Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot w A4 B5 1.9 TDI - opinie, dyskusje i efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jak to się ma w 2,5tdi w b6 quattro? może ktoś z was ma własny filmik. ile jest tam katalizatorów? co wywalić co zostawić? czy puścić same rury bez tłumików.

tak jest u kumpla w B5 wiec w B6 bedzie tak samo. wywalił wszystko i na koncu jest tylko tłumik za 50 zł z allegro:wink: bardzo ladnie brzmi, praktycznie jak te wydechy po 3 tys zł:naughty:

Opublikowano
Cofka z turbo:decayed: jak ja lubie ten dzwiek w waskich uliczkach albo na parkingach podziemnych :jerk:

Co zrobić żeby uzyskać dźwiek tej cofki ?

Opublikowano

BRD jest specyficzne w 1.9 Ale jakoś nie przeszkadza mi gdy gwizda, a ładowania się zgadza na VAGu więc jestem spokojny.

Opublikowano

panowie w seri wywalenie kata da rezultat dol jest lepszy ,usuniecie srodkowego nic nieda poza wiekszym gwizdem turbo ale my maniacy lupimy dlubac ;0

Opublikowano

Mam u siebie wydech cały fi.zew 63,5mm , scianka 1,5mm calosc z 304 lacznie z katem i plecionka

Konfiguracja : Flansza do turbo => stożek z 51mm na 63,5mm => zlacze elast. wzmacniane =>kat AWG => trochę rury => srodkowy Bastuck A-grupa (od golfa mk2 ...prawie nowy został mi z vw) => RM-Motors RM8XXL z wywinieta koncowka scieta 90mm

Wrazenia :

- z tylu basowy pomruk, jak niediesel (...ale co z tego czyt.ponizej)

- nie slychac niestety z wydechu ciśnienia zwrotnego z turbo (pewnie przez katalizator)

- glosnosc ... tu jest problem. Ciezko mi okreslic , ponieważ rownolegle z wydechem mialem zrobionego FMIC -a i mój ITG wyje teraz na potege, wcześniej tak nie było, co więcej mniej slychac zasysanie powietrza a więcej buczenie, szczególnie przy 3k obr . Chciałbym go wymienić znow na puszke ori, ale catchtank mi się nie miesci pod maska. Na postoju klekot straszny. Nie sadzilem ze zmiana IC i wydechu tak wpłynie na ...dzwiek dolotu. Dźwięk ciśnienia (tzw cofka tylko z dolotu) po dodaniu/odjęciu gazu, przy 2k obr dla którego uleglem montazowi ITG jest słabszy i nie tak spontaniczny ( nie ma 'PAPPPUPU' tylko '...paaaaaaaa...pu' - lipa ;) )

- samochod duzo lepiej idzie z dolu ( w końcu nowy kat)

- nie szarpie, przy zmianie biegow a jazda jest plynniejsza

- spalanie takie samo lub ciut na minus

Pamietam, jak kolega miał Golfa mk4 z ASZ na pokładzie po programie. Wydech bez katalizatora z jednym malym, przelotowym tłumikiem na koncu, rury 55mm zew i 'cofka' była przepiekna. Można było ludzi straszyć na przystankach.

Wydaje mi się,ze efekt akustyczny cofki w dolocie/wydechu będzie bardziej przyjemny, przy mniejszej pojemności tych ukladow (np55mm niż 63,5mm) i odetkaniu ich ze wszystkich możliwych tlumikow (dolot : puszka , wydech: kat, tlumiki)

Opublikowano

masz cos odemnie... Dzwiek daje rade, z TDi duzo sie uzyskac nie da.

da się

Pokażcie jak chodzi BRD na sporcie.

Opublikowano

6c i 4c silniki to dwa inne swiaty jesli chodzi o dzwiek z wydechu.

4 cylindrowe silniki wypadaja przy 6-cio blado, bardzo blado... ktos chyba juz o tym wspominal.

Tak w nawiasie ...fajny jest filmik 3.0 TDI Supersprinta A5ki - potega

Opublikowano

masz cos odemnie... Dzwiek daje rade, z TDi duzo sie uzyskac nie da.

da się

Pokażcie jak chodzi BRD na sporcie.

przeciez wiadomo ze mówiłem o 1.9 TDi a nie 3.0 V:wink:

Opublikowano

No to pisz dokładnie, OK, bo pisałeś ogólnie :)

Następne TDI trzeba kupić w układzie V, do tego wydech i poezja pisana :)

Opublikowano

witam

dopisze cos od siebie :>

no raczej Vka chodzi o wiele lepiej..

ja mam 1.9 i kata i srodkowy mam wywalony..zostawione tylko 2 wydechy od 2.5tdi...ladnie slychac turbawke..silnik awx

a wiadomo dzwiek turbo jest bezcenny:slina::slina::slina: :banan:

nie chodzi nic glosniej..tzn nie widze wiekszej zmiany w odglosie silnika..

co do lepszego zbierania sie to watpie zeby to mialo wplyw no chyba ze wyciete graty byly przytkane nie wiem jak u mnie bylo ale jesli sie nic poza odglosem turbo nie zmienilo to raczej bylo OK

zabieg jak najbardziej polecam dla samego sfffistu turbo:banan::banan:

Opublikowano

Oj ta V to maaalinka, ciekawe czy z mojego też by tak zaryczało ;)?

Opublikowano

Jaki koszt zrobienia takiego przelotu na podwojnym tlumiku?

Wysłane z kosmosu

Opublikowano

2,500 w MG

Opublikowano

oni maja ceny troche jak z kosmosu mysle ze obeznany tlumikarz by to zrobil za duzo mniej

Opublikowano
oni maja ceny troche jak z kosmosu mysle ze obeznany tlumikarz by to zrobil za duzo mniej
na pewno można taniej ale oni mają już pewną markę wyrobioną w środowisku tuningowców i robią mega drogie i różne auta więc są pewni, w cenie dają również mechaniczną przepustnicę tak jakby, działa ona na zasadzie siły odśrodkowej, super ficzer. Za Millteka (pytałem) do B7 na 2 tłumikach bez przepustnicy 4,000 zł brutto z montażem.
Opublikowano

U mnie mruczy taki zestaw dzwiek bajka ale silnik V-ka :wink:

Wydech 2X2,25' flansza na 2,5" końcowy 2,5" rs4 Miltek

Opublikowano

Masz przepustnicę? Fajnie mieć V :)

Opublikowano

To może warto właśnie tę końcówkę szczególnie kupić znanej marki Milltek, na YT jest filmik jak chodzi na nim B7 w TDI i dźwięk wydaje się lepszej jakości bo porównywałem jak fizol wiele filmików. Ile taka końcówka Millteka?

Opublikowano

Ja u siebie poczatkowo miałem Wydech 2X2,25' flansza na 2,5" + wydech seria z 2.5 i powiem ze bylo nudno cos gwizdalo dzwiek tam jakis inny byl

Po założeniu wydechu końcowego z rs4 2.5" który zakupilem u Sida no to sie duzoo zmienilo polecam

Cenowo hmm no jest drogo ja kupilem z rozbitego rs'a za bardzo male pieniazki :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...