Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Przy lekkim zwalnianiu załącza się ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem tego typu.

Jadąc przy lekkim zwalnianiu autem czuć na dźwigni hamulca że załącza się ABS jak bym jechał po lodzie ( czuć delikatne załączenie ABS)

Natomiast jadąc około 80 km/h naciskam hamulec lekko jest ok potem bardzo gwałtowni jak bym chciał się zatrzymać w miejscu to ABS działa elegancko.

Co to może być ?

Opublikowano

Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił...

Opublikowano

Miałem taki objaw po wymianie łożysk tylnych na niewłaściwe, ale to raczej Ciebie nie dotyczy. Dodatkowo, takie objawy mogą występować przy zużytej/pordzewiałej/pękniętej koronce ABS.

Opublikowano

Zła odległosc czujnika od koronki. Poczytaj troche kolego było juz mnustwo razy o tym w ciagu dwoch trzech stron:D delikatnie dopukaj czujnik z kazdej strony ale po mm zeby nie przasadzic i przejedz sie:D

Opublikowano

prawidłowa odległośc czujnika od koronki: 0.6-0.8mm

Opublikowano

zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwo

czujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek

Opublikowano

A ja mam pytanie innego typu: czy lepiej uzyc oryginalnego uzywanego czujnika czy tez kupic zamiennik ?

Mam problem z lewym tylnym kolem i zastanawiam sie co wybrac.

VAG oczywiscie wskazuje blad tego czujnika

Opublikowano

podobno zamienniki tez sa ok, czujniki nie sa bardzo skomplikowane i czesto sie nei psuja, nawet zamienniki

Opublikowano
Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił...

Dzięki pomogło.

Opublikowano
zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwo

czujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek

raczej odwrotnie, przednie pekaja a tylne rdzewieją :decayed:

oczywiście mówimy tutaj o FWD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...