Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dalej drgania po wymianie dwumasa


mariuszsn

Rekomendowane odpowiedzi

ja wymieniłem już wszystko co się dało i nic został tylko wydech najgorsze że raz jest lepiej raz gorzej zależy od temp. na zewnątrz jak jest gorąco jest cicho i stabilnie jak słoneczko zajdzie znowu lipa :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sugerujesz że tylko docisk jest do wymiany ewentualnie sprzęgło razem?

zmień docisk i sprzęgło. Dwumas zostaw w spokoju :)

Dobrze dzięki. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołącze sie do tematu bo mam podobny problem tzn. przy przyśpieszaniu w okolicach 1900-2300obr strasznie trzesie mechanik powiedział ze dwumas. co wy o tym sadzicie?? i jak ewentualnie mam zmieniac koło dwumasowe i sprzęgło to jaka firme wybrac LUK czy SACHS??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki... jesczxe jedna sprawa, dzisiaj po alej zabawie autkiem skonczylo mi sie sprzeglo:/ chce teraz cos na allegro zamowic, a orientuje sie ktos ile kosztuje sama robocizna.. wymiana??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michallo33 no i udało Ci sie coś z tym zwojować? Mój Mech chce spróbować podłożyć poduchy od AJM. W przyszłym tygodniu potestujemy to rozwiązania, chociaż wątpię żeby odpowiednio to zamortyzowały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diablo u mnie jest identyczna sytuacja w AFN 110 PS jak jest zimny jest wszystko ok ale wystarczy ze postoi na słoncu i zaczynaja sie potężne drgania na biegu jałowym, to strasznie wkurza jak sie stoi np na swiatłach

jak podpinam do kompa to rzekomo jest wszystko ok, dlatego po przeczytaniu paru komentarzy zaczynam od plecionki i tłumika moze cos pomoże :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to po prostu kończy sie nastawnik w pompie wtryskowej /podszarpywanie na ciepłym silniku przy ruszaniu/ Spróbuj delikatnie naciskac na pedał gazu i zobacz czy reaguje obrotomierz natychmiast czy z mała zwłoką. Prawidłowo powinien reagować nawet na minimalne ruchy pedałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

topor - masz moze jakiegos speca od audik rozsądnego w okolicach Zielonej?

Ja mam podobną akcję - na bude idzie mi rezonans w przedziale 1800-2000 obrotów - najczęsciej przy 4tym 5tym biegu na niższych dużo rzadziej (na 1 i 2 wogle nie ma tego efektu). Plecionka wygląda na dobrą. Dzisiaj podjadę na jakiś kanał i obetnę tłumik czy nigdzie nie jest podgięty itp. Zobaczymy. Strasznie to denerwujące jest - jakby furak miał się rozlecieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diablo u mnie jest identyczna sytuacja w AFN 110 PS jak jest zimny jest wszystko ok ale wystarczy ze postoi na słoncu i zaczynaja sie potężne drgania na biegu jałowym, to strasznie wkurza jak sie stoi np na swiatłach

jak podpinam do kompa to rzekomo jest wszystko ok, dlatego po przeczytaniu paru komentarzy zaczynam od plecionki i tłumika moze cos pomoże :mysli:

dlatego w zimie nie ma tych objawow lub sa znacznie mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diablo u mnie jest identyczna sytuacja w AFN 110 PS jak jest zimny jest wszystko ok ale wystarczy ze postoi na słoncu i zaczynaja sie potężne drgania na biegu jałowym, to strasznie wkurza jak sie stoi np na swiatłach

jak podpinam do kompa to rzekomo jest wszystko ok, dlatego po przeczytaniu paru komentarzy zaczynam od plecionki i tłumika moze cos pomoże :mysli:

Plecinkę najpierw sprawdź, jak samochód dostał drgań to na kanał albo zajrzyj pod spód, wydech bedzie miał drgania, możesz spróbować docisnąć na siłę wydech w końcówki i powinno ucichnąć. Ja to znalazłem przypadkowo, jak złapałem za tłumik i docisnąłem do silnika to cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zelmer

"topor - masz moze jakiegos speca od audik rozsądnego w okolicach Zielonej?"

