sikszak Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 ja też jeszcze się z tym nie uporałem. szukam cały czas i też nie mam pojęcia co to może być. Wkurza mnie tylko to pukanie
chriss Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Sprawdzcie sobie zawiasy w drzwiach myśle ze to może być powód stuknięć (luz na zawiasach i wtedy może stukać )
marcuso86 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Hehe nie nie to jest coś z zawieszeniem bądz przeguby
chriss Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Hehe nie nie to jest coś z zawieszeniem bądz przegubyByłeś przecież w ASO na przeglądzie i co nic nie wykryli w zawieszeniu .A ja znam przypadki takich właśnie obiawów i winowjcą był zawias więc nic nie szkodzi sprawdzic
marcuso86 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ten przeglad to była jedna wielka sciema mozna powiedziec. Ja mam jeszcze taki objaw ze na skreconych kołach gdy wjeżdżam na krawężnik to czuje pukniecie na kierownicy wiec to raczej nie drzwi:) stawiam na przeguby ale sie okaze...
wow Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Miałem kiedyś podobny problem ze stukaniem przy ruszaniu i hamowaniu. Okazało się że powodem były poluzowane śruby w kołach. Może u Was jest podobnie. Jest to prawdopodobne o tyle, że mamy sezon wymiany opon i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów po zmianie, dobrze jest je dokręcić.
grzes1150 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 takie stuki wydają padnięte dolne wahacze (banany) Ostatnio to przerabiałem w jednej b5.
marcuso86 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Tyle ze banany nowe:whistling:
pioteros Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 u mniE wali szczegolnie jak ostro hamuje do tylu, do przodu tez ale tak ostrzej przed zalaczeniem sie absu, czasem wali przy kraweznikach, a przy ostrych skretach np manewrach na parkingu tez jakby jedno kolo ciagnelo drugie w bok, przeguby mi terkoczą więc je obstawiam, niedługo wymiana
Sieni Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 miałem podobne objawy, stukanie metaliczne przy ruszaniu i hamowaniu. jak się okazało po po podniesieniu samochodu jedno z kół miało luz (mocno nim szarpać na boki i sprawdzić czy nie lata). poluzowana była środkowa śruba w kole. dokrecono i jak ręką odjął problem zniknął
marcuso86 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 Panowie rozwiazał ktos problem bo mnie juz szlak trafia?
kkam Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 co do samego pukania z tyłu to często słychać przelewanie się paliwa jak jest ~3/4zbiornika. charakterystyczne stuknięcie przy hamowaniu.
tomas2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam koledzy mam straszny problem od dłuższego czasu przy ruszaniu i przy hamowaniu słychać dziwny dźwięk (stuk, metaliczne tykanie....... ciężko opisać ) pierwszą diagnoza jaką mi zalecono to wymianę przedniego zawieszenia więc tak też zrobiłem wymieniłem całe kompletne przednie zawieszenie firmy Lemforder oraz przegubów , niestety po wymianie nadal występował ten dźwięk przy ruszaniu i hamowaniu zawieszenie nie było strasznie zużyte może ze trzy wahacze Kolejna rada fachowca i jego stwierdzenie to poduszki po silnikiem więc zakupiłem i wymieniłem owszem były rozje...... i zużyte na maksa bardziej się już nie da. Po wymianie tych poduszek dźwięk występował nadal więc wybrałem się do stacji diagnostyki i tam posprawdzali i stwierdzili że to wina gum tylnego stabilizatora i łączników tylnego stabilizatora więc zakupiłem i zamontowałem owszem łączniki nadawały się do wymiany ale niestety dźwięk jest nadal i mnie nęka pojechałem jeszcze raz na ta samą stację aby sprawdzili jeszcze raz tam mieli problem ze zdiagnozowaniem tego stuku bo już nie było na co zwalać bo prawie wszystko nowe i wymyślili ze to prawdopodobnie przekładnia kierownicza ale moim zdaniem i jednego z diagnostów tej stacji starego wyjadacza to dziwne że to przekładnia bo ten dźwięk występuje przy ruszaniu i hamowaniu. Panowie czy ktoś spotkał się z tego typu usterka i mam mądry pomysł co może być przyczyna tego nękającego mnie dźwięku bo nie chce mi się wydawać pieniędzy i bez efektu a regeneracja tej przekładni tez 500zł a do tej pory wydałem na usuniecie tej usterki około 3000zł i jak wydam kolejne 500zł na naprawę tej przekładni i problem nie zniknie to spale tą stacje kontroli i skończy się amatorszczyzna
pioteros Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Mam to samo nadal szczegolnie przy mocniejszym hamowaniu. Tez duzo powymienialem. Przeguby juz tez nowe i to samo. To jest takie glosne pojedybcze pukniecie jakby w podloge od spodu. Podejrzewam u siebie jeszcze amorki bo sa slabawe i moze to one maja gdzies luz. Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
marcuso86 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja a ja myslałem zeby wymienic przeguby. Widać to nie to. Nie mam pojecia jak ten problem rozwiązać
tomas2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Amortyzatory były sprawdzane na stacji diagnostyki i są w dobrym stanie. Został ta przeklęta przekładnia bo dźwięk tez pojawia się przy skręcaniu kołami na postoju ale nie zawsze i jakieś pół roku temu zaczeło ubywać mi płynu od wspomagania ale teraz już nie ubywa a dźwięk prześladuje nadal
Chadury89 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Moze maglownica siada? Tez mialem takie pukniecia przy ruszaniu i zmianie biegow, na przegladzie wyszlo ze tylne dolne i tylne gorne sa w oplakanym stanie, jak je wykrecilem to reka mozna byla popukac na sworzniu, wymienilem cala zawieche i laczniki, i w koncu ustalo:)
marcuso86 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 hmm nie wiem. Ja chyba pojade do aso przedstawie im sytuacje i niech mi sprawdzą te auto bo ku....wicy mozna dostać od tego. A nikt nie wie co to jest:facepalm:
sikszak Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 mam własnie podobne objawy też wymieniłem sporo części. U mnie mechanicy przekładnie kierownicza wyeliminowali. Stwierdzili że jest jeszcze w dobrym stanie. Sam już nie wiem co to może pukać przy ruszaniu i czasami hamowaniu , czasami przy skrętach. Pozostało mi tylko że to amory, Niby są sprawne (tak wyszło na diagnostyce) ale może jednak mają luz na mocowaniu
marcuso86 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 a czy ktos z was wymianiał górne mocowania amortyzatorów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się