adik1983 2 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 witam panowie jak dodaje gazu albo wpadne w dziure to drga mi lewarek zmiany biegów kolega twierdzi ze to poduszka tylko czy to poduszka skrzyni czy silnika i slysze drgania przy dodawaniau gazu rezonans taki w pewnym zakresie obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl666 2 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Niech ktoś przytrzyma z tyłu wydech gdy jest ten rezonans (powinno się uspokoić). Obstawiam plecionkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nikt nie powie Ci na odległość co dolega Twojemu samochodzikowi, w TDi jest mnóstwo potencjalnych przyczyn drgań z dwumasem włącznie, na początek zajrzyj do poduch skrzyni i silnika, dalej plecionka ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudeusz 0 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Zanim ruszysz plecionkę sprawdź wszystkie gumowe zawiesia tłumika. Nie mogą mieć dużego luzu, ani być zbyt sztywno. Nie przenoszą ci się drgania na środkowy tunel, fotele i kierownice? W jakim zakresie obrotów to się pojawia i na którym biegu? Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę tak do 3000 obr, i nasłuc**j czy są drgania. Uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 a po czy poznac ze sa walniete poduchy skrzyni biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieldos 0 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Mam to samo.. ja na dniach zajmę się plecionką i mam poduchę pod skrzynia do wymiany z lewej strony ... Sprawdż jak masz jak na kanale czy gumy na poduchach są całe czy nie są spekane... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 kiedys patrzylem to te poduchy wygladaja na cale ale lewerek skacze jak glupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieldos 0 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie jestem aż takim znawcą ale może wybierak już ma straszne luzy to się chyba nazywa kaseta czy jakoś tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ale drganie skrzyni biegów chyba nie ma nic wspolnego z plecionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudeusz 0 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 U mnie też lata lewarek na dziurach i przy przyspieszaniu poduchy wszystkie wymieniłem więc to nie to . Tzn miałem wywalone pod skrzynią, po wymianie już tak nie lata jak wcześniej ale jest to zauważalne. Ja nauczyłem się z tym żyć . Co do drgania budy przy przyspieszaniu sprawdź jaką masz dawkę ustawioną na vagu, warto w ogóle zrobić logi żeby zobaczyć czy nastawnik nie świruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas. Polecam jakieś duże lotnisko najlepiej singapur bo rozpedzić sie na 4 biegu od 1000 do 3000 to chwile zajmie;p zart oczywiście. Na postoju wejdz na obroty w których wystepuje wibracje niech ktos wtedy dotknie końcówke tłumika wtedy zobaczysz czy winny jest układ wydechowy czy dwumas. ---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas. Polecam jakieś duże lotnisko najlepiej singapur bo rozpedzić sie na 4 biegu od 1000 do 3000 to chwile zajmie;p zart oczywiście. Na postoju wejdz na obroty w których wystepuje wibracje niech ktos wtedy dotknie końcówke tłumika wtedy zobaczysz czy winny jest układ wydechowy czy dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiluk 3 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 mam podobne objawy i dziurawą plecionkę, sprawdź u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ampera4 0 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 tez obstawiam plecionke. przez plecionke u mnie drąg drgal jak szalony nawet na biegu jalowym bylo slychac jak drga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas. Właśnie takim postępowaniem wykańcza się dwumas:facepalm: Nie Tobie oceniać czy nie wiem, i nie mi przechwalać się ile wiem:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 u mnie drgac drga ale slychc rezonans w pewnym zakresie obrotów ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- u mnie drgac drga ale slychc rezonans w pewnym zakresie obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 To plecionka do wymiany, ewentualnie możesz wcześniej sprawdzić wieszaki tłumików. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 kiedys bylem w serwisie boscha sprawdzali powiedzieli ze plecionka potem zadzwonili ze to jednak nie plecionka ze dobra jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nikt tego na 100% nie stwierdzi bez wymiany części. Generalnie diesle 4 cylindrowe się trzęsą i generują drgania, najmniejsza niesprawność wydechu, poduszki, dwumasy objawia się nieprzyjemnym dźwiękiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się