Bebzo28 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam Mam problem tego typu. Jadąc przy lekkim zwalnianiu autem czuć na dźwigni hamulca że załącza się ABS jak bym jechał po lodzie ( czuć delikatne załączenie ABS) Natomiast jadąc około 80 km/h naciskam hamulec lekko jest ok potem bardzo gwałtowni jak bym chciał się zatrzymać w miejscu to ABS działa elegancko. Co to może być ?
Martinor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił...
Kozi Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Miałem taki objaw po wymianie łożysk tylnych na niewłaściwe, ale to raczej Ciebie nie dotyczy. Dodatkowo, takie objawy mogą występować przy zużytej/pordzewiałej/pękniętej koronce ABS.
sajmon8526 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zła odległosc czujnika od koronki. Poczytaj troche kolego było juz mnustwo razy o tym w ciagu dwoch trzech stron:D delikatnie dopukaj czujnik z kazdej strony ale po mm zeby nie przasadzic i przejedz sie:D
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 prawidłowa odległośc czujnika od koronki: 0.6-0.8mm
pioteros Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwo czujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek
asik Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A ja mam pytanie innego typu: czy lepiej uzyc oryginalnego uzywanego czujnika czy tez kupic zamiennik ? Mam problem z lewym tylnym kolem i zastanawiam sie co wybrac. VAG oczywiscie wskazuje blad tego czujnika
pioteros Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 podobno zamienniki tez sa ok, czujniki nie sa bardzo skomplikowane i czesto sie nei psuja, nawet zamienniki
Bebzo28 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił... Dzięki pomogło.
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwoczujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek raczej odwrotnie, przednie pekaja a tylne rdzewieją oczywiście mówimy tutaj o FWD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się