kamil031 Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Witam jestem tu nowy mam taki problem z Audi B6 1.8T podczas zmiany biegów obroty silnika podskakują do góry co uniemożliwia płynna jazdę wygląda to tak jak bym nie zdejmował nogi z pedału gazu sprawdziłem już dolot nie ma żadnej dziurki i nie łapie lewego powietrza wymieniłem zawór DV i nie pomogło przepustnica tez jest sprawdzona zauważyłem ze sztanga od turbo sie nie rusza po odpaleniu silnika ale nie wiem czy to jest przyczyną mojego problemu z góry dziękuje za pomoc: Confused4:
Lestat Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Mam identycznie jak ty. Według wstępnych ustaleń winny jest wysprzęglik. Obroty rosną nie przy zamianie biegu a jak wciśniesz sprzęgło. Dopóki sprzęgło jeszcze ciągnie to tego nie ruszam. Gadałem z tunerem to mówił że AVJ i jeszcze jakiś tak mają...
grzes1150 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 A czujnik pod pedałem sprzęgła macie sprawny? Vaga podpiąć by pasowało
kamil031 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Własnie tak jest obroty rosną jak wcisnę sprzęgło momentalnie podskakują. A jak najpierw puszcze gaz a potem wcisnę sprzęgło to jest normalnie : Dontknow:
kamil031 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Lestat a tobie chodziło o siłownik wysprzęglik czy o łożysko oporowe w skrzyni
kamil031 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Dzisiaj pojadę na kompa to sprawdzę o co chodzi
czaki22 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 czujnik sprzegła sprawdzic, na pedale sprzegła jak masz tempomat to nie powinien dzialac w takim przypadku 1
kamil031 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 nie mam tempomatu to co mam sprawdzić bo już sam nie wiem. bylem sprawdzić siłownik sprzęgła na moje oko jest sprawny i nie zapowietrzony ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:01 ---------- niepokoi mnie sztanga od turbo jest chyba zapieczona i nie mogę jej ruszyć nawet na sile ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ---------- niepokoi mnie sztanga od turbo jest chyba zapieczona i nie mogę jej ruszyć nawet na sile
laki83 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Witam jestem tu nowy mam taki problem z Audi B6 1.8T podczas zmiany biegów obroty silnika podskakują do góry co uniemożliwia płynna jazdę wygląda to tak jak bym nie zdejmował nogi z pedału gazu sprawdziłem już dolot nie ma żadnej dziurki i nie łapie lewego powietrza wymieniłem zawór DV i nie pomogło przepustnica tez jest sprawdzona zauważyłem ze sztanga od turbo sie nie rusza po odpaleniu silnika ale nie wiem czy to jest przyczyną mojego problemu z góry dziękuje za pomoc: Confused4: tez tak miałem...wymieniłem czujnik położenia pedału sprzęgła i podziałało..tylko że u mnie początkowo nie pokazywało błędu na vagu.
pioteros Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 mam podobnie, szczegolnie jak sie tocze na dwojce i wcisne sprzeglo, czy to wina czujnika? mam tempomat ktory nie dziala z tym ze mam B5, bledow tez nie ma na kompie
kamil031 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 Panowie co może być jescze przyczyna tych obrotów oprócz czujnika sprzęgła?
Onkel Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Ja u siebie też mam lekki wzrost ale nie jest to jakieś uciążliwe i mam tempomat, który działa. Na forum A3 chłopaki też pisali o tym problemie i jeden zaprowadził na kompa i jakoś mu zakodowali czujnik sprzęgła że faktycznie podziałało ale na czym ta adaptacja polegała nie wiem. Postaram się odszukać ten wątek i wkleić.
kamil031 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 Czy czujnik temperatury może mieć wpływ na wzrost obrotów silnika?
grzemo Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Czy czujnik temperatury może mieć wpływ na wzrost obrotów silnika? Nie, gdy niesprawny raczej może wpływać na obniżenie obrotów.
czaki22 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 przecież ci napisali sprawdź ten czujnik sprzęgła jest w każdym aucie wykluczając automaty, uszkodzony czujnik nie zgłosi błędu , trzeba go sprawdzic w blokach ---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- dzieki niemu sterownik wie, ze musi ograniczyc obroty silnika, pozatym mialem tak juz ---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:37 ---------- dzieki niemu sterownik wie, ze musi ograniczyc obroty silnika, pozatym mialem tak juz
kamil031 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 Problem rozwiązany mieliście racje czujnik sprzęgła był padnięty chociaż ze wyglądał na sprawny. Wymiana na nowy i całkiem inna jazda dzięki wielkie za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się