smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam po prosze o sprawdzenie logow sielnik 1.8t AEB 99r mianowicie chodzi mi ze to auto nie ma mocy takiej jak miał jak ja kupiłem Grupy: 003,020,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031,033,034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031,034,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Coś Ci się dzieje z autem czy po prostu źle robiłeś te logi? Powinieneś na 3 biegu od około 1500 obr/min do 6200 obr/min jechać z nogą w podłodze a u Ciebie widać jakbyś odpuścił.
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 na 100% masz AEB ???? bo chyba nie sonde robi sie statycznie a nie dynamicznie i zrób te logi po ludzku
marcindlug Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 skoro jest grupa 115 to nie jest to AEB to jest chyba oczywiste
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Sory moja pomyłka ANB motor ---------- Post dopisany at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany at 12:33 ---------- i te logi sa zle zrobione ?
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 własnie o tym pisze to jest ANB albo APU
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 To jest ANB na 100% co z tymi logami jest nie tak
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 A robiłeś tak, 1500obr i but w podłogę? Wg tego masz patrząc na obroty but a potem odpuszczasz, potem znowu but. Jak je robiłeś?
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 od 2 tysiecy do 6 but tak robiłem
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Dobra, widzę tylko nie zrobiłeś stop i dalej Ci się log robił
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 no dokładnie tak nie zrobiłem stop a wiec uda sie cos opowiedziec o tych logach ? ---------- Post dopisany at 14:13 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ---------- Napisze ktos Po prosze o pomoc co i jak z tymi logami
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wiesz co, ja fachowcem nie jestem ale właśnie robiłem u siebie i pytałem się Gregora, powiedział mi kilka rzeczy, wg Twoich logów na 2 i 3 cylindrze trochę Ci cofa zapłony, powinno być tak jak masz na 1 i 4 czyli same zera, jednak masz małe wartości to myślę że ok. Ja miałem wyższe i po wymianie świec poprawiło się. Przepływka ładnie daje. Masz 150KM czy więcej? Coś dłubane było w aucie? Resztę niech Ci fachowcy podpowiedzą. Coś Ci się dzieje że robiłeś logi?
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Robiłem logi bo wydaj mi sie ze jest słabe to 150 koni seria nic nie było robione .swiece mam do wymiany sