FPek Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Hmm po 130 popękany to pewnie malutko tras robił tylko jakies praca dom sklep kościół i czasem dalej bo normalnie ludzie z tras po 220-240 robią i dopiero wymieniają Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk
PiterEL Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ja jestem własnie po wymianie rozrządu Wymieniłem przy 163000. Zakładałem cały zestaw z paskiem wieloklinowym napinaczem tego paska i rolka. Bo stwierdziłem że później dojście jest niemożliwe wręcz... Wszystko zakładałem marki INA. Pasek wieloklinowy i rozrządu Contitecha a pompa wody HEPU.
kuebk Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Po wymianie rozrzady jaki macie kat synchronizacji?
PiterEL Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 A powiedz jeszcze jak to sprawdzić ? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
kuebk Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 W przypadku zwyklych blokow pomiarowych w silnikach CR: grupa 51, pole 4, w przypadku diagnostyki po UDS nie mam pojecia.
PiterEL Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 To się na odpalonym sprawdza? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
PiterEL Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Patrzyłem u siebie i ja już mam chyba diagnostyke po UDS i nie odnalazłem tego parametru aby sprawdzić...
kuebk Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Jesli mozesz to poszukaj czegos z opisem "Idle stabilization", jednostka powinna byc w stopniach albo KW.
kuebk Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Podepnę się pod temat...silnik CAHA - VCDS pokazuje mi Main Injection; start of activation (loc 175) wartość -4,48 stopnia. Czy nie powinno być 0 ?? Czy idzie to ustawić na pompie CR ? czy jest to konieczne? czy ujemna wartość wpływa na pracę silnika tak jak to miało znaczenie w TDI na rotacji ? PiterEL jak mozesz to obczaj w taki sposob, nie wiem czy w wersji Polskiej sa spolszczone nazwy grupy ale tutaj masz grupe 175.
PiterEL Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam U mnie pod numerem 175 nie ma tego w pomiarach rozszerzonych. Znalazłem tylko takie coś i nie mam 0 stopni.
kuebk Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 To jest poczatek wtrysku wstepnego, to nie to.
PiterEL Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 To ja nie wiem u mnie na 175 jest coś z ciśnieniem.... na pewno nie kat wtrysku Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
arek776 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 odgrzeję kotleta, po wymianie rozrządu zaczął pojawiac mi się błąd przepustnicy i miga czasem lampka od świec żarowych, gdzieś czytałem ze to moze byc zle ustawiony rozrząd, czy da się to jakoś sprawdzić?
kuebk Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Przepustnicy czyli klapy gaszenia? Raczej nie ma to zwiazku ze soba.
quadral20004 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 odgrzeję kotleta, po wymianie rozrządu zaczął pojawiac mi się błąd przepustnicy i miga czasem lampka od świec żarowych, gdzieś czytałem ze to moze byc zle ustawiony rozrząd, czy da się to jakoś sprawdzić? olej ,kotory masz w dolocie dostal sie do elektroniki przepustnicy.mowisz ze dzieje sie to czasami.jesli nie chcesz pchac sie w koszta to sciagni przepustnice,rozbierz caly mechanizm,wyczysc nasmaruj a na jakis czas jeszcze ci ona posluzy. tak czy inaczej przyjdzie czas na wymiane.a to koszt 700zl
arek776 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 odgrzeję kotleta, po wymianie rozrządu zaczął pojawiac mi się błąd przepustnicy i miga czasem lampka od świec żarowych, gdzieś czytałem ze to moze byc zle ustawiony rozrząd, czy da się to jakoś sprawdzić? olej ,kotory masz w dolocie dostal sie do elektroniki przepustnicy.mowisz ze dzieje sie to czasami.jesli nie chcesz pchac sie w koszta to sciagni przepustnice,rozbierz caly mechanizm,wyczysc nasmaruj a na jakis czas jeszcze ci ona posluzy. tak czy inaczej przyjdzie czas na wymiane.a to koszt 700zl no właśnie chyba za mało opisałem swoją syt. sorki rozrząd był wymieniany, po tej wymianie zaczęło się to pojawiać, byłem w serwisie jeszcze pytałem czy na pewno jest ok ale niby jest ok. ja tego sprawdzić nie potrafię - stąd moje pytanie o powiązanie z rozrządem a co do czyszczenia to ściągałem egr i przepustnice, wyczyściłem wszystko, nawet wyszło nieźle ale niestety błędy jak były tak nadal są. te błędy to: 2 Faults Found: 5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit P2103 00 [032] - Signal High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [032] - Incorrect Correlation Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear przepustnica do mnie na alle... 450 zł ale tak się dopytuje zeby sie upewnić. już mam do wymiany dwa zamki, przepustnice, olej w multitronicu olej silnikowy to już z 1500 sie uzbierało
quadral20004 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 jesli czysciles i blad nadal jest to przepustnica do wymiany
kuebk Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Ale blad G40/G28 to juz dotyczy rozrzadu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się