Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 silnik póki co ma 220tyś przebiegu, był kupiony jak miał 178tyś. przebiegu - przebieg potwierdzony fakturami z ASO do można powiedzieć ostatniego kwartału użytkowania przez poprzedniego (jedynego) właściciela.
HK416 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 będzię co raz gorzej, silnikiem bedzie telepać coraz bardziej, jak sa wyrobione delikatnie to mozesz to jeszcze uratować jak napisałem wyżej, bo pózniej to możesz wymienić głowicę. ---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:26 ---------- przy 220 tys nie wystepują takie problemy
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 to ja już nie wiem co o tym myśleć, to może to faktycznie dwumas?? tylko to dziwne że telepie tylko na ciepłym, a na zimnym nie
HK416 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 a jak gasisz samochód to jest taki walniecie?
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 czasem jest delikatne, ale z tego co zauważyłem to sprzęgło mi wysoko bierze, nawet jak jakiś czas temu sieman montował mi tempomat też mówił, że sprzęgło się chyba kończy
damage Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 chcialbym sie podpiąć pod temat na moich pompowtryskach logi szaleją 1..-0.78 ( i jak dodaje gazu to lata do 1.10) 2..0.71 3....0.54 4....-.47 Jak dodaje gazu na jałowym biegu to cyrki się dzieją (1500 obr.) 1...-2.52 2...1.60 3....078 4....-1.10 Puszczam gaz i logi są takie 1...-0.56 2...0.75 3....0.66 4...-0.75 O co kaman,kurcze chłopaki co jest grane.Gdy dodaje gazu to normalnie wszystkie parametry na wtryskach szaleją.Zna ktos może antidotum?na tego typu problem,bo juz nie wiem czy wtryski poszły czy cos za ten cyrk jest odpowiedzialne,tylko co?
damage Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 żartujesz,choć logicznie rzecz biorąc możliwe to jest jakieś rozwiązanie,bo im bardziej budą rzuca tym większe parametry się pokazują przez nie równy "rozprysk". Myślę,że to dwumas bo naprawdę rzuca autkiem,po za tym mechanik zaślepił mi EGR i od tego momentu zaczęło rzucać ostro budą.Nie zrobił tego dokładnie (na blaszke z puszki ) przecieka i w ogóle chyba dostanie po papie.Co robić?Po za tym mam taki problem, trzymam wciśnięty hamulec wrzucam jedynke i silnik podnosi sie na jakies 5 centymetrów,mówią,że to poduszki.Takie objawy mogą występować kiedy poduszki są wytrzaskane?
PyRaS Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 No właśnie aby sprawdzić czy poduszki masz wytrzaskane zaciągasz ręczny i wrzucasz jedynkę i starasz się jakby ruszyć, jak silnik ma mocne wychyły znaczy się poduszki wytrzaskane. A mi nie o Ciebie damage chodziło tylko o autora tematu .
damage Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 acha... no to dzięki,że się odezwałeś PyRas przynajmniej teraz wiem,że poduchy wytrzaskane i na robótki ręczne do warsztatu trzeba wysłać autko.Szkoda,że nikt nic nie napisze o EGR-rze bo normalnie ten właśnie temat mnie nurtuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się