Michał Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam:hi: Przeładowanie turbo występuje niemal za każdym razem. Auto nie ma EGRa, turbina jest z AWXa (soft ori AFN), katalizator prawdopodobnie od nowości, wężyki podciśnienia wymienione na nowe. Dawki korekcyjne w normie. Turbo montowane niecały rok temu, wtedy kierowniczki pracowały idealnie. Jak myślicie w czym tkwi problem? Proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze logowanie:wink: Statyczne: Meas. Blocks Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76682.html Grupy: 000,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76683.html Basic Settings Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76689.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76690.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76691.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76692.html Dynamiczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76697.html Grupy: 003,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76693.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76695.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76696.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76694.html
Ossek Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Nie obejdzie się bez czyszczenia turbinki, przy okazji wywal kata.
Michał Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 możliwe że to właśnie zapchany katalizator jest przyczyną zapieczonych kierownic? rozumiem że przepływka i n75 wyglądają na sprawne? BTW to auto kolegi Lubi, nie moje
Ossek Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Zapchany kat może powodować szybsze zapiekanie się łopatek. W Twoim przypadku od początku powinno być maksymalne doładowanie, a sprężarka jednak trochę późno wstaje...chociaż to niby AWX - tak czy tak kata bym wybił. N75 dla pewności możesz podmienić z N18, chociaż wątpię, żeby to coś dało. Przepływkę będzie można ocenić, jak ciśnienie doładowania wróci do normy.
Lubi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam tak jak Michał wspomniał Logi z mojego A4 Panowie czy fakt że turbina była wymieniona na AWX i przykręciłem do niej ori gruszkę z AFN może coś w tej sprawie komplikować? , to niby sztanga w teście vagiem chodzi góra/dół
vauxhall95 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 sztanga z tego co pamietam w afn jest innej dlugosci niz AWX.Nie ma co debatowac turbo na stol na poczatku.I dopiero potem inne dewagacje
Lubi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Czyli regulacja sztangi nie ma żadnego sensu?
krzysiekTDI Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Kąt pompy wtryskowej do regulacji i czyszczenie VNT turbiny powinny pomóc.
Lubi Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Katalizator wydłubany, tak jak się spodziewałem bez zmian , ale za to śwista fajnie
przemik Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Lubi Przeczytaj moj wątek na AKP... mialem dokladnie tą samą sytuacje http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=96824
Lubi Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 LubiPrzeczytaj moj wątek na AKP... mialem dokladnie tą samą sytuacje http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=96824 Wypadało by zrobić tak jak tam opisałeś. Mam też stare turbo, rozkręcić wyczyścić bo zapieczone leży w garażu.. , ale czy jest sens jak już miało spore luzy ehh ręce opadają
przemik Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Sensu to nie ma pakowac do auta GT17XX i nie robic softu... a u Ciebie wydaje mi się ze tak było... Starego "gareta" zostaw w garazu i niech tam lezy. GT17 wyrwij z auta i porzadnie wyczysc... jak to zrobic opisałem na forum. Po tym wykonaj logi -jak bedzie gitara grała zrób mądrą modyfikacje. [+] Gruszka i sztanga powinna byc ori od turbiny nie powinno sie jej zamieniac pomiedzy turbinami.
Lubi Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Gruszka i sztanga powinna byc ori od turbiny nie powinno sie jej zamieniac pomiedzy turbinami. Niestety AWX-a kupiłem bez gruszki
Lubi Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Może ktoś się orientuje czy strony "gorące" turbin AFN i AWX są takie same?
Musashi Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Skoro nie ma katalizatora. EGR wyciety, dałbym do sprawdzenia wtryskiwacze. Prawdopodobnie wtryski nie spełniają już parametrów stąd ponowne zablokowanie kierownic. najpierw uporzadkuj wtryski dobry pompiarz ( ze stanowiskiem probierczym i przyrządem do badania sprężyn lub dobry Bosch Service- regeneracja z gwarancją). PO ich montażu przelec sie z 50 km z rpm na początku odrobine ponizej wchodzenia w tryb awaryjny i sukcesywnie obroty zwiększaj.
przemik Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Marcin nie sadze ze Lubi ma jakis problem z wtryskiwaczami. Ot zasyfil sprezarke. Przypadek jakich wiele na tym forum. :-)
Lubi Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Witam Trochę to trwało, ale znalazłem wolny dzień na czyszczenie turbiny i tak jak pisał przemik, sprężarka zasyfiona zacnie . Po zabiegu nie zaobserwowałem jeszcze przeładowania , ale auto dalej słabo jedzie z dołu, myślę ze to zasługa AWX-a i tu mam pytanie czy jakiś delikatny soft gotowiec coś może poprawić ? Logi postaram się wrzucić jak najszybciej.
spanky Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Witam Trochę to trwało, ale znalazłem wolny dzień na czyszczenie turbiny i tak jak pisał przemik, sprężarka zasyfiona zacnie . Po zabiegu nie zaobserwowałem jeszcze przeładowania , ale auto dalej słabo jedzie z dołu, myślę ze to zasługa AWX-a i tu mam pytanie czy jakiś delikatny soft gotowiec coś może poprawić ? Logi postaram się wrzucić jak najszybciej. zrob logi , gotowiec pod tAWX to kiepski pomysl ...
Lubi Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Nie ukrywam ze właśnie myślałem o jakimś gotowym programie od Ciebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się