Maxa27 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_78848.html -3 8 i 11 dynamiczny Friday, 30 March 2012, 16:37:40 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8D0 907 558 E Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06313 2 Faults Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent Pierwszy raz robilem logi , niewiem czy sie nadaja do diagnozy przy okolo 3000 obrotow auto sie dusi i szarpie nie bierze gazu ale tylko jak mocniej wdepne.Jak byk ktos podpowiedzia co sprawdzic czy co moze byc przyczna.Wystarcza te logi czy porobic jeszcze inne?Jak tak to jakie? Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79029.html http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79030.html 2 4 i 11 Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79026.html 14 16 18 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79027.html 1 5 10 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79028.html 0 1 3 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79031.html 9 10 11 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79032.html 4 6 7 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79024.html 14 16 18 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79025.html 9 10 11 BS http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79033.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79034.html 006 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79035.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79036.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79037.html 007 Porobilem jeszcze kilka logow mam nadzieje ze znim mozna cos zaczac.Pacjent a4 1.8t po sofcie wydech kompletny ze stali nierdzewnej i sportowy kat 100 dotego intercoller wiekszy i sportowy filtr powietrza(grzyb).Jak juz wczesniej mowilem powcisnieciu gazu dodechy zaczyna sie dlawic i szarpie.Dzisiaj jeszcze zaczal klekotac silnik.Pomozcie cos.Jak cos moge jeszcze jakies logizrobic .Z gory dzieki.
przemik Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Nie rob juz zadnych logów. Poki co. Logi zrobiles jak do diesla i na chybil trafil. Skasuj te błedy i pojezdzij troche potem znow je odczytaj i wstaw na forum - jesli jakies sie pojawią.
Maxa27 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dzieki za odpowiedz bledy po skasowaniu powrocily. Sunday, 01 April 2012, 06:35:27 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8D0 907 558 E Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06313 2 Faults Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-00 - - 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent tu czytalem troche o tym G70 w benzyniakach jest tak samo jak w TDI? http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752 zrobilem 11 statyczny i dynamiczny na 3 biegu i przy okazji 3 i 7 silnik tylko nie byl pozodnie rozgrzany mial 76 stopni. http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79094.html http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79095.html
Onkel Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zrób logi kanału 3 i 115 dynamiczne bo chyba tylko takie robi się w benzynie...
Maxa27 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dzieki za odpowiedz ale chyba mi nie wystarczy nie che katowac silnika tymi logami juz narobilem tyle i wdodatku zle ,poprosil bym o dokladne kanaly do kazdej grupy ktore trzeba zrobic do analizy.
Maxa27 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Kupywac nowy czy na szrot isc szukac? Jutro po robocie podmienie i mam nadzieje ze bedzie juz ok zrobic te logi co tu pisza http://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3 chodzi o MAF jest mniej wiecej na srodku strony czyli 2 15 i 18 dynamiczne czy juz jestes pewny ze to przeplywka?Z tego co zrozumialem to po odpieciu kabla od przeplywki auto niepowinno sie dusic jak winna jest przeplywka.Zgadza sie?Dzieki za pomoc.
grzes1150 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Jeśli jest uwalona przepływka to na odpiętej będzie chodził znacznie lepiej ale nie będzie to to co powinno być na sprawnej
Maxa27 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ok znalazlem przeplywke chyba najtansza nowa od boscha jest za 105 Euro ( z 460zl) z 2 letnia gwarancja.Dodam ze jestem w niemczech. http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0986280217-Luftmassenmesser-Audi-A3-A4-A6-TT-VW-Passat-Golf-4-1-8-T-2-0V-/260927558194?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7418311360398694209 Jak bede jutro jechac do roboty sprawdze odepne kabel dam znac no i trzeba bedzie zamawiac nowa raczej.
przemik Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Jesli sie nie myle to w AEB nie mozna logowac grupy 115 (doladowania) ... bo sterownik tego silnika jej nie obsluguje.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 nie mylisz sie, ta grupa nie jest dostepna
Maxa27 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 po odlaczeniu przeplywki dalej to samo tylko teraz nie szarpie mam jakis dziwny dzwiek przy 2900 obrotow
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 zloguj dynamicznie bloki 2 7 25 to dopiro bedzie mozna cos powiedziec co jest nie tak
Maxa27 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 razem zrobic te logi czy pojedynczo? i jak zrobic od ilu odbrow,na 3? zmienilem vag na 311 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 E Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 06313 1 Fault Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 04 ö Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 880 NX Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D20 Coding: 04044 Shop #: WSC 27618 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0D2690676 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12864 Shop #: WSC 06313 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End -------------------------------------------------------
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 naj lepiej jak bedziesz robił pojedynczo, od 1500 do ociecia noga w podłdze .mozesz jescze zrobic statyczny z bloku 2 przez ok 60 sek .
Maxa27 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79276.html 2 7 i 25 raz na 3 i 4 biegu moga byc? ide zrobie statyczny brb ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:16 ---------- http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79280.html 007 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79281.html 002 dynamiczny i statyczny http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79282.html 025 dynamiczny ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 17:55 ---------- sonda lamda do wymiany? logi zrobilem podwojnie az sie zacza dusic zeszlem do 1500 rmp i powtorzylem
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 zrób porzadnie logi dynamiczne .logowanie dynamiczne zaczynasz od 1500 obr. a konczysz logowac na odcieciu czyli w okolicach 6000 obr te logi poza statycznymi nie nadaja sie do niczego .jak bedziesz logował teraz to zrób 2 logi teraz w jednym blok 2 i7 a w drugim 2i25
Maxa27 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 tylko ze auto na 3 biegu jak zaczne od 1500 obr. to w okolica 2000obr. sie dusi i szarpie predzej wypluje silnik niz dojde do 6000 obr chyba ze bez wciskania gazu do dechy dojde do 6000 obr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się