Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Blue Strawberry Turbo


WhyMe?

Rekomendowane odpowiedzi

slepy je zastosował więc musisz zagdać do niego, jak go posadzisz, to mi ukręci suty :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie grubo:naughty: Ale weź tym jeździj:decayed: Kobiecie bym już nie dał kierować z tak wystającym rantem:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspawaj nadkola od rsa :decayed: Felga gruba , jestem ciekaw co to z tego bedzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc powinienem dodać: "z daleka":decayed:

Z daleka na pewno. Porobił byś Mateusz żeby te auto było w jakimś sensownym stanie technicznym pierw a potem bawił byś się w te modyfikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc powinienem dodać: "z daleka":decayed:

Z daleka na pewno. Porobił byś Mateusz żeby te auto było w jakimś sensownym stanie technicznym pierw a potem bawił byś się w te modyfikacje.

znalazł sie znawca modyfikacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc powinienem dodać: "z daleka":decayed:

Z daleka na pewno. Porobił byś Mateusz żeby te auto było w jakimś sensownym stanie technicznym pierw a potem bawił byś się w te modyfikacje.

znalazł sie znawca modyfikacji ...

Czyt. Niżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

Zobaczymy na wiosnę jak będzie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystaje to konkretnie, gleba to ino jakiś pręt zaspawany, zeby skoku wogóle nie było:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

+1 dla ciebie Marcin :oczko: Puma ja wiem że ty jesteś koneserem krytykowania i wypatrywania aby tylko komuś dogryźć. Zauważyłem to od dawna że ty po prostu nie lubisz jak ktoś robi coś tak jak ty albo nawet lepiej od ciebie. Nie jesteś pępkiem świata i patrz też na innych, bo wszystko nie kręci wokół twojej osoby. Jesteś tak idealnym przykładem że z powodu krytyki innych osób usunąłeś temat na forum. Teraz może Tomek, Sysiek wyprzeć wszystkiego aby cię chronić, bo nikt inny za tobą nie stanie. Ja mimo to biorę wszystko na klatę i staram się pokazać że jednak potrafię :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

+1 dla ciebie Marcin :oczko: Puma ja wiem że ty jesteś koneserem krytykowania i wypatrywania aby tylko komuś dogryźć. Zauważyłem to od dawna że ty po prostu nie lubisz jak ktoś robi coś tak jak ty albo nawet lepiej od ciebie. Nie jesteś pępkiem świata i patrz też na innych, bo wszystko nie kręci wokół twojej osoby. Jesteś tak idealnym przykładem że z powodu krytyki innych osób usunąłeś temat na forum. Teraz może Tomek, Sysiek wyprzeć wszystkiego aby cię chronić, bo nikt inny za tobą nie stanie. Ja mimo to biorę wszystko na klatę i staram się pokazać że jednak potrafię :wink:

No właśnie widać. Dobrze wiedzieć co o mnie sądzisz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odboje z mk3 jeśli masz na mysli piankowe to chyba średnia opcja bo golf prawie,że stał na tych odbojach,może miały 1cm luzu ale generalnie wspomagają spręzyny,nie sa to typowe odboje i może Ci na nich obcierać aczkolwiek lepiej takie niż wcale.Pomyśl o gumowych zostawisz sobie z cm luzu czy ile tam bedziesz chciał na małą amortyzację a dalej już nie siądzie.Ja w pasku miałem gumy i nie było mowy zeby opona tarła,a palca nie szło wsadzić:naughty:

negatyw dobra opcja tylko sprawdź czy wtedy Ci się koło zmieści od wewnątrz bo pisałeś,że gdzieś tam obciera:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negatyw odpada. Teraz jest prześwit na kartę z bankomatu między felgą a gwintem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

Zobaczymy na wiosnę jak będzie:wink:

E cwaniak u Ciebie też grube mody a silnik kaput:bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

Zobaczymy na wiosnę jak będzie:wink:

E cwaniak u Ciebie też grube mody a silnik kaput:bag:

Dlatego usunąłem wątek żeby mi nikt nie pisał jakie to padło:grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego miałbym nie zejść? Sprecyzuj trochę jak możesz bo troszku zielony jestem w tym całym cyrku :whistling:

Bo jak opuścisz auto to błotnik położy się na oponie:wink: Musisz zminimalizować skok amora odbojami, a może nawet pokombinować z kątami pochylenia kół (negatyw), moim zdaniem będzie ciężko, 10J to już nie mało:whistling:

Tak czy inaczej jeśli się uda spasować to będzie tarmosiło cycka to auto:decayed:

Trzeba dodać że musi spasować zderzak, poprawić FMIC, urwaną dokładkę zamocować porządnie, wymienić błotnik, poprawić lampy wtedy jako tako będzie wyglądało. Moim zdaniem robisz wszystko na odwrót. Jestem ciekawy co z tego co napisałem zrobisz.:wink: Nie odbierz tego nie odpowiednio:decayed:

Daje sobie rękę uciąć :decayed:, że w 90% fur na forum coś jest nie tak i każdemu można coś wytknąć :wink:. A tu plastyk się ułamie, a tu zderzak po rozrządnie źle spasowany, a jak czasu nie ma to jak to zrobić? Tymbardziej, że jest zima i nikomu się nic nie chce, na szczęście wiosna już powoli idzie, wtedy można się brać za poprawki. A to co wymieniłeś to w większości pierdółki do ogarnięcia w jeden wolny ciepły weekand :wink:.

Zobaczymy na wiosnę jak będzie:wink:

E cwaniak u Ciebie też grube mody a silnik kaput:bag:

:polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...