Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Stuki w układzie kierowniczym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkim.

Mam problem tego typu iż po energicznym ruszaniu kierownicy w prawo i w lewo słychać delikatne stuki co to może być?

Opublikowano

Witam, mam to samo i jak jadę po drobnej kostce to mi się tłucze jak metal o metal, tak jak by nie było jakiś gumowych tulei. Niedługo będe robił rozrząd to się luknie i na to

Opublikowano

moim skromnym zdaniem może to być uszkodzona końcówka drążka kierownicy, właśnie dziś byłem u mechanika i to zrobiłem, koszt końcówki to około 50 zł a za robocizne dałem 20 dyszki. juz nic nie puka i nie stuka...pozdro

Opublikowano

mam podobny problem dzisiaj zdjełem osłone która jest nad nogami kierowcy i dzwięk wydobywa się z dołu przy pedałach tam co się łączy kolumna z układem kierowniczym prawdopodobnie jest to łożysko lub krzyżak ale nie wiem tak mi się zdaje że to to jest.

Opublikowano

siema wszystki ja tez tak teraz mam i wlasnie nie wiem co to moze byc ale pod koniec miesiaca jade do polski to sie sprawdzi co to jest ale tez takmi sie wydaje ze to moze byc koncowka drazka kierowniczego pozdrowionka

AUDI A4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Stuki w ukladzie kierowniczym moga powodowac zuzyte drazki i koncowki, najpierw sprawdzie to, jesli bedzie ok to zostaje tylko maglownica, lub tak jak kolega pisze krzyzak moze byc zatarty lub wychodzony.

Opublikowano

witam ,dołącze sie do tematu ,bo u mnie też troche stuka , a do tego lakko pływa mi samochód podczas jazdy wymieniłem całe zawieszenie ,końcówki sa ok.,bo myslałem że te luzy to powoduja , ale nadal jest to samo Pytanie :czy mozna jakos wykasowac luz na przekładni bo podejrzewam ,że to przyczyna,Od spodu patrzyłem nawet na taka śrubę na przekłani jak by z gumką w środku,ale nic nie ruszam, bo ten temat jest mi obcy,jak niech ktoś powie jak miał taki problem

Opublikowano

Moga tez być stuki na przekładni kierowniczej :) jak są nie duże mozna skorygować :th:

Opublikowano

Jak wchodzi kolumna do przekładni jest ślimak i tam pod dekielkiem???? jest śróba regulacyjna :)

jak sam nie wiesz podjedz do mechanika :) :)

Opublikowano

Witam koledzy ja również mam takie luzy przy gwałtownych skretach w prawo lub lewo, a do tego była regenerowana kolumna trzy tygodnie temu. mam nadzieje ze to nie kolumna tylko moze drazki lub krzyzak. tak moze byc i u was. :mysli:

Pozdrawiam

Opublikowano

parę miniut roboty... Wąski ma rację, ale lepiej do mechanika podjechać.. :rolleyes:

Opublikowano

Metaliczne stuki mogą też pochodzić od klockotrzymaczy w hamulcach, wyrobiły się zabezpieczenia. Warto sprawdzić przednie dolne wahacze. Ja miałem stuki w lewym kole przy jeździe po drobnych nierównościach, stukało jak cholera. Po wymianie cichutko.

POzdrawiam.

Ps, nie dajcie się naciągnąć na oryginalne wahacze za ciężkie pieniądze u mechaników, na allegro można dostać taniutkie zamienniki, które też będą dobre. W serwisie chcieli za wahacz 480zł, taki sam znalazłem na alegro za 80 Jest różnica co?

Opublikowano

Witam u mnie stukał jak cholera przy energicznych ruchach kierownicą aż przenosiło na kierownice i auto starsznie pływało po drodze wymieniłem przekładnie na nową i pływanei ustało auto prowadzi sie stabilnie stuki ustały ale ku mojemu zdziwieniu jeszcze nadal coś delikatnie stuka jak ruszam kierownicą i to dziwne ze jak silnik jest zgaszony stuki nie sa wyczówalne a po odpaleni jak bym troche większe. Dodam jeszcze ze auto prowadzi sie po tej wymianie o niebo lepiej. Powiedzcie co to może być wiem ze mam prawdopodobnie do wymiany jeszcze dolne przednie wachacze bo jest nie wielki luz to by mogło wpływać na ten stukot?? :wallbash:

Opublikowano

U mnie załamka po wymianie magla stuki ustał a teraz po przejechani kilkudziesieciu km spowrotem zaczyna powstawac luz w kierownicy i dziwne metaliczne stuki które przechodzą na koło kierownicy poprostu ręce opadają ;( Może ktoś z was wie co to moze jeszcze byc bardzo bym prosił o pomoc czego szukać dodam tylko ze w ostatnim roku wymieniłem wszystkie wchacze gorne tylne dolne tylko zostały przednie dolne a i końcówki drążków tez były wymieniane a tu nadal stuka i podczas jazdy po nie równościach przenosi uderzenia na kierownice ;(

Opublikowano

mam podobny problem.

Mozecie napisac z czym wiaze sie wymiana magla...? Czy to sporo pracy?

Czy ktos z Was posiada jakis schemat lub foty gdzie odnalezc tę srube do regulacji magla?

Umnie stuka przy ruszaniu jezdzie po np kostce, ale nie ma zadnych luzów i auto super sie prowadzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...