winczako Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Dzięki. mysle ze jak na zimowe felgi to "ujdą". Na śniegu powinny się ładnie kontrastować . Na lato jestem w trakcie wybierania. Ale 19" nie będzie. 18 przy tym zawieszeniu to i tak taczka, a oprócz wyglądu ma być choć odrobinę funkcjonalny . toyo proxes juz czekają.... a felg brak. Co prawda mam jeszcze takie (po poprzednim samochodzie) ... ale one raczej nie będą cacy, więc szukam.
wrclaguna Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Czyli będa 18" ...jakieś ciemne czy srebrne ?
winczako Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 wchodzi w grę ewentualnie grafit lub srebrny. Podobają S6/Rs6... wiem ze oklepane, ale akurat u mnie w miescie nie widac tego za wiele, a kształtem mi pasują. Od RS4 są już przestrasznie oklepane i w samym toruniu sporo tego jezdzi. Patrze na te od passka CC w kształcie jakby turbin.. ale nie jestem pewien jak to by wyglądało na S4.
pablo_ua4 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 furka tylko jeden - takiej eski jest że tam juz nie ma zbytnio co modzić hehehe Recaro moje małe marzenie szerokości życzę
Nowek Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Przekozak... Zawsze s4 b6 za mną chodziła, wiadomo wolnossące V8 ,piękna sprawa! I te recaro, coś pięknego! Też wolałbym półskóre
grzes1150 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Fajna sucza v8 za***iście bulgocze ale ma dwie wady - gubi moc i pali jak smok
otles2 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Szacun za autko I dzięki za przejażdżkę )))
jedrekx Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 piękne auto, piękny dźwięk.. super jeździ! gratuluję wyboru
Artur82 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 piękne auto, piękny dźwięk.. super jeździ! gratuluję wyboru podpisuje się pod tym
bula87 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 piękne auto, piękny dźwięk.. super jeździ! gratuluję wyboru podpisuje się pod tym mój podpis też tu jest Ty masz tam navi? nawet nie zauważyłem dzisiaj
manny90 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Świetne auto! Również podpisuję się pod opiniami kolegów z kuj-pom. Jeszcze dochodzę do siebie po przejażdżce
Reniu Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Wczoraj cały wieczór cieszyła mi się micha po przejażdżce Gratuluję autka
Flyer Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Po 0-100 widac, ze trafiles zdrowa sztuke Gratulacje.
wrclaguna Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 i pali jak smok No co ty przeciez smok zieje ogniem
QRi Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Po 0-100 widac, ze trafiles zdrowa sztuke Gratulacje. a ja wlasnie mialem pisać że średnio się zbiera :/ wypas i dzwiek silnika - malina, ale wizyta na hamowni pewnie trochę zmartwi własciciela
David Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 daj troche gleby z przodu bo tyl siedzi nizej niz przod:thumbdown:
wrclaguna Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 S4 B6 na kompresorze http://vimeo.com/38589441
winczako Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 QRi Jest kilka spraw do rozwiązania tak jak pisalem w 1 poscie. Ze wzgledu na już slizgajace sie sprzeglo jest na pewno strata, bo nie moge porzadnie wystartowac. Druga sprawa to przycinający sie ten zawor podcisnienia regulujacy dlugosc kolektora - na niskich obrotach nie ciagnie tak jak powinien. W kazdym razie tak mi sie wydaje. Ok 4500-5000rpm dostaje kopa i jest jak powinno, czyli w momencie jak sie ten zawor powinien przestawiac (jest caly czas w pozycji dla wyzszych obrotow). w Calym zakresie powininen równo ciągnąc. Ale poza tym, to nei wiem do czego jestes przyzwyczajony, do jakich maszyn, ale dla mnie jesli mimo tych wad przyspiesza w okolicach 5,6-6,0 sek (w zaleznosci czy sie zawor cofnie czy nie) 0-100 tojakos bardzo zle z nim nie jest. Massz jakies porównanie? Do tego poprzez zmieniony wydech tez wrazenia powinny sie inaczej rozlozyc - czytalem na forum rs246 ,ze wlasnie z gory będzie lepiej ciągnął., więc sam nie wiem czy idzie dobrze a górę daje wydech, czy to wrazenie jest przez ten przycinający się zawór. W kazdym razie temat kolektora będe w najblizszym czasie rozwiazywal, to na pewno dam znac jak to wplynelo na zmiany. Do tego cewki nie byly wymieniane w nim, a jak pewnie wiesz aso prowadzi akcje erwiową dla nich i juz wiem ze moj się kwalifikuje. Jutro postaram sie umwic na wymiane - to tez powinno conieco dac - przynajmniej tak wszedz huczy. Na potwierdzenie osiągów powiem tylko że nowy focus RS dostał kilkukrotnie a jak znacz jego osiągi, to powinno to być wystarczającym argumentem.
