Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak szybko wstaje wam turbo w AWX?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, jak szybko wstaje wam turbo AWX?Moje seryjne doladowanie zapodaje dopiero przy 2800 obrotow, po czipsie i na 216 to samo...Czyzby zblizal sie jej koniec?Zapodalem swojego kompa do brata(ten sam setup w golfie) i od 2k bylo juz czuc niutonometry, a u mnie dopiero od ok 3k :kwasny:

Opublikowano

Masz cos nie tak

Opublikowano
Masz cos nie tak

to wiem :decayed: pytanie tylko dlaczego turbo tak pozno wstaje? czy problem moze lezec w czyms innym, czy tylko i wylacznie w samym turbullum?

Opublikowano

logi:wink: i to komplecik

Opublikowano

Dynamiczne wtryski, turbo i przeplywka ponizej, prosilbym w takim razie o przeniesienie watku do dzialu diagnostyka, bo w zamysle mialem zapytac czysto teoretycznie dlaczego turbo pozno wstaje :wink:

wtryski.jpg

turboq.jpg

przeplywkal.jpg

Opublikowano

nie kopci Ci czasem to auto?? bo tu masz niedoałdowanie, tak jak by niszczelnosć albo problemy ze sterowaniem

Opublikowano

n75 podmienialem, to samo, podciesnienia nowe, sztanga ok, dolot ok, w przyszlym tygodniu wrzuce fmicka to sie okaze czy IC nie puszcza bokiem. Kierownice nie wiem, wlozylem to turbo pol roku temu i przed oczywsice wyczyscilem, auto regularnie gonione, wiec raczej wykluczam lopatki. Mialo maly luz na wirniku, moze juz poprostu sie konczy, dlatego pytam skad tak powolne jego wstawanie :wink:

Opublikowano

Sprawdź wężyki podciśnieniowe czy gdzieś się nie przetarły, ściągnij wężyk z gdzybka EGR i zaślep go śrubką. Miałem podobnie u siebie i okazało się, że EGR mi padł.

Opublikowano

EGRa nie ma, wezyk zaslepiony :wink: Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem :decayed:

Opublikowano

Zrob 11BS, na bank problem z podcisnieniem lub dziura w dolocie.

Opublikowano
EGRa nie ma, wezyk zaslepiony :wink: Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem :decayed:

No to może coś źle poskładałeś? :wink::hi:

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ----------

EGRa nie ma, wezyk zaslepiony :wink: Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem :decayed:

No to może coś źle poskładałeś? :wink::hi:

Opublikowano

pokaż statycznego 001 na zapalonym i zgaszonym silniku bo może masz strasznie małą dawkę paliwa

coś mi się nie chce wierzyć ze to co sprawdziłeś nie ujawniło problemu ale jak tak mówisz widocznie tak jest:) odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką, podciągnij gruszkę do góry by sztanga była max w górze, zablokuj gruszkę w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2000obr na 3 biegu, będzie pewność czy problem leży po stronie sterowania czy turbo, drożności wydechu i dolotu

Opublikowano
pokaż statycznego 001 na zapalonym i zgaszonym silniku bo może masz strasznie małą dawkę paliwa

coś mi się nie chce wierzyć ze to co sprawdziłeś nie ujawniło problemu ale jak tak mówisz widocznie tak jest:) odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką, podciągnij gruszkę do góry by sztanga była max w górze, zablokuj gruszkę w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2000obr na 3 biegu, będzie pewność czy problem leży po stronie sterowania czy turbo, drożności wydechu i dolotu

Nareszcie cos sensownego ;) Wydech chyba drozny bo kata nie ma, dawka byla chyba 3,6 ustawiona, wiec przezwoicie. Po niedzieli zrobie tego loga z grucha na maxa w gorze, moze faktycznie to cos powie ;)

Opublikowano

o 001 na zgaszonym nie zapomnij, na zapalony tez zrób bo chyba 3,6 to mi nic nie mów, ja muszę zobaczyć bo o abstrakcjach osób na temat auta już tyle słyszałem ze kopara opada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...