Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T nie daje się zmodyfikować


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a wyskakuje CI engine check?

Opublikowano

N75 wystarczy podpiąc pod sprezone powietrze i dmuchnąć ze 2 bary

głupia mysl mi przyszła ale sprawdz przelot tłumików

może którys jest zapchany

Opublikowano

W moim przypadku, każdy pomysł, nawet pozornie głupi może być dobry :-) Obadam przelot.

Gość tu: Need advice. Not getting full boost. (long) miał podobny problem i okazało się że miał źle podpięty N75 - dlatego nie chciało mu turbo pompować.

W raazie czego jaki jest nr części N75 i jaką literkę powinien mieć na koncu, bo widziałem już n75c,f itp.?

Opublikowano

16683 - Boost Pressure regulation : control range not reached

w pierwszej kolejności sprawdź szczelność dolotu i wszystkie wężyki podciśnienia, wtyczke od N75 i czy gruszka przy turbo się nie zacieła, ostateczności podmień N75 koszt nie duży a naprawdę warto.

Opublikowano

A więc czekamy co będzie u kolegi Brainhazard. Bardzo proszę o opisanie rozwiązania bo jestem również zainteresowany tym problemem. Mam taki sam silnik.

Opublikowano

Dam znać jak tylko dojdę w czym problem.

Póki co niestety MR Motors na urlopie, no i teoretycznie auto już było 3 dni u Witka na diagnostyce. Nie znalazł przyczyny, dlaczego turbo więcej nie ładuje, błąd i check engine pojawił się po jego programie.

Znacie kogoś jeszcze w Wawie kto zna się bardzo dobrze na 1.8T?

Spróbuję zrobić logi dyn na kanale 115 - ciśnienie zadane i otrzymane. Potem podepnę odwrotnie n75 i zobaczę czy coś się zmieni w logach.

Opublikowano

Patrząc się na zestaw to pewnie liczyłeś na ok 200-210KM, a nadal masz standardowy SMIC, dobrze myślę?

Może to jest przyczyną? Może Masz IC zawalone olejem i dodatkowo masz ograniczony przepływ?

Czytałem gdzieś, że przepłukanie w środku IC benzyną ekstrakcyjną daje efekt. Możesz mi powiedzieć, czy wąż który jest podłączony do kanału biegnące pod chłodnicą masz czysty na połączeniach?

Opublikowano

nie zmieniaj podpiecia N75

zdejmij przewód gumowy od aktuatora na turbinie

i sie przejedz

jak sie cos zmieni znakiem tego cos nie halo z zaworem

Opublikowano

Nie, mam już założonego FMICA. Właśnie datego coś musi być nie halo bo na tym zestawie powinien mieć ok 200-210KM a ledwo Witek wycisnął 195, twierdząc że tak złego programu na takim zestawie to jeszcze nie zrobił.

Patrząc się na zestaw to pewnie liczyłeś na ok 200-210KM, a nadal masz standardowy SMIC, dobrze myślę?

Może to jest przyczyną? Może Masz IC zawalone olejem i dodatkowo masz ograniczony przepływ?

Czytałem gdzieś, że przepłukanie w środku IC benzyną ekstrakcyjną daje efekt. Możesz mi powiedzieć, czy wąż który jest podłączony do kanału biegnące pod chłodnicą masz czysty na połączeniach?

Opublikowano

A moze potrzeba zmienić cewki albo świece? Sprawdz sobie po vinie bo moze sie lapiesz na akcje wymiany. Mi w ASO powiedzieli, ze sie lapie, ale zatanawiam sie czy to dobry pomysł zmieniać skoro działa....

Opublikowano

nowe, to zawsze nowe

ja bym sie nie zastanawiał

Opublikowano

Nie łapie się na akcje serwisową, poprzedni właściciel zmienił już 2 cewki, świece były zmieniane jakoś w marcu. U mnie to chyba nie ten trop. Z tego co mówił Witek, nie może zmusić turbiny żeby pompowała większe ciśnienie (a jest sprawna), więc to raczej kwestia sterowania turbo i ciśnień/podciśnień.

Opublikowano

dlatego Ci juz pisałem zdejmij przewód od N75 do turbo i go zaslep

jak auto dostanie kopa znakiem tego na tym odcinku jest ch...ujnia

Opublikowano

Ruszyło się coś w temacie?

---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ----------

Pewnie to już widziałeś 16683/P0299/000665 - Ross-Tech Wiki

Possible Symptoms

Reduced Power Output

Limp Mode

Possible Causes

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

Turbocharger faulty

Diverter Valve faulty

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check Turbocharger

Check Diverter Valve

Skoro DV masz sprawny i N75 to może turbo pada?

Opublikowano

Że się tak wtrącę w temat, ale u mnie były podobne cuda i jeszcze gorsze do tego, wqrw......iłem się do tego stopnia że rozebrałem prawie cały silnik. Okazało się że: turbina miała uszkodzone łożysko oporowe i przyblokowywało wirnik o korę w momencie obciążania, z ciśnieniem były cuda czasem ledwo do 0,5 bara pompowała, do tego mam najprawdopodobniej uszkodzony czujnik spalania stukowego I i II cylindra bo z cofaniem zapłony też mam kabarety, wieczorem będę wiedział czy nie coś jeszcze, ehh

Opublikowano

Ruszyło sie cos w temacie?

Opublikowano

Panowie co wy za glupoty o tych AMB wypisujecie, jakie stosowane w passatach, golfach, jettach w stanach.... AMB bylo kladzone tylko i wylacznie do A4 B6 na rynek amerykanski i nigdzie wiecej.

AWT nie ma tej samej mocy co AMB i nie rozni sie tylko blokiem.

A kolega co ma takie problemy ze sie poddac AMB nie chce ma cos uwalone ze sterowaniem sprezarki mehcanicznie albo elektronicznie i tyle, najszybcierj jakas nieszczelnosc na wezykach.

AMB da sie modyfikowac bezproblemowo bo to najzwyklejszy ME7.5 jak w kazdym innym 1.8T z tych lat i to ze jest to US nie ma zadnego znaczenia.

W serii pompuje 0,75bara dokladnie.

Opublikowano

Dlatego ja profilaktycznie kupilem juz DV i N75 i zanim zrobie korekte programu powymieniam to. Martwi mnie tyko, ze przyczyną może byc gruszka od turbo. Mozna ją w razie czego jakoś zregenerować ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...