daniel37 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam Jechałem wczoraj autostradą i trochę jestem rozczarowany 130km/h i aż 4000 obr/min Brakuje normalnie 6 biegu bo przy 4000 to już sie robi głośno Wygląda na to że autostrada to nie jest żywioł tego silniczka a szkoda. A gdybym tak szybciej chciał jechać...to będzie jak w ulu.. Czy Wasze ADRy też tak mają? Pozdrawiam DPS 1
Furio Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 U mnie przy 130 jest cicho i na pewno mi to nie przeszkadza. Głośno robi się przy 150-160 ale przy 130 na pewno mi jeszcze biegu nie brakuje. Po za tym maxymalny moment mamy właśnie w okolicach 3900 obrottó i właśnie na tych obrotach wg. mnie jeździ się najprzyjemniej. pozdrawiam
moskal Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 U mnie przy 130 jest cicho i na pewno mi to nie przeszkadza. Głośno robi się przy 150-160 ale przy 130 na pewno mi jeszcze biegu nie brakuje. Po za tym maxymalny moment mamy właśnie w okolicach 3900 obrottó i właśnie na tych obrotach wg. mnie jeździ się najprzyjemniej. pozdrawiam Mam tak samo , ten silnik lubi wysokie obroty , mi sie fajnie jezdzi chociaż powiem ze w trasie brakuje 6 biegu. 200 km/h poleciala na lajcie wiec jest spoko.
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 moze masz skrzynie od silnika ADP sprawdz dokladniej predkosc przy 3000obr/min na 4 i 5 biegu moze ktos a ADR-em by porownal jaka ma predkosc przy 3000 obr/min?
sparki Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 1.6 jest tak samo po prostu 5 bieg ma takie przełożenie i jedyne co z tym można zrobić to podgłośnić radio :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 no ale nie mozna porownywac obrotow i glosnosci adp do adr. wiadomo, ze przeciez ze przy takiej samych obrotach na takim samym biegu adp bedzie jechal wolniej
sparki Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 no ale nie mozna porownywac obrotow i glosnosci adp do adr. wiadomo, ze przeciez ze przy takiej samych obrotach na takim samym biegu adp bedzie jechal wolniej ja mam ahl a co do obrotów to możliwe że przy wiekszych prędkościach (oporach) sprzęgiełko ma lekki uślizg albo skrzynie w 1.6 i 1.8 mają identyczne przełożenia pozdro
eMeM Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 no ale nie mozna porownywac obrotow i glosnosci adp do adr. wiadomo, ze przeciez ze przy takiej samych obrotach na takim samym biegu adp bedzie jechal wolniej skad ta pewnosc ? dla przykladu - w peugeocie 206 tak rozne silniki jak 1.4 75km oraz 2.0 136km maja takie same przelozenia - tak sie sklada ze identyczne jak adr - 130km/h i 4 tys. na obrotomierzu ja z ciekawosci dzisiaj sprawdzilem u siebie - 4 tys. obr/min na 5-tce mam przy 175-180 km/h
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 zerknalem w zestawienia i fakt skrzynie maja identyczne przelozenia, podobnie wyglada sprawa z przekladniami glownymi. czyli pozostaje kwestia silzgajacego sie sprzegla. na 4tym lub 5tym biegu wcisnij gaz do dechy jezeli obroty silnika wzrosna szybciej niz predkosc samochodu tzn sprzeglo do wymiany.
zibizab Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 skrzynia do roboty -łożysko na wałku atakującym itd, itp-mi nic nie hałasuje
Jurekh Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 witam. z silnikami ADR tak juz jest... brakuje 6 biegu:) robi sie lekko glosno ale za to i bardzo dynamicznie... pozdrawiam, jh.
tomcio1600 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Jechałem wczoraj autostradą i trochę jestem rozczarowany 130km/h i aż 4000 obr/min Brakuje normalnie 6 biegu bo przy 4000 to już sie robi głośno Wygląda na to że autostrada to nie jest żywioł tego silniczka a szkoda. A gdybym tak szybciej chciał jechać...to będzie jak w ulu.. Czy Wasze ADRy też tak mają? Mają tak samo Niestety trzeba sie przyzwyczaic... Głośniej radyjko i cieszyc sie momentem jaki maja te silniki. Bo z 5 biegu ze 120 km/h przy wyprzedzaniu TIRa sie łyka w mgnieniu oka. Te silniki trzeba wysoko kręcic a to ze wyją to jest norma. Ja jezdze na lpg (gdzie obroty zawsze sa wyzsze) i przestało mi to przeszkadzac... na poczatku tez myslalem ze cos jest z nim nie tak.. kwestia czasu kiedy polubisz te autko
daniel37 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Muszę sprawdzić czy się sprzęgło nie ślizga. Cosik mi jednak mocy brakuje... Ale może to kwestia dobrego podwozia które zasługuje na mocniejszy silnik... Problem w tym że to wszystko są subiektywne odczucia bo nie mam z czym porównać. A polubiliśmy się już wystarczająco pomimo buczenia i twardych siedzeń. Chyba prowadzenie auta najbardziej mnie urzekło chociaż mam wysoki profil i standardowe zawieszenie. Ale i tak twierdzę że autostrada nie jest mocną strona tego auta. Pozdrawiam
zibizab Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Sprzęgło jak się ślizga ,to bys miał smród -przy dodaniu gazu by nie przyspieszał-spróbuj ruszyć na 5 biegu jak ci zgaśnie to sprzęgło trzyma oczywiście dodaj sporo gazu
marewel Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Załóż sobie skrzynie z diessla i będziesz miał przy 120 2500obr.
daniel37 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2008 tak skrzynia z dizla ... jest to jakiś pomysł :>
TOOL Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 przedwczoraj sprawdzałem u siebie obroty vs prędkośc i tak przy 3000 obr mam 110 km/h przy 2500 obr mam 70 km/h wydaje mi się że troszkę za wysokie obroty. powiem tak: u mnie przy spokojnej jeździe zmiana biegów jest przy prędkościach spokojnie dynamicznie 1 - start 2 - 10 km/h 20 km/h 3 - 20 km/h 40 km/h 4 - 40 km/h 60 km/h 5 - 60 km/h 100 km/h i wydaje mi się że nie jest to ok, ale nie mam na razie pojęcia co z tym zrobic i gdzie szukac przyczyny. Co do głośności ADRa... faktycznie głośny. Mnie to wkurza niesamowicie i nie wiem czy sie z tym oswoję a autko mam juz rok czasu.
loco87 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 wowwwwwwwwwww Chłopie jak jezdzisz spokojnie to niezlą pyte robisz autu..... Przestan tak jezdzisz bo do reszty zarżniesz silnik.... Przy 3tys 110km to prawidłowo Ci jedzie. Ja przy 100 mam 2.4 czy 2.5. 1
TOOL Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 przy 100 km/h mam 2800 obr generalnie słucham silnika, jak słyszę że zaczyna nie domagac wtedy zmieniam bieg. pytanie: czy to już jest ślizgające się sprzęgło? co w takim wypadku się robi / naprawia / wymienia ?
jareks Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 TOOL moim zdaniem powinno to być mniej więcej tak 1- start; 20km - 2; 40km - 3; 60km -4 dopiero przy 80km na piątkę wtedy obroty są pomiędzy 2000 a 3000 i to jest spokojna jazda która raczej zamuli silnik więc czasami trzeba pojeździć w przedziale od 3500 w górę i dać silnikowi trochę powyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się