Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane jakie wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zamiar na dniach zakupić gwint do mojego autka i tu nasuwa się pytanie jaki wybrać ? nie mam pojęcia co jest warte zainwestowania pieniędzy :kwasny:

proszę o waszą pomoc :naughty:

2.8 bez Q 1997 kombi

Opublikowano

Zapytaj Pumę, ma Super Sporta w bardzo dobrej cenie :naughty:

Opublikowano

do Quattro juz nie ma:decayed:

wiec kolega bedzie miał nie lada problem ze znalezieniem w dobrej cenie gwintu pod ten napęd

tatechnix jest po ok 1500zł

Opublikowano

Ale kolega napisał że bez Q. Jak jesteś zainteresowany to zapraszam na PW

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Ale kolega napisał że bez Q. Jak jesteś zainteresowany to zapraszam na PW

a faktycznie zobaczyłem tylko literke Q i juz wydawało sie wszystko jasne:polew::polew:

EOT

Opublikowano

ja bym tatechnix ani mts nie kupował, lepiej jakieś KW w inoxie, Supersporta, H&R, Eibacha, coś bardziej renomowanych firm po prostu

Opublikowano

jeżeli chcesz nówkę to szybciutko uderzaj do kolegi PUMA ma supersporta w świetnej cenie, taniej nic lepszego nie kupisz. Druga opcja to polować na coś lepszego z regulacja siły tłumienia np. KONI czy KW. Nie ma sensu kupować tanich podróbek, bo zaraz po zimie zeżre rudy i nie będzie już regulacji, bo nakrętki zintegrują się z amorkiem.

Opublikowano

jeśli chcesz używkę to zwróć uwagę żeby wkład był olejowy lub olejowo-gazowy, zawsze można wtedy zregenerować

Opublikowano
Nie ma sensu kupować tanich podróbek, bo zaraz po zimie zeżre rudy i nie będzie już regulacji, bo nakrętki zintegrują się z amorkiem.

co masz na myśli pisząc o tanich podróbkach? masz jakieś konkretny przykład, bo jeśli chodzi ci o tańsze gwinty-to z tymi nakrętkami-nie mogę się zgodzić, miałem na Audi Racelanda i mam na Touranie JOM'a Blue line'a i jedyną rzeczą, na jaką mogę narzekać to w Racelald'zie-brak regulacji twardości, a w JOM'ie-za nisko, jak do Tourana... nakrętki-po przeczyszczeniu szczotką drucianą, z błota, a nie rdzy-odkręcałem nawet ręką

Opublikowano

Jeździ ktoś na gwincie Tuning Art ? Cena jest atrakcyjna tylko co z jakością..

Opublikowano

To jest to samo co Ta Technix tylko pod inną nazwa

---------- Post dopisany at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

Nie ma sensu kupować tanich podróbek, bo zaraz po zimie zeżre rudy i nie będzie już regulacji, bo nakrętki zintegrują się z amorkiem.

co masz na myśli pisząc o tanich podróbkach? masz jakieś konkretny przykład, bo jeśli chodzi ci o tańsze gwinty-to z tymi nakrętkami-nie mogę się zgodzić, miałem na Audi Racelanda i mam na Touranie JOM'a Blue line'a i jedyną rzeczą, na jaką mogę narzekać to w Racelald'zie-brak regulacji twardości, a w JOM'ie-za nisko, jak do Tourana... nakrętki-po przeczyszczeniu szczotką drucianą, z błota, a nie rdzy-odkręcałem nawet ręką

Widocznie miałeś szczęscie albo nie jeździłeś na lepszym gwincie. Ja miałem okazje śmigać na TA Technix jest takie miękkie że jak zrobisz glebe to jest to aż niebezpieczne. Gwint miałem w pudełku i wpadł do mnie znajomy to sie zapytał co to jest za zabawka. Bo tak to szczerze powiedziawszy wygląda. Nie ma żadnego porównania do firmowego gwintu.

Opublikowano

Jak ktoś ma ograniczone środki to co ma zrobić ? odpuścić sobie tani gwint i założyć tylko firmowe springi Eibach/H&R ?

Opublikowano

A ile masz $$ na gwint?

Opublikowano

1000 zł. Myślę, że lepiej by było kupić springi z Eibacha ale nie wiem czy przy felgach 18" nie będzie za miękko, wjadę na kostkę i będzie kontakt z podłożem :D

Opublikowano

nie będzie, ale obnizenie do 18ki na springach eibacha bedzie za małe, wiem bo mam:wink: nie widziałem innych niz -30 do A4 B5, szczelina na 2 palce, nic nie przyciera:decayed:

Opublikowano

Na H&R -40 byłoby git ? :)

Opublikowano

Patryk, ale nawet te najtańsze gwinty przechodzą testy i normy bezpieczeństwa/jakości, trwałość materiałów, z jakich jest to wykonane-jest już uzależnione od firmy

Opublikowano
Na H&R -40 byłoby git ? :)

pod 18ke, to -50-60:wink:

Opublikowano
Patryk, ale nawet te najtańsze gwinty przechodzą testy i normy bezpieczeństwa/jakości, trwałość materiałów, z jakich jest to wykonane-jest już uzależnione od firmy
Tak oczywiście. Ale osobiście nie polecam tego sprzętu jeździłem i nie byłem zadowolony dlatego nie chce pisać że super się jeździ.
Opublikowano

wiadomo,że Forum po to jest, żeby wymieniać się doświadczeniami:wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...