ziomekk Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 witam tak jak w temacie zastanawiam sie nad kupnem zawieszenia gwintowanego nie moge pozwolic sobie na górna półke wiec mysle nad czyms tanszym i teraz pytanie które z tych zawieszen lepiej pracuje i bedzie sie lepiej jezdzic?
domjenick Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 w B6 miałem Raceland'a-ta sama półka cenowa i standard, co mts, czy ta technics-było twardo, ale do zniesienia-odezwały sie tylko łączniki stabilizatorów, które trzeba było wymienić, w Touranie mam Jom'a blue line'a, ale jeden amor się wylał i trzeba powrócić do serii, jednakże w Touranie (nie wiem jak długo ten gwint siedzi, bo kupiłem już z założonym) zawias tylko fajnie wygląda, bo jest zdecydowanie za nisko, powracając do B6-to jeśli nie zamierzasz sie ścigać, czy driftować-taki gwint, do obniżenia auta-na pewno da radę, kupując nowy-masz co najmniej roczną gwarancję-więc chyba warte przemyślenia, szczególnie, ze nie masz sporo pieniędzy, żeby pakować się w coś, co kosztuje 5000tys:wink:
domjenick Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 ...na używce nie masz gwarancji, że pojeździsz rok... ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ---------- z resztą MTS, cz TA-Techics to też firmy znane, tyle, że tańsze... ---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- Ja bym wolał używkę czegoś firmowego. a na jakim Ty zawieszeniu jeździsz?
P-U-M-A Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 ...na używce nie masz gwarancji, że pojeździsz rok...---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ---------- z resztą MTS, cz TA-Techics to też firmy znane, tyle, że tańsze... ---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- Ja bym wolał używkę czegoś firmowego. a na jakim Ty zawieszeniu jeździsz? KW:wink:
clinque Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 jezdzilem na ta w a3 i bylo ok, 2 lata smigalem i nic sie nie dzialo, a dawal sie fajnie skrecic
domjenick Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 ...na używce nie masz gwarancji, że pojeździsz rok...---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ---------- z resztą MTS, cz TA-Techics to też firmy znane, tyle, że tańsze... ---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- Ja bym wolał używkę czegoś firmowego. a na jakim Ty zawieszeniu jeździsz? KW:wink: i co? daje radę
Jarek99 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 Wczoraj osobiście odebrałem mojego Ta technixa od mapetaw poniedziałek jade do mechaniora zakładać i sam jestem ciekaw jak się będzie sprawować bo mam trochę wątpliwości choć mapet powiedział że jak za tą cenę to jest naprawdę spoko więc zobaczymy
ziomekk Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 dzieki a takie pytanie czy to tak bardzo twardo beddzie bo miałem okazje jechac golfem 3 na gwincie ta -techiks i było bardzo twardo a tutaj mam wielo wachacz i moim zdaniem on bedzie pracował tez trche czy sie myle??
domjenick Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 twardość, to pojęcie względne i dla każdego inne-ja jeździłem w B6 na gwincie i było OK, a w Touranie jest trochę za twardo, bo i waga auta załadowanego jest spora, co skutkuje na żywotność gwintu i innych elementów zawieszenia, najlepiej jak byś sie przejechał autem z takim gwintem-podjedz gdzieś na spota i na pewno znajdziesz jakieś B6 na gwincie
Jarek99 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Sporo czytałem na ten temat na różnych forach i ten sam gwint potrafi mieć różną twardość przynajmniej w odczuciu w poszczególnych modelach tak więc przykładowo w golfach ludzie często narzekali że za twardo a już np w bmw czy audi nie więc zobaczymy
norka Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 najlepiej by bylo przejechac sie autem z taki gwintem wtedy bedziesz wiedzial czy jest twardo czy nie nie mozesz sie sugerowac tym co inni pisza, bo dla niektórych to seryjny zawias w A4 jest twardy
ziomekk Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 dzieki wielkie wam znalazłem w necie uzywany gwint kw za 1400 zł gosciu chce to dobra cena? ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- pomyłka 1200 zł ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ---------- pomyłka 1200 zł
P-U-M-A Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Pewnie że warto. O wiele lepszy wybór niż nowy FK czy TA technix
domjenick Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 a wiadomo ile nalatane na tym? bo jeśli to gwint, który można regenerować, to jeszcze można coś z nim zrobić , jak padnie, tylko, czy to się będzie opłacać...dowiesz się, jak padnie i zajdzie potrzeba regeneracji, ktoś to robił? jakie tego koszty?
P-U-M-A Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Powiem ci coś ciekawego z mojego doświadczenia z gwintami. Miałem okazje jeździć na TA- Technix i moje doświadczenie z tym zawiasem są nie zbyt dobre. Kumpel błotniki przednie pokrzywił bo jest po prostu za miękki. Jak wjechałeś w nierówności to był mega nie wygodny wszystkie nierówności było słychać. A co do trwałości kolega z forum ostatnio kupił za grosze firmowy gwint i nie wyglądał wcale za ciekawie. Okazało się że sprawność na poziomie 68% co jest dobrym wynikiem. Sprawdz jak umiesz ten gwint kolego jak nie będzie wyglądał na mega zajechanego to będzie służył.
ziomekk Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 kolegoa po czym poznac ze gwint zajechany tutaj link do niego bo do poznania mam spory kawał drogi i nie opłaca mi sie jechac http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2326152736&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 i jeszcze znalazłem jeden gwint uzywany firmy super sport tylko gosciu niewie ile jeszcze za niego chce jezdził tylko po niemieckich drogach co powiecie o tym supersporcie i jaka cena max za uzywke i czy duza róznica miedzy kw?
P-U-M-A Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Sprawdz czy od quattro pasuje do ośki supersport to ci załatwie nowego w dobrej kasie. A co do KW no ciężko powiedzieć może warto zadzwonić się zapytać.
krzysiekml Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Wczoraj osobiście odebrałem mojego Ta technixa od mapetaw poniedziałek jade do mechaniora zakładać i sam jestem ciekaw jak się będzie sprawować bo mam trochę wątpliwości choć mapet powiedział że jak za tą cenę to jest naprawdę spoko więc zobaczymy daj znać jak ten gwint czy mocno twardo i jak możesz to fotkę zapodaj jak wygląda bo też robię przymiarkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się