Ksiadz Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 No toś miał Panie dużo szczęścia. No i dobrze że zakupione lepsze oponki, a nie najtańsze "budżetówki". Sam sobie nie mogę wyobrazić co się może dziać jak strzeli opona przy takich prędkościach A co do felg, to myślę że to jest kwestia gustu. Jeden lubi czekoladę inny jak mu skarpetki śmierdzą, więc fele zostawiaj jakie Ci się widzą
Fr0styyy. Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Ze zavusy chyba do wszystkiego pasują
winczako Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 jo tam, pitolicie Dziś wcale się nie prosząc, złapałem się z 3 audziankami. No może "złapałem się" to złe sformułowanie, ale nacisnąłem, bo zewnętrznie budziły nadzieje... cabrio 3.0 pb - myslałem że w przy tym silniku różnica będzie mniejsza... okazała się kolosalna... poważnie. cabrio nie znam silnika - 2 rurki i znaczek eS4... więc nawet bieg w pierwszym momencie zredukowałem żeby być "hardcore fist fucking". Znów się grubo zawiodłem, chociaz nie mam pojecia co tam siedziało pod machą. sedan 2.5tdi 180KM - duża fela, pełen s-line, nisko leżał - piękny ). Miła pogawędka z właścicielem.
wladi Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 jo tam, pitolicie Dziś wcale się nie prosząc, złapałem się z 3 audziankami. No może "złapałem się" to złe sformułowanie, ale nacisnąłem, bo zewnętrznie budziły nadzieje... cabrio 3.0 pb - myslałem że w przy tym silniku różnica będzie mniejsza... okazała się kolosalna... poważnie. cabrio nie znam silnika - 2 rurki i znaczek eS4... więc nawet bieg w pierwszym momencie zredukowałem żeby być "hardcore fist fucking". Znów się grubo zawiodłem, chociaz nie mam pojecia co tam siedziało pod machą. sedan 2.5tdi 180KM - duża fela, pełen s-line, nisko leżał - piękny ). Miła pogawędka z właścicielem. To porumakowałeś mówisz:grin:
jozek726 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 jestem ciekawy jak tam by się siedziało w Twoich recaro w porównaniu z moją pełna skórą
Ksiadz Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 jestem ciekawy jak tam by się siedziało w Twoich recaro w porównaniu z moją pełna skórą Recaro a pełna skóra w sporcie, różnica ogromna. Ja bym się też pospinał, ale mam całkiem fajnie ślizgające się sprzęgło, hahaha.
Ksiadz Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Ups, a to widzisz Panie, nie wiedziałem ;-P
jozek726 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 luz, zastanawiam się tylko jak by się jeździło pół na pół
winczako Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 luz, zastanawiam się tylko jak by się jeździło pół na pół jak to jak...? Lepiej. :polew:
wladi Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 luz, zastanawiam się tylko jak by się jeździło pół na pół No pół na pół to już by był liter memory five-wladi i wszystko jasne:)
winczako Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Mam głupie pytanie... jak się wymienia żarówki w lewej tylnej lampie...? bo tak się tam przyglądałem i nie mam pojęcia...
arris_88 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Z boczka bagażnika wyjmujesz zaślepkę i odkręcasz śrubę (chyba tam był torx), potem wyjmujesz lampę. Rozpoławiasz klosz z wkładem i wymieniasz. Potem składasz.
iras_gda Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 tylko uważaj żeby Ci śruba nie spadła w profil lampa jest na wcisk na dwóch bolcach, z tego co pamiętam najłatwiej zacząć od strony błotnika, ale mogę się mylić
Arkadiush Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Jak tam avusy są na autku?
winczako Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 Niet. Bardziej mi się widzą moje . Na żywo naprawdę robią robotę dużo lepszą niż Avus . Z ciekawsotek wymieniłem zawó PCV - mam wrażenie że jeszcze mniej oleju zaczął brać - 2000km zrobione i wysokość na skali leeedwo się ruszyła . Będzą też roleczka w przyszlym tygodniu )
andr3i Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 avusy o niebo lepiej wygladaja kwestia gustu wiadomo
Arkadiush Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Niet. Bardziej mi się widzą moje . Na żywo naprawdę robią robotę dużo lepszą niż Avus .Z ciekawsotek wymieniłem zawó PCV - mam wrażenie że jeszcze mniej oleju zaczął brać - 2000km zrobione i wysokość na skali leeedwo się ruszyła . Będzą też roleczka w przyszlym tygodniu ) kumpel ma avusy z nowymi oponkami 18 jakbyś chciał
winczako Opublikowano 31 Października 2013 Autor Opublikowano 31 Października 2013 Nie dzięki . Okazuje się, że audi to baaardzo twardy i wytrzymały samochód. Niestety miałem wypadek, który jakimś cudem skończył się nadzwyczaj dobrze dla eSy... Wina moja, żeby nie polemizować (chyba pierwszy raz..). Drobna nieuwaga, prędkość (gruba) i brak jakiegokolwiek pobocza (poza skarpą z trawy w porannej rosie). Mogę tylko dziękować Bogu, że nie było b. blisko drzew... chociaż gdyby były, to pewnie bym nie uciekał na pobocze tylko wybrał wariant przyładowania w tył TIRa... Bo czołówki raczej bym nie wybrał. Na zdjęciach tego nie widać, ale skarpa ma ponad 1,5m (jak stałem obok miejsca w którym wypadłem to sięgała do głowy, ale trawa ma ze 70cm więc nie widać). Dobrze że zachowałem tyle o ile zimną krew... Postawiło samochód lekko bokiem, kontra i zaczęło ściągać w dół, zobaczyłem wtedy kątem oka tą "bocznicę"z "wybiciem" w górę zmniejszającym się w stronę lasu, odbiłem bardziej w prawo żeby wybiło mnie jak najmniej. Tuż przed to widoczną drogą w bok puściłem hamulec żeby nie urwać kół. Po lądowaniu znów już hamując, zbliżyłem się - równolegle- do drogi. Skubany nawet nie zgasł. Żadna kontrola nie wyskoczyła. Żbieżności jakimś cudem nie stracił (chociaż nie omieszkam tego sprawdzić dokładnie). Bez strat. Obejrzałem go dokładnie (tyle co w lesie byłem w stanie), powoli pojechałem dalej - jedzie prosto i jak gdyby nigdy nic.. Dziś nie dam rady, ale na sobote już jestem umówiony z mechanikiem na dokładne oględziny.... Niewiarygodne....
Rekomendowane odpowiedzi