zawadzkm Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Witam Wszystkim. Mam problem tego typu iż po energicznym ruszaniu kierownicy w prawo i w lewo słychać delikatne stuki co to może być?
TTom3k Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Tez tak mam ;] To w kolumnie kierowniczej ale co dokladnie to nie wiem...
kry2503 Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Witam, mam to samo i jak jadę po drobnej kostce to mi się tłucze jak metal o metal, tak jak by nie było jakiś gumowych tulei. Niedługo będe robił rozrząd to się luknie i na to
kotwiak Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 moim skromnym zdaniem może to być uszkodzona końcówka drążka kierownicy, właśnie dziś byłem u mechanika i to zrobiłem, koszt końcówki to około 50 zł a za robocizne dałem 20 dyszki. juz nic nie puka i nie stuka...pozdro
thug82 Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 mam podobny problem dzisiaj zdjełem osłone która jest nad nogami kierowcy i dzwięk wydobywa się z dołu przy pedałach tam co się łączy kolumna z układem kierowniczym prawdopodobnie jest to łożysko lub krzyżak ale nie wiem tak mi się zdaje że to to jest.
pbbambus Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 siema wszystki ja tez tak teraz mam i wlasnie nie wiem co to moze byc ale pod koniec miesiaca jade do polski to sie sprawdzi co to jest ale tez takmi sie wydaje ze to moze byc koncowka drazka kierowniczego pozdrowionka AUDI A4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lukaszek13ns Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Stuki w ukladzie kierowniczym moga powodowac zuzyte drazki i koncowki, najpierw sprawdzie to, jesli bedzie ok to zostaje tylko maglownica, lub tak jak kolega pisze krzyzak moze byc zatarty lub wychodzony.
andrzej710127 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 witam ,dołącze sie do tematu ,bo u mnie też troche stuka , a do tego lakko pływa mi samochód podczas jazdy wymieniłem całe zawieszenie ,końcówki sa ok.,bo myslałem że te luzy to powoduja , ale nadal jest to samo Pytanie :czy mozna jakos wykasowac luz na przekładni bo podejrzewam ,że to przyczyna,Od spodu patrzyłem nawet na taka śrubę na przekłani jak by z gumką w środku,ale nic nie ruszam, bo ten temat jest mi obcy,jak niech ktoś powie jak miał taki problem
Wąski Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Moga tez być stuki na przekładni kierowniczej jak są nie duże mozna skorygować :th:
thug82 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 możesz powiedzieć w jaki sposób to zrobić?
Wąski Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jak wchodzi kolumna do przekładni jest ślimak i tam pod dekielkiem???? jest śróba regulacyjna jak sam nie wiesz podjedz do mechanika :)
maniekR Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Witam koledzy ja również mam takie luzy przy gwałtownych skretach w prawo lub lewo, a do tego była regenerowana kolumna trzy tygodnie temu. mam nadzieje ze to nie kolumna tylko moze drazki lub krzyzak. tak moze byc i u was. Pozdrawiam
kepasa Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 parę miniut roboty... Wąski ma rację, ale lepiej do mechanika podjechać..
Grzegorz76 Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Metaliczne stuki mogą też pochodzić od klockotrzymaczy w hamulcach, wyrobiły się zabezpieczenia. Warto sprawdzić przednie dolne wahacze. Ja miałem stuki w lewym kole przy jeździe po drobnych nierównościach, stukało jak cholera. Po wymianie cichutko. POzdrawiam. Ps, nie dajcie się naciągnąć na oryginalne wahacze za ciężkie pieniądze u mechaników, na allegro można dostać taniutkie zamienniki, które też będą dobre. W serwisie chcieli za wahacz 480zł, taki sam znalazłem na alegro za 80 Jest różnica co?
posy Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Witam u mnie stukał jak cholera przy energicznych ruchach kierownicą aż przenosiło na kierownice i auto starsznie pływało po drodze wymieniłem przekładnie na nową i pływanei ustało auto prowadzi sie stabilnie stuki ustały ale ku mojemu zdziwieniu jeszcze nadal coś delikatnie stuka jak ruszam kierownicą i to dziwne ze jak silnik jest zgaszony stuki nie sa wyczówalne a po odpaleni jak bym troche większe. Dodam jeszcze ze auto prowadzi sie po tej wymianie o niebo lepiej. Powiedzcie co to może być wiem ze mam prawdopodobnie do wymiany jeszcze dolne przednie wachacze bo jest nie wielki luz to by mogło wpływać na ten stukot??
kry2503 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 witam, ja miałem to samo wymieniłem dwa górne wachacze i cisza
mlodyy Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 czyszby magiel lecial na potege w naszych niuniach mam to samo ale umnie tylko regeneracja
posy Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 U mnie załamka po wymianie magla stuki ustał a teraz po przejechani kilkudziesieciu km spowrotem zaczyna powstawac luz w kierownicy i dziwne metaliczne stuki które przechodzą na koło kierownicy poprostu ręce opadają ;( Może ktoś z was wie co to moze jeszcze byc bardzo bym prosił o pomoc czego szukać dodam tylko ze w ostatnim roku wymieniłem wszystkie wchacze gorne tylne dolne tylko zostały przednie dolne a i końcówki drążków tez były wymieniane a tu nadal stuka i podczas jazdy po nie równościach przenosi uderzenia na kierownice ;(
adam_kkk Opublikowano 28 Października 2008 Opublikowano 28 Października 2008 mam podobny problem. Mozecie napisac z czym wiaze sie wymiana magla...? Czy to sporo pracy? Czy ktos z Was posiada jakis schemat lub foty gdzie odnalezc tę srube do regulacji magla? Umnie stuka przy ruszaniu jezdzie po np kostce, ale nie ma zadnych luzów i auto super sie prowadzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się