod macha i tak musi dawać rade:slina:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde... pisze porownania z innymi samochodami- sa 'watpliwosci' ze to niemozliwe.

Wklejam filmiki jak jedzie - widac ze dobrze - zawsze ktos sie czepi.

Pojechalem zrobic wydaje sie obiektywny wykres bo wszyscy mowili 'jedz i shamuj'. To teraz jest nie tak... bo to tylko na papierze.m. no kurde panowie... takie niedowiarki z was?..

. To ze firmy tuningujace mowia ze sie nie oplaca to nie oznacza braku wzrostow. To nie diesel z rosnie o 100 koni i 200 niutonow. Ale dalej to wzrost. I to odczuwalny.

Jak mi zasponsorujecie to pojade na wskazana hamownie po raz kolejny potwierdzic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde... pisze porownania z innymi samochodami- sa 'watpliwosci' ze to niemozliwe.

Wklejam filmiki jak jedzie - widac ze dobrze - zawsze ktos sie czepi.

Pojechalem zrobic wydaje sie obiektywny wykres bo wszyscy mowili 'jedz i shamuj'. To teraz jest nie tak... bo to tylko na papierze.m. no kurde panowie... takie niedowiarki z was?..

. To ze firmy tuningujace mowia ze sie nie oplaca to nie oznacza braku wzrostow. To nie diesel z rosnie o 100 koni i 200 niutonow. Ale dalej to wzrost. I to odczuwalny.

Jak mi zasponsorujecie to pojade na wskazana hamownie po raz kolejny potwierdzic....

Paweł - ja się dorzucam. Jedź i zamknij im usta :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...