QRi Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Foka dostała z rolki czy z miejsca? bo jesli z rolki ~50 to jestem zdziwiony. porownanie mam/miałem i nadal twierdze, że nie warto kupować S4 B6, dla dzwięku i wypasu. IMO duzo lepsza opcja to B7 2.0 TFSI, które spokojnie można dłubnąć w okolice 350ps(realnych, nie deklarowanych), ale ile ludzi... tyle opinii. Do mnie po prostu nie przemawia B6 4.2 V8 - jest za ciężkie, dodatkowo mało który egz. trzyma deklarowaną przez producenta moc, dlatego "nie jedzie" (dostaje baty od "średnio dłubniętego 1.8T), ze względu na masę miernie się prowadzi - nie skręca (nawet wcześniej wspominane 1.8T ma predyspozycje do nurkowania, co dopiero takie V8) no i pali jak smok - 8 garów lubi wypić podsumowując - trzeba być po prostu amatorem s4 B6 żeby je kupować Pozdrawiam i szerokości
winczako Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 focus zarówno ze startu, jak i z rolki. Do tego jechalismy na trasie razem przez ladnych 20km, siedzialem mu na d*pie. Bylo wiele wyprzedzan zaczynających się od 60-70 na których cały czas siedzialem tuż za nim, do tego stopnia, ze musialem odpuszczac gaz pod koniec moich przełożeń. Focus byl glosniejszy od mojej vki, stąd mogę stwierdzić że cisnął biegi do konća. Ja odpuszczalem w okolicach 160-180, bo nie widzialem sensu ciągnięcia tego dalej w tych warunkach. Może i 2.0TFSI stage 3-4 pogoni S4, ale dzwięku nigdy takiego nie uzyskasz, a poza tym niewiele osób będzie się bawiło w aż takie modyfikacje. Abstrac**jąc od tego jaki to koszt, ile wiedzy trzeba mieć żeby potem naprawić coś co padnie... a padnie predzej czy pozniej, bo po prawie dwukrotnym podniesieniu mocy i momentu jest wiele elementów które powiedzą "papa" w blizszym lub dalszym czasie. No chyba ze wymieniac wszystko - skrzynie, polosie, dyfry i pół samochodu. Ale to majątek i to już tak naprawdę nie będzie b7 2.0tfsi. Kosztu poniesionego wkładu nigdy nie odzyskasz. Myślę że summa sumarum wyjdzie niewiele mniej niż turbokit do s4 (7999$) A na spalanie V8 jest rozwiązanie. Tylko musi być założone z głową i użytkowane z głową. Gadanie że lpg do kuchenek mnie śmieszy, bo pieniądze powinien umieć liczyć każdy. Jeśli można za coś płacić dwa razy mniej, to czemu tego nie robić? Miałem już dwulitrowy, doładowany silnik 208KM z lpg i przez 45000km nic się nie działo - zupełnie, a nogę mam ciężką. Osiągi na lpg jak i na Pb były porównywalne. W tej chwili w S4 też jest założóna bdb intalacja i powiem tak - jeźździlem do tej pory 4motion Avf @@@180PS i spalanie w przeliczeniu na złotówki jest zbliżone w V8. Osiągi są minimalnie gorsze od v-power racing - osoba która na codzien nim nie jezdzi nie będzie w stanie odczuć różnicy. Chociaż generalnie jak chcę go pocisnąć to przełączam na Pb, bo zdrowiej termicznie dla silnika. (w koncu gaz ma wyższa temp spalania, a te silniki same w sobie sie mocno grzeją). Do tego rocznie zaoszczędzę na wycieczkę na kanary, albo ewentualne mody . Dobrej klasy instalacje nie przysparzają żadnych problemów, więc bardzo proszę ortodoksyjnych fanatyków "niedlalpg" o zachowanie swoich poglądów dla siebie. QRi generalnie masz dużo racji w tym co piszesz, ale ma ona swoje minusy i uogólnienia I tak jak piszesz - ile ludzi, tyle opini. Ja uważam, że lepiej wybrać nie mogłem. Na torze nie jeżdżę, samochód ma mi dawać frajdę z jazdy na codzień. Sam bym dużych modów z innym nie robił gdybym kupil coś z dmuchawą - no może remap, ale to wsio . Więc dla mnie S4 było najlepszym możliwym wyborem z audi. Długo szukałem takiego egzemplarza, ale w końcu trafiłem. Jak ktoś kupuje takie auto bez głowy to potem narzeka (myślę, że stąd te obiegowe opinie) - bo np w tej chwili to co stoi wystawione to jest dramat, oprócz jednej sztuki, która też może nie jest idealna, ale do zaakceptowania.
Rekomendowane odpowiedzi