Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o przeanalizowanie logów (problem z przeładowaniem)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam:hi:

Przeładowanie turbo występuje niemal za każdym razem. Auto nie ma EGRa, turbina jest z AWXa (soft ori AFN), katalizator prawdopodobnie od nowości, wężyki podciśnienia wymienione na nowe. Dawki korekcyjne w normie. Turbo montowane niecały rok temu, wtedy kierowniczki pracowały idealnie. Jak myślicie w czym tkwi problem?

Proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze logowanie:wink:

Statyczne:

Meas. Blocks

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76682.html

Grupy: 000,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76683.html

Basic Settings

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76689.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76690.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76691.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76692.html

Dynamiczne:

Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76697.html

Grupy: 003,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76693.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76695.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76696.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76694.html

Opublikowano

Nie obejdzie się bez czyszczenia turbinki, przy okazji wywal kata.

Opublikowano

możliwe że to właśnie zapchany katalizator jest przyczyną zapieczonych kierownic?

rozumiem że przepływka i n75 wyglądają na sprawne?

BTW to auto kolegi Lubi, nie moje

Opublikowano

Zapchany kat może powodować szybsze zapiekanie się łopatek. W Twoim przypadku od początku powinno być maksymalne doładowanie, a sprężarka jednak trochę późno wstaje...chociaż to niby AWX - tak czy tak kata bym wybił. N75 dla pewności możesz podmienić z N18, chociaż wątpię, żeby to coś dało. Przepływkę będzie można ocenić, jak ciśnienie doładowania wróci do normy.

Opublikowano

Witam tak jak Michał wspomniał Logi z mojego A4 :hi:

Panowie czy fakt że turbina była wymieniona na AWX i przykręciłem do niej ori gruszkę z AFN może coś w tej sprawie komplikować? , to niby sztanga w teście vagiem chodzi góra/dół :kwasny:

Opublikowano

sztanga z tego co pamietam w afn jest innej dlugosci niz AWX.Nie ma co debatowac turbo na stol na poczatku.I dopiero potem inne dewagacje

Opublikowano

Czyli regulacja sztangi nie ma żadnego sensu?:facepalm:

Opublikowano

Kąt pompy wtryskowej do regulacji i czyszczenie VNT turbiny powinny pomóc.

Opublikowano

Katalizator wydłubany, tak jak się spodziewałem bez zmian :kwasny:, ale za to śwista fajnie :decayed:

Opublikowano
Lubi

Przeczytaj moj wątek na AKP... mialem dokladnie tą samą sytuacje

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=96824

Wypadało by zrobić tak jak tam opisałeś. Mam też stare turbo, rozkręcić wyczyścić bo zapieczone leży w garażu.. , ale czy jest sens jak już miało spore luzy ehh ręce opadają :facepalm:

Opublikowano

Sensu to nie ma pakowac do auta GT17XX i nie robic softu... a u Ciebie wydaje mi się ze tak było...

Starego "gareta" zostaw w garazu i niech tam lezy. GT17 wyrwij z auta i porzadnie wyczysc... jak to zrobic opisałem na forum.

Po tym wykonaj logi -jak bedzie gitara grała zrób mądrą modyfikacje.

[+]

Gruszka i sztanga powinna byc ori od turbiny nie powinno sie jej zamieniac pomiedzy turbinami.

Opublikowano

Gruszka i sztanga powinna byc ori od turbiny nie powinno sie jej zamieniac pomiedzy turbinami.

Niestety AWX-a kupiłem bez gruszki :kwasny:

Opublikowano

Może ktoś się orientuje czy strony "gorące" turbin AFN i AWX są takie same?

Opublikowano

Nie są...

Opublikowano

Skoro nie ma katalizatora. EGR wyciety, dałbym do sprawdzenia wtryskiwacze.

Prawdopodobnie wtryski nie spełniają już parametrów stąd ponowne zablokowanie kierownic.

najpierw uporzadkuj wtryski dobry pompiarz ( ze stanowiskiem probierczym i przyrządem do badania sprężyn lub dobry Bosch Service- regeneracja z gwarancją).

PO ich montażu przelec sie z 50 km z rpm na początku odrobine ponizej wchodzenia w tryb awaryjny i sukcesywnie obroty zwiększaj.

Opublikowano

Marcin nie sadze ze Lubi ma jakis problem z wtryskiwaczami.

Ot zasyfil sprezarke.

Przypadek jakich wiele na tym forum. :-)

Opublikowano

Witam :hi:

Trochę to trwało, ale znalazłem wolny dzień na czyszczenie turbiny i tak jak pisał przemik, sprężarka zasyfiona zacnie :facepalm: . Po zabiegu nie zaobserwowałem jeszcze przeładowania :cool: , ale auto dalej słabo jedzie z dołu, myślę ze to zasługa AWX-a i tu mam pytanie czy jakiś delikatny soft gotowiec coś może poprawić ?

Logi postaram się wrzucić jak najszybciej.

Opublikowano
Witam :hi:

Trochę to trwało, ale znalazłem wolny dzień na czyszczenie turbiny i tak jak pisał przemik, sprężarka zasyfiona zacnie :facepalm: . Po zabiegu nie zaobserwowałem jeszcze przeładowania :cool: , ale auto dalej słabo jedzie z dołu, myślę ze to zasługa AWX-a i tu mam pytanie czy jakiś delikatny soft gotowiec coś może poprawić ?

Logi postaram się wrzucić jak najszybciej.

zrob logi , gotowiec pod tAWX to kiepski pomysl ...

Opublikowano

Nie ukrywam ze właśnie myślałem o jakimś gotowym programie od Ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...