Arturoo Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 [...]a Twoje przejdzie w bardziej odpowiedzialne ręce.... Chyba nie mówiłeś o swoich rękach...proszę Cie! :polew: Piękny wynik, opłacało się jak widać wywalić 'ździebko' kasy:kox: Jak nie jak tak ... wysłane z one v
winczako Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 tkuczera, ja przed remontem, rok temu robilem jakies logi, z tego co pamiętam, to coś około 270. Głowy sobie uciąć za to nie dam. (gdzies wrzucalem na forum, więc mozesz poszperać). Artur, Ty już nie filozofuj . grzanek jak z tym sprzeglem ?
grzanek85 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Ja jeżdzę do pracy prawie codziennie i nie jest męczące, 4 łopaty tak jest mocne i twarde 6 łopat nie ma tragedi a trzyma, zobaczymy jak u mnie utrzyma 650nM to będzie dla mnie idealne:) jest to idealny kompromis między sportowym a cywilnym sprzegłem
Plebansk8 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Pawłe, Gratuluję wyniku ja musze swoją też zabrać na hamowanie po tych wszystkich moich przygodach Jak bede w toruniu, to trzeba sie ustawić na kreske, co by zobaczyć różnice
winczako Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 dzięki! ja je**ie, jak może spaść rura z przepustnicy... i luzować się główne podciśnienie.... znów. Czy ja nie potrafię wykonać tak prostej czynności jak dokręcenie śruby w opasce..... "/:doh:. Zaczął się trząść na luzie jak galareta... ale podczas jazdy z wciśniętym gazem było ok. Pomyślalem, że się mapy lpg rozjechały z mapami PB - bo regulacje po kreatorze mam dopiero w poniedzialek.... a tu takie jaja... Potrafiłby ktoś opisać mi i wytłumaczyć zasadę i sposób działania tego głównego podciśnienia w moim samochodzie? I w jaki sposób eSa utrzymuje obroty na jałowym biegu. pliiiisssss
waskivw Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Winczako albo Ksiadz macie może logi z przepływki z swojej esy ile Wam mierzy max? ok 290 g/s max podobno 300 .
Pinczi Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Winczako albo Ksiadz macie może logi z przepływki z swojej esy ile Wam mierzy max? ok 290 g/s max podobno 300 . Powinno być ok 275 g/s, a nie 300, skad taka informacja ? Moja pochodzi z: Fuel Trim Info - Ross-Tech Wiki cyt: "Your peak airflow should be roughly 0.80 times your horsepower if you are close to sea level. So, if you have a stock 150 hp 1.8T, expect around 120 g/s."
winczako Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 no dobra, to mam sprawę. Ma ktoś zniżki w ASO i chciałby mi pomóc? Niestety amortyzatorów do eSki w zamiennikach nie produkują.... przejrzałem wszystkie katalogi głównych producentów i lipa :/. Wszędzie dopisek s4 excl. ;(. A to, że interparts i inne polskie klony wyświetlają, to w rzeczywistości okazuję się ściemą. To jak, pomożecie? Ja mam cenę 799 przód i 615 tył (sztuka). ps. poza tym już jadą do mnie 4x tarcze pikne z klocuszkami, oleum zimowy 5w40 300V Motul Specific, świeczuszki i parę innych pierdół
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Podaj numery tego co Cię interesuje. Jakie dales tarcze i klocki ?
winczako Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Klocki ATE ceramic, Tarcze Zimmerman nawiercane. Numery części: Amortyzator Przód- 8e0413031cp Amortyzator Tył - 8e0513036ah Dzięki Dev
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Bedziesz płakał po tej szajsownej ceramice Otto Zimmermann nie robi nawiercanych tarcz tylko perforowane a to różnica. Jutro sprawdze te ceny i dam znac.
winczako Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 możesz mieć racje . A co z tą ceramiką nie halo?
Arturoo Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Klocki ATE ceramic,Tarcze Zimmerman nawiercane. Numery części: Amortyzator Przód- 8e0413031cp Amortyzator Tył - 8e0513036ah Dzięki Dev Ściągnij te klocki bo pokrzywisz tarcze !!!!! wysłane z one v
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ate Ceramic to tylko czysta felga a reszta to MARKETING !!!!! Do Twojego auta na tych tarczach TYLKO Ferodo DS Performance !!!! Niestety sa dostępne tylko na przód, na tyl pozostaje tylko ori klocek od RS4 B7, zresztą też Ferodo
Arturoo Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Tak ,czysta felga ale ten klocek zniszczy tarczę..... Paweł posłuchaj bo na sobie to przerobiłem....a Dev tłumaczył ,a ja nie posłuchałem.....i to był błąd. wysłane z one v
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ta sama bajka, zadnego ....wna w postaci Ate
winczako Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 kurde... zawsze jezdzilem na ATE (zwyklych) i nigdy nie bylo problemu... ostatni komplet w esce to tez ate.... a tarcze cale... hmm ---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- dev, zapodaj link gdzie kupic te klocki do esy.. przod tyl. przod znalazlem tu: Klocki Hamulcowe Ferodo DS Performance - AUDI - S4 - 4.2 - 2003-2008 - OŚ PRZEDNIA | brakes.pl Problem w tym, że samochod u mechanika, jutro przyjda czesci, więc teoretycznie moge odesłać klocki ate przod i tyl... tylko niestety nie moge sobie pozwolic na to żeby nie mieć samochodu powiedzmy przez `1 tydzien...
waskivw Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jak robiłem rozeznanie cen amorów do esy do tylko Bilstein B8 , albo ori, ale cena za przody jak pamiętam to ok.600 szt serwis Audi Magro Sosnowiec , a masz fajną ofertę 4X Bilstein B8 Sprint Stoßdämpfer Satz Audi S4 Avant 8E B6 | eBay
Rekomendowane odpowiedzi