Flyer Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 A powiedzcie mi przy okazji tego czyszczenia, czy w przypadku mojego silnika też warto by ten temat przemyśleć ?Czy to tylko problem v8 ? Sorry za OT:wink: Tylko FSi. TFSi są teoretycznie wolne od tego problemu.
KmK Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 A powiedzcie mi przy okazji tego czyszczenia, czy w przypadku mojego silnika też warto by ten temat przemyśleć ?Czy to tylko problem v8 ? Sorry za OT:wink: Tylko FSi. TFSi są teoretycznie wolne od tego problemu. Grunt, że teoretycznie. Wydawało mi się, że Pokas czyścił swoje s5.
st4yKool Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Pytanie czy akurat od samego czyszczenia mu wrocila seria.. + tfsi z turbem nie jest wrazliwe na syf.. a z kompresorem juz moze byc.. akurat te silniki nie sa jakos mocno rozpracowane.. sam MRC czesto ma problem zeby przywrocic serie, stad trafiaja sie egzemplrzae ktore da sie wystroic na 500+ KM, a niektore ponad 430 nie pojadą..
przemek530d Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 dokladnie, zdrowe RS4 jest bardzo szybkie i objezdza nawet RS4 B5 po sofcie. rs4 b5 po sofcie idzie praktycznie równo z rs5, ergo zdrowe rs4 b7 będzie szybsze od 450ps rs5 z szybką szkrzynką ?? w tfsi problem nagaru nie jest znany
Flyer Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 rs4 b5 po sofcie idzie praktycznie równo z rs5, ergo zdrowe rs4 b7 będzie szybsze od 450ps rs5 z szybką szkrzynką ?? wszystko zalezy pewnie od konkretnego auta. w warszawie rs4 b7 [zdrowe] lapalo sie z rs4 b5 po sofcie i bylo szybsze. rs5 wcale niestety nie jest szybkie... wystarczy poogladac troche nagran z YT.
KmK Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 rs4 b5 po sofcie idzie praktycznie równo z rs5, ergo zdrowe rs4 b7 będzie szybsze od 450ps rs5 z szybką szkrzynką ?? wszystko zalezy pewnie od konkretnego auta. w warszawie rs4 b7 [zdrowe] lapalo sie z rs4 b5 po sofcie i bylo szybsze. rs5 wcale niestety nie jest szybkie... wystarczy poogladac troche nagran z YT. Tu bym się jednak spierał, wszystko zależy od tego czy szybkie na 1/4 czy na torze Bo generalnie to te auta są bardzo porównywalne czasowo. Żeby było ciekawiej na Nordschleife obydwa objeżdzają zarówno rs6 c6 jak i c7.. Wygląda na to, że ta b7 konkretnie potrafi zapier...
winczako Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 kurna chata... jak ten 313KM A6 C7 zapitala.... a to tylko diesel :/. Pewnie po modach to by mnie ładnie upokorzył... A tak to ledwo ledwo, bez specjalnego zapasu, dopiero na wysokich obrotach i wyższych prędkościach czuć było, że mam ciutek tycityci więcej... btw. pikna, szybka, cichociemna fura... Jutro jadymy do Mirona oblukać i pewnie kupić jego wozidełko ;-), to zobacze w końcu jak się siedzi w 3xx konnym dieslu .
Artur82 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 kurna chata... jak ten 313KM A6 C7 zapitala.... a to tylko diesel :/. Pewnie po modach to by mnie ładnie upokorzył...A tak to ledwo ledwo, bez specjalnego zapasu, dopiero na wysokich obrotach i wyższych prędkościach czuć było, że mam ciutek tycityci więcej... btw. pikna, szybka, cichociemna fura... Jutro jadymy do Mirona oblukać i pewnie kupić jego wozidełko ;-), to zobacze w końcu jak się siedzi w 3xx konnym dieslu . Mirona fura dla Ciebie??
Arturoo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 kurna chata... jak ten 313KM A6 C7 zapitala.... a to tylko diesel :/. Pewnie po modach to by mnie ładnie upokorzył...A tak to ledwo ledwo, bez specjalnego zapasu, dopiero na wysokich obrotach i wyższych prędkościach czuć było, że mam ciutek tycityci więcej... btw. pikna, szybka, cichociemna fura... Jutro jadymy do Mirona oblukać i pewnie kupić jego wozidełko ;-), to zobacze w końcu jak się siedzi w 3xx konnym dieslu . ...godzinę podaj....podjade na klachy ...: ...rano jestem w pracy...ale jak by to miało byc popołudnie...to jest to do zrobienia ....
winczako Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Bede wieczorem, ruszamy ok 13.30 -14.00, wiec pewnie ze 4 godzinki trzeba liczyc. Wysle Ci na pw nr kom, to mozemy sie zdzwonic jak bedziemy dojezdzac . Auto nie dla mnie, dla kolegi ;-).
Arturoo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Komórę mam...spoko...widzimy się...
winczako Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 hehe to się ciesze . Jak zobaczysz obtartą z przodu esę bez rejestracji to mozesz byc pewny że to ja . Może jak bedzie kilka minut to podjadę ją spłukać bo wstyd w Polskę galopować. Po długich poszukiwaniach znalazlem w koncu podobno dobrego lakiernika i 5 maja oddaje furaka na 4 dni do zrobienia. Do tego czasu przed niebieskimi palę głupa ;-) ---------- Post dopisany 18-04-2014 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2014 at 20:28 ---------- ja ...(cie kręce).... juz jestem stracony.... jednak B8 to duzy przeskok technologiczny. Esa B8 na rotorach w sedanie to juz totalna miazga... cel 2015. (no ew. eSa5 w sportbacku). ;-D
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Esa B8 na rotorach w sedanie to juz totalna miazga... cel 2015. (no ew. eSa5 w sportbacku). ;-D ...ale tam LPG już nie założysz
tomekhxc Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Esa B8 na rotorach w sedanie to juz totalna miazga... cel 2015. (no ew. eSa5 w sportbacku). ;-D ...ale tam LPG już nie założysz e no niech winczako kupuje bo odkupilbym jego s4 b6
winczako Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Fly, dać się da, nawet ta V generacja z cenami poszła trochę w dół. Jak już będę poważnie blisko tematu, to z pewnością rozkminię dokładnie . A że przez następne 4 lata zmuszony jestem dużo jeździć, to tak naprawdę wyjdzie w praniu co i jak... Kolejka jest długa ;-), ale jak to w życiu bywa, gdy przyjdzie co do czego to ....xxxxxxx. Wygląda na to że na przyszłą wiosnę eSa będzie szukała nowego właściciela.
przemek530d Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 kurna chata... jak ten 313KM A6 C7 zapitala.... a to tylko diesel :/. Pewnie po modach to by mnie ładnie upokorzył...A tak to ledwo ledwo, bez specjalnego zapasu, dopiero na wysokich obrotach i wyższych prędkościach czuć było, że mam ciutek tycityci więcej... btw. pikna, szybka, cichociemna fura... od ilu do ilu się braliście ?? bitdi w a7 potrzebuje ok 22s do 2zł (pomierzone 21,8s zeperfs, do 100 5,6s; katalog 5,3s), w końcu to kawał lochy powyżej 1,5zł powinieneś teoretycznie odchodzić
winczako Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 no i odchodziłem, ale róznica była niewielka. Szlismy na trasie od 0 do max prawie 200, dobre 20km, ciągłe wyprzedzania i jazda od 60-70 w górę do 160-180 wielokrotnie--> ale jeden za drugim - on z przodu (drugiemu niby zawsze trudniej). Pierwsza setka w starcie nie czułem dużej przewagi, która z każdym biegiem i wyższymi obrotami była odczuwalna (szczególnie z wyższymi moimi obrotami). Ale nie było ani jednego speedu 0-200 bez zwolnienia przed kimś przed nami więc dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić. W każdym razie ten dieselek musi być genialny.
Rekomendowane odpowiedzi