Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki podczas ruszania i hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja też jeszcze się z tym nie uporałem. szukam cały czas i też nie mam pojęcia co to może być. Wkurza mnie tylko to pukanie

Opublikowano

Sprawdzcie sobie zawiasy w drzwiach myśle ze to może być powód stuknięć (luz na zawiasach i wtedy może stukać )

Opublikowano

Hehe nie nie to jest coś z zawieszeniem bądz przeguby

Opublikowano
Hehe nie nie to jest coś z zawieszeniem bądz przeguby
Byłeś przecież w ASO na przeglądzie i co nic nie wykryli w zawieszeniu :decayed: .A ja znam przypadki takich właśnie obiawów i winowjcą był zawias więc nic nie szkodzi sprawdzic :naughty:
Opublikowano

Ten przeglad to była jedna wielka sciema mozna powiedziec. Ja mam jeszcze taki objaw ze na skreconych kołach gdy wjeżdżam na krawężnik to czuje pukniecie na kierownicy wiec to raczej nie drzwi:) stawiam na przeguby ale sie okaze...

Opublikowano

Miałem kiedyś podobny problem ze stukaniem przy ruszaniu i hamowaniu. Okazało się że powodem były poluzowane śruby w kołach. Może u Was jest podobnie. Jest to prawdopodobne o tyle, że mamy sezon wymiany opon i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów po zmianie, dobrze jest je dokręcić.

Opublikowano

takie stuki wydają padnięte dolne wahacze (banany) :whistling: Ostatnio to przerabiałem w jednej b5.

Opublikowano

Tyle ze banany nowe:whistling:

Opublikowano

u mniE wali szczegolnie jak ostro hamuje do tylu, do przodu tez ale tak ostrzej przed zalaczeniem sie absu, czasem wali przy kraweznikach, a przy ostrych skretach np manewrach na parkingu tez jakby jedno kolo ciagnelo drugie w bok, przeguby mi terkoczą więc je obstawiam, niedługo wymiana

Opublikowano

miałem podobne objawy, stukanie metaliczne przy ruszaniu i hamowaniu. jak się okazało po po podniesieniu samochodu jedno z kół miało luz (mocno nim szarpać na boki i sprawdzić czy nie lata). poluzowana była środkowa śruba w kole. dokrecono i jak ręką odjął problem zniknął:)

Opublikowano

Panowie rozwiazał ktos problem bo mnie juz szlak trafia?:kwasny:

Opublikowano

co do samego pukania z tyłu to często słychać przelewanie się paliwa jak jest ~3/4zbiornika. charakterystyczne stuknięcie przy hamowaniu.

Opublikowano

Witam koledzy

mam straszny problem od dłuższego czasu przy ruszaniu i przy hamowaniu słychać dziwny dźwięk (stuk, metaliczne tykanie....... ciężko opisać ) pierwszą diagnoza jaką mi zalecono to wymianę przedniego zawieszenia więc tak też zrobiłem wymieniłem całe kompletne przednie zawieszenie firmy Lemforder oraz przegubów , niestety po wymianie nadal występował ten dźwięk przy ruszaniu i hamowaniu zawieszenie nie było strasznie zużyte może ze trzy wahacze Kolejna rada fachowca i jego stwierdzenie to poduszki po silnikiem więc zakupiłem i wymieniłem owszem były rozje...... i zużyte na maksa bardziej się już nie da. Po wymianie tych poduszek dźwięk występował nadal więc wybrałem się do stacji diagnostyki i tam posprawdzali i stwierdzili że to wina gum tylnego stabilizatora i łączników tylnego stabilizatora więc zakupiłem i zamontowałem owszem łączniki nadawały się do wymiany ale niestety dźwięk jest nadal i mnie nęka pojechałem jeszcze raz na ta samą stację aby sprawdzili jeszcze raz tam mieli problem ze zdiagnozowaniem tego stuku bo już nie było na co zwalać bo prawie wszystko nowe i wymyślili ze to prawdopodobnie przekładnia kierownicza ale moim zdaniem i jednego z diagnostów tej stacji starego wyjadacza to dziwne że to przekładnia bo ten dźwięk występuje przy ruszaniu i hamowaniu.

Panowie czy ktoś spotkał się z tego typu usterka i mam mądry pomysł co może być przyczyna tego nękającego mnie dźwięku bo nie chce mi się wydawać pieniędzy i bez efektu a regeneracja tej przekładni tez 500zł a do tej pory wydałem na usuniecie tej usterki około 3000zł i jak wydam kolejne 500zł na naprawę tej przekładni i problem nie zniknie to spale tą stacje kontroli i skończy się amatorszczyzna

Opublikowano

Mam to samo nadal szczegolnie przy mocniejszym hamowaniu. Tez duzo powymienialem. Przeguby juz tez nowe i to samo. To jest takie glosne pojedybcze pukniecie jakby w podloge od spodu. Podejrzewam u siebie jeszcze amorki bo sa slabawe i moze to one maja gdzies luz.

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

Ja a ja myslałem zeby wymienic przeguby. Widać to nie to. Nie mam pojecia jak ten problem rozwiązać:kwasny:

Opublikowano

Amortyzatory były sprawdzane na stacji diagnostyki i są w dobrym stanie. Został ta przeklęta przekładnia bo dźwięk tez pojawia się przy skręcaniu kołami na postoju ale nie zawsze i jakieś pół roku temu zaczeło ubywać mi płynu od wspomagania ale teraz już nie ubywa a dźwięk prześladuje nadal :facepalm:

Opublikowano

Moze maglownica siada? Tez mialem takie pukniecia przy ruszaniu i zmianie biegow, na przegladzie wyszlo ze tylne dolne i tylne gorne sa w oplakanym stanie, jak je wykrecilem to reka mozna byla popukac na sworzniu, wymienilem cala zawieche i laczniki, i w koncu ustalo:)

Opublikowano

hmm nie wiem. Ja chyba pojade do aso przedstawie im sytuacje i niech mi sprawdzą te auto bo ku....wicy mozna dostać od tego. A nikt nie wie co to jest:facepalm:

Opublikowano

mam własnie podobne objawy też wymieniłem sporo części. U mnie mechanicy przekładnie kierownicza wyeliminowali. Stwierdzili że jest jeszcze w dobrym stanie. Sam już nie wiem co to może pukać przy ruszaniu i czasami hamowaniu , czasami przy skrętach. Pozostało mi tylko że to amory, Niby są sprawne (tak wyszło na diagnostyce) ale może jednak mają luz

na mocowaniu

Opublikowano

a czy ktos z was wymianiał górne mocowania amortyzatorów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...