clinque Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Jak w temacie, jak szybko wstaje wam turbo AWX?Moje seryjne doladowanie zapodaje dopiero przy 2800 obrotow, po czipsie i na 216 to samo...Czyzby zblizal sie jej koniec?Zapodalem swojego kompa do brata(ten sam setup w golfie) i od 2k bylo juz czuc niutonometry, a u mnie dopiero od ok 3k
clinque Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 Masz cos nie tak to wiem pytanie tylko dlaczego turbo tak pozno wstaje? czy problem moze lezec w czyms innym, czy tylko i wylacznie w samym turbullum?
clinque Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 Dynamiczne wtryski, turbo i przeplywka ponizej, prosilbym w takim razie o przeniesienie watku do dzialu diagnostyka, bo w zamysle mialem zapytac czysto teoretycznie dlaczego turbo pozno wstaje
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 nie kopci Ci czasem to auto?? bo tu masz niedoałdowanie, tak jak by niszczelnosć albo problemy ze sterowaniem
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 właśnie, a może rozszczelniony układ dolotowy - jakiś czarny dym?
mlodyy Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 tak czarny dym , sprawdź jak chodzi sztanga może kierownice albo n75
clinque Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 n75 podmienialem, to samo, podciesnienia nowe, sztanga ok, dolot ok, w przyszlym tygodniu wrzuce fmicka to sie okaze czy IC nie puszcza bokiem. Kierownice nie wiem, wlozylem to turbo pol roku temu i przed oczywsice wyczyscilem, auto regularnie gonione, wiec raczej wykluczam lopatki. Mialo maly luz na wirniku, moze juz poprostu sie konczy, dlatego pytam skad tak powolne jego wstawanie
tomasimo Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Ja mam identycznie i nie wiem czemu ale musze logi zrobic , bo mnie zj**.....li forumowicze za ochłapy logów .
studziany Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Sprawdź wężyki podciśnieniowe czy gdzieś się nie przetarły, ściągnij wężyk z gdzybka EGR i zaślep go śrubką. Miałem podobnie u siebie i okazało się, że EGR mi padł.
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 no ale jak zdejmie wężyk od EGR to go całkowicie odłączy i będzie na stałe zamknięty..
clinque Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 EGRa nie ma, wezyk zaslepiony Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem
storm37 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Zrob 11BS, na bank problem z podcisnieniem lub dziura w dolocie.
nastradamus Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 EGRa nie ma, wezyk zaslepiony Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem No to może coś źle poskładałeś? ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- EGRa nie ma, wezyk zaslepiony Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem No to może coś źle poskładałeś?
clinque Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 A da sie tam cos spiepszyc? wg schamtu http://majsterek-debesciak.pl/zdjecia/podcisnieniaa.jpg
ciahciah Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 pokaż statycznego 001 na zapalonym i zgaszonym silniku bo może masz strasznie małą dawkę paliwa coś mi się nie chce wierzyć ze to co sprawdziłeś nie ujawniło problemu ale jak tak mówisz widocznie tak jest:) odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką, podciągnij gruszkę do góry by sztanga była max w górze, zablokuj gruszkę w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2000obr na 3 biegu, będzie pewność czy problem leży po stronie sterowania czy turbo, drożności wydechu i dolotu
clinque Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 pokaż statycznego 001 na zapalonym i zgaszonym silniku bo może masz strasznie małą dawkę paliwacoś mi się nie chce wierzyć ze to co sprawdziłeś nie ujawniło problemu ale jak tak mówisz widocznie tak jest:) odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką, podciągnij gruszkę do góry by sztanga była max w górze, zablokuj gruszkę w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2000obr na 3 biegu, będzie pewność czy problem leży po stronie sterowania czy turbo, drożności wydechu i dolotu Nareszcie cos sensownego Wydech chyba drozny bo kata nie ma, dawka byla chyba 3,6 ustawiona, wiec przezwoicie. Po niedzieli zrobie tego loga z grucha na maxa w gorze, moze faktycznie to cos powie
ciahciah Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 o 001 na zgaszonym nie zapomnij, na zapalony tez zrób bo chyba 3,6 to mi nic nie mów, ja muszę zobaczyć bo o abstrakcjach osób na temat auta już tyle słyszałem ze kopara opada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się