Misieka4b5v6 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Nie kolego sciagniety komplet gwintu . Ale juz go nie widze .
.md Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 był przez jakiś czas ta technix z wylanym tyłem, za 440 potem za 600. Ale celuje w coś lepszego jednak
Misieka4b5v6 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Ja mam fk nowke i musze cos z nim zrobic zeby go nie dobijalo tak , ale tak to jestem zadowolony
Morales_1990 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Mam Audi A4 B5 polift początek 99r. Napęd na przód, silnik 1.8T. Czy taki gwint będzie pasował - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-supersport-audi-a4-b5-i6158410553.html? Czy muszę wybierać coś innego od AP? W ofercie pisze, że zawieszenie pasuje do B5 z okresu 01/95 do 01/99, a nie mam pojęcia czy są jakieś różnice w zawieszeniu między przed i poliftami?
marcinoa4b5 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Mam Audi A4 B5 polift początek 99r. Napęd na przód, silnik 1.8T. Czy taki gwint będzie pasował - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-supersport-audi-a4-b5-i6158410553.html? Czy muszę wybierać coś innego od AP? W ofercie pisze, że zawieszenie pasuje do B5 z okresu 01/95 do 01/99, a nie mam pojęcia czy są jakieś różnice w zawieszeniu między przed i poliftami? Różnica jest tylko w tyle miedzy przed i poliftem, są inne mocowania górne z tyłu
qba_lle Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Co do AP to moze napisze wam tu swoja opinie bo smigam na tym gwincie od lutego. Gwint komfortowy, niezle wybiera, ale moim zdaniem jest jednak za miekko. Do szybikiej jazdy po zakrętach srednio sie nadaje, dla amatorow gleby i jazdy 50km/h jak znalazl. U mnie przy szybkich zmianach kierunku auto potrafi przytrzec opone, a przy ostrym hamowaniu strasznie przod nurkuje. Twardoscia porownywalne jest chyba z seryjnym S4 zawiasem. Gdybym mogl teraz to bym szukal zdrowej uzywki h&r albo kw.
ELPablo Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Panowie i Panie szykuje się na włożenie gwintu, i powiedzcie mi co jeszcze bym musiał wymieceni przy okazji jakieś końcówki itp.
Matejus_93 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam. Mam problem. Kupiłem gwint. Przyszedł gdy byłem w pracy. Po robocie zabrałem się za jego zakładanie i zauważyłem ze na 1 amorku jest uderzony gwint i nakrętka się w tym miejscu zatrzymuje i nie chce się za chiny kręcić dalej. Można to jakoś naprawić samemu?
Sobczi Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Panowie, co byście mi polecili. W tej chwili jest totalna seria. Miałem pomysł żeby wrzucić sprężyny -30/40, ale jednak to nie to samo co możliwość regulacji. Dobry używany gwint do quattro dostać to masakra (szukam od jakiegoś czasu i lipa). A myślałem nad nowym AP lub w ostateczności MTS. Co byście mi jeszcze polecili ? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Randor Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Daruj sobie MTS, TA i wszystko poniżej 2 tyś jeśli chcesz pojeździć jak człowiek. Ogólnie AP jest spoko ale tak jak ktoś wyżej już napisał jest za miękki jak dla mnie. Jeśli nie chcesz mocno glebić auta i nie zapierdzielasz po winklach jak wariat to AP styknie bo to dobry zawias cena/jakość. Jeśli chcesz twardziej i z fajnie rozwiązaną regulacją (poczytaj) to polecam od siebie Lowtec Hilow 9.1 (lub 9.2,9.3 zależy od funduszy). Zawias wytrzymały i bardzo dobry trakcyjnie. Auto prowadzi się pewnie jak gokart i co najważniejsze auto nie nurkuje ani się nie buja jak to miało miejsce w przypadku AP i o zgrozo 10x bardziej w gwincie MTS. Rok temu płaciłem za 9.1 do ośki 2100zł z wysyłką z niemczech. Firma u nas mało z znana ale w niemczech bardzo ceniona. Polecam. Zjeździłem już sporo gwintów i kit'ów i wyrażam swoje zdanie na podstawie własnego doświadczenia a nie poczytanych opinii.
bizonek069 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat zawieszenia gwintowanego firmy bc racing?
KarolQ Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Witam, pytanie z innej beczki, ile takie coś jest warte? Komplet w ładnym stanie, wszystko suche nic nie cieknie, nakrętkie chodzą w rękach, regulacja twardości, wszystko sprawne
razor91 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 W dniu 14.01.2017 o 14:45, KarolQ napisał: Witam, pytanie z innej beczki, ile takie coś jest warte? Komplet w ładnym stanie, wszystko suche nic nie cieknie, nakrętkie chodzą w rękach, regulacja twardości, wszystko sprawne Foty nie banglają
krzychupiekta Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Pany podejdzie ten zestaw do quattro??
PiterA4 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Witam mam takie pytanie zawieszenie amortyzator gwintowany przedni z a4 b5 quatro ,czy podejdzie do oski??
Maciej94 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Odgrzeję trochę temat, szukam jakiegoś gwintu do quattro, i cały czas sie zastawiam, czy pchać się w jakieś ta technix, czy fk, czy może coś całkiem innego, może coś doradzicie myślałem nad tymi zestawiami https://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-a4-b5-quattro-fk-i7349602467.htmlhttp://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-quattro-s4-gwint-i7333122425.html ale z tego co słyszałem, to bardzo słabo i myślałem też nad tym https://allegro.pl/audi-a4-b5-quattro-zawieszenie-gwintowane-gwint-ap-i7431268263.html W porównaniu do tych dwóch tańszych AP będzie dużo lepsze? Kolega poskładał mi jeszcze zestaw na amorkach kayaba + sprężyny einbach, ale cena za cały zestaw prawie 2700 (z robocizną), co trochę przewyższa mój budżet 2000, jakaś inna alternatywa, wiadomo, te +/- 500zł mogę dopłacić
Randor Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 MTS wypuścił niedawno gwint do naszych quattro. Myślę, że to dobra budżetowa opcja. Z tego co wiem poprawili się względem pierwszych wersji sprzed kilku lat. https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-quattro-s4-mts-8120843128?item=8120843128
mar_1981 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Po ostatnich wrażeniach z zakupem używanego gwintu zastanawiam się nad nowym. Czytam i czytam i mam mały mętlik w głowie. Czy MTS Black/Gold - jakieś opinie macie obecnie, bo sprzedawcy twierdzą że znacznie się poprawił w stosunku do poprzednich lat. A może to kolejna ściema sprzedawców? AP - czy warto dopłacić w stosunku do MTS? bo nawiązując do powyższego podobno nie warto...znowu gadka sprzedawcy. KW - niestety nie mój budżet. A może jakiś zawias bez regulacji? Docelowo 17 albo 18 dojdą pewnie do lata. Nie jeżdżę jak wariat. Poprostu chce wygląd auta trochę zmienić..."poprawić". Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez mar_1981
Lolek Opublikowano 6 Listopada 2023 Opublikowano 6 Listopada 2023 Witam, odgrzeje trochę kotleta. Potrzebuję kupić zawieszenie gwintowane do a4 b5. Do tej pory jeździło na AP i byłem zadowolony tak samo jak brat który odkupił odemnie auto. Niestety gwint dokonał żywota i muszę go wymienić. Teraz pytanie, nie ukrywam, że nowe AP cena opór. Zastanawiamy się nad MTS black/Gold czy ktoś miał z nim do czynienia? Ewentualnie jakaś alternatywa? Będę wdzięczny za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się