Polecam ci kolego Brum Auto, na ulicy wiejskiej, chlopaki tam na prawde wiedza co robia.

Wiem bo sam niedawno pytalem o porzadny warsztat z Zielonej tu na forum i dostalem namiary wlasnie na nich.

Z efektow ich pracy jestem bardzo zadowolony.

No i zajmuja sie tam glownie Audi i wiedza co jest 5 :th:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlanise ja tez polecam AUTO_BRUM. tak jak napisal easyone chlopaki robia TYLKO audi.. i od swieta VW. ostatnio u nich bylem na Vagu i na wymianie czujnika cisnienia oleju... co njawazniejsze chlopaki nie kasuja!! jak jedziesz to rozmawiaj z Sebastianem... najlepszy spec. w sumie chyba wlasciciel zakladu.

pozdrooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Drgania po rozgrzaniu silnika występują tylko po wysprzęglęniu oraz na jałowym (np. w korku). Ciekaw jestem czy wymiana plecionki pomoże. U mnie drga nie tylko układ wydechwy ale cały silnik strasznie się telepie. Do tego jak podjeżdżam w korku na jedynce i wciskam sprzęgło po podjechaniu kawałka czuć szarpnięcie. Ja obstawiam raczej dwumasa, bo poduszki silnika i skrzyni wymieniłem. Problem pojawił się w zasadzie dopiero po wymianie poduszek pod skrzynią na nowe. Myślałem że jak wymienię te silnika to będzię ok- a tu lipa :( Ma ktoś pomysł co jest grane? Czy brać się za wymianę plecionki czy też od razu dwumasa nowego kupić? Dodam że auto ma przejechane ok. 250 kkm i zawieszenie (przód) jest w opłakanym stanie. Prawa strona stuka na każdym dołku lewa mało co amortyzuje. Graty do wymiany zawieszenia mam już kupione, chciałem dodatkowo wymienić te poduchy skrzyni no i się narobiło :( Chciałbym jak najszybciej zrobić coś tym drganiem silnika bo to masakruje nowe poduchy.

Poduszki kupiłem Lemfordera i jedną Febi. Myślę że nie jest to problem związany z tanimi zamiennikami.

Ewentualnie kolejna sprawa- czy da się coś zepsuć przy wymianie poduszek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki mam pytanie odnośnie dwumasa bo nie wiem czy to aby na pewno on mam takie objawy jak właśnie telepanie buda przy predkosci ok120 do 140 na wolnych obrotach elegancko chodzi kolega powiedział żeby rozpędzić autko zwolnic do ok 56-60 dać piątkę i gas w podłogę i tak zrobiłem i tez nic po prostu powoli zaczął się rozpędzać czy te drgania mogą być spowodowane źle wyważonym kołem albo np uwalonym wahaczem bo przy wahaczach przerabiałem zabieg ze strzykawka bo już mi piszczały zdeczka proszę o pomoc bo jak to dwumas to już większy wydatek niż np wyważenie kół pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie....W moim AJM-ie przy zimnym silniku delikatnie trzesie lecz gdy silnik dostanie temperature pracy 90 stopni trzesie duzo mocniej,az lewarkiem miota.Słuchać równiez wydech jak sie tłucze a co ciekawe z nawiewów czuć spaliny.Równiez stojąc obok auta w okolicy drzwi kierowcy spaliny są nadal wyczuwalne.Podczas jazdy powiedzmy na 3 i 4 biegu przy 1500-1800 obr. słychac w aucie dziwny rezonans(pojawia sie i znika)...Czy moze to być dwumas czy raczej plecionka??? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie....W moim AJM-ie przy zimnym silniku delikatnie trzesie lecz gdy silnik dostanie temperature pracy 90 stopni trzesie duzo mocniej,az lewarkiem miota.Słuchać równiez wydech jak sie tłucze a co ciekawe z nawiewów czuć spaliny.Równiez stojąc obok auta w okolicy drzwi kierowcy spaliny są nadal wyczuwalne.Podczas jazdy powiedzmy na 3 i 4 biegu przy 1500-1800 obr. słychac w aucie dziwny rezonans(pojawia sie i znika)...Czy moze to być dwumas czy raczej plecionka??? :mysli:

Plecionka :gwizdanie: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...