slusek19 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Witam. Moje A4 to pierwszy diesel jakim jeżdżę i chciałbym zapytać co ile powinno się zmieniać rozrzad ? Aktualny przebieg to 110 tys więc pewnie nie był zmieniany od nowości ?
slusek19 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 też tak myślałem. ile mnie taka impreza będzie kosztować !? wiem że jak do Mazdy kiedyś zamawiałem to kosztowało 350 + robota ale to był benzyniak i do tego już 3 lata temu. i były różne firmy które produkują zamienniki tak że lepiej kupić oryginalny (jaki koszt? ) czy zamiennik (jakiej firmy ?)
FerDar Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 zmieniałem rozrząd i popychacze tydzień temu i kilka innych spraw drobnych ale sam rozrząd cos pomiedzy 600 a 800
Zioba Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Sorki, ale podepnę się pod temat.. a po wymianie rozrządu powinno coś się sprawdzać w kompie? Przy 1.9TDI 1Z?
slusek19 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 odswieże temat troche bo jestem juz w PL i mam książke A4 sam naprawiam i jest w niej coś takiego: Dodatkowe czynności obsługowe co 120 000 km * Silniki wysokoprężne 1,9/2,0 od nr podw. 8E Z 5 A 400001 wymienić tylko pasek zębaty, rolkę napinającą paska wymieniać co 240 000 km mój numer podwozia to 8E28010401 czyli by się zgadzało że musze wymienić tylko sam pasek zębaty !? poprawcie mnie jeśli to nie o to chodzi bo jutro jade wymieniać
TOM77 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Kolego nie oszczędzaj na takich tematach jak rozrząd.. Zdecydowanie polecam wymianę kompletu z pompą wody, nie są to przecież jakieś ogromne pieniądze:wink: Zestaw oryginalny jakieś 360 zł plus pompa wody np Hepu 170 zł... Pzdr.
DeeJay_Kill Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 zwłaszcza, że masz prosty rozrząd:) Wymieniać i jeździć - nie słuchaj takich opinii znajomych, że "ja nie zmieniałem i nic się nie dzieje", bo akurat do Ciebie się może szczęście nie uśmiechnąć... Sam robiłem już kilka silników, jeden właściciel mnie zapewniał, że rozrząd zmieniał, mimo, że nic na to nie wskazywało, a reszta się przyznała, że chcieli przyoszczędzić - nie opłaciło się
slusek19 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 rozrząd wymienony na oryginalny + pompa wody czyszczenie zacisków hamulcowych i klocków bo troche mi tarcze jeden porysował razem wyszło 1200zł z robotą :/ coś mi się zdaje że troche dużo no ale już jest z głowy na pare lat
hager84 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 ja też zapłaciłem coś koło 1200 pln za kompletny rozrząd w swojej a 4 bre
matyss___ Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 1200 z robota? hm mnie w afnie wyniósł rozrzad z pompa wody 450zł + 300 robota wiec troszke moim zdaniem za dużo zapłaciłes ..no chyba , że robiłes to w serwisie to sie zgodze
fayera Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 No w serwisie nichciałbyś pewnie robić Ja w sobotę za robotę dałem 150 pln+2,5h:)
danu44 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 hm mnie w afnie wyniósł rozrzad z pompa wody 450zł + 300 robota Ale bez napinacza... i termostatu i plynów i paskow... A jak doliczymy do tego jeszcze uszczelnienie silnika z przodu, napinacz klimy, srube na wal korbowy i np. sprzegielko na alternator... to spokojnie wyjdzie okolo 1500 zl.
pukko Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Mam ten sam silnik, ale samochód od nowości, więc wymieniłem zgodnie z książką czyli 120 tysi, nawet lekko więcej. Jednak gdybym kupował od kogoś to bym wymienił, bo mógł być kręcony. Olałem ASO Audi, zrobiłem w ASO Seat. Cały komplet z pompą wody, gwarancja itd 1500 zł
matyss___ Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 danu44 a no zapomnjiałem dodac , ze jeszzce paski i napinacz klimy 120zł eheh
slusek19 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 no ja dostane całą fakturke za to wszystko tak że wam mogę napisać co i za ile było. ale wszystkie stare części dostałem tak że troche tego było wymienione :/ pasek + do tego jakieś 3 rolki i pompa wody. byłem przygotowany na wydatek ok. 1300zł na same części ale miało być zrobione z klockami (przód / tył) ale klocki mają jeszcze 5-6mm tak że został sam rozrząd. a takie pytanie z innej beczki: mogę VAG'iem sprawdzić sprawność klimy !? w sense jak długo będzie jeszcze dmuchać zimnym powietrzem i kiedy będzie ją trzeba nabić !? (tak np. że ma jeszcze 50% pojemności)
fayera Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 no ja dostane całą fakturke za to wszystko tak że wam mogę napisać co i za ile było. ale wszystkie stare części dostałem tak że troche tego było wymienione :/ pasek + do tego jakieś 3 rolki i pompa wody.byłem przygotowany na wydatek ok. 1300zł na same części ale miało być zrobione z klockami (przód / tył) ale klocki mają jeszcze 5-6mm tak że został sam rozrząd. a takie pytanie z innej beczki: mogę VAG'iem sprawdzić sprawność klimy !? w sense jak długo będzie jeszcze dmuchać zimnym powietrzem i kiedy będzie ją trzeba nabić !? (tak np. że ma jeszcze 50% pojemności) Podjedź do klimatyzatora,podłączy aparaturę i będziesz wiedział ale póki co chłodzi nie martw się na zapas....
jankes3 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 dołącze się do tematu , moja A4 1.9 tdi BRB ma nalatane 182000 km i nie wiem czy wymieniać rozrząd bo po przeczytaniu historii serwisowej wygląda że rozrząd był wymieniany przy 111895 km , zerknijcie na screena i czy warto zaufać temu wpisowi czy nie patrzeć na nic tylko wymieniać? <br /><br />
michier Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 jak nie masz 100% pewności w stan licznika to lepiej wymień, będziesz śmigał ze spokojnym sumieniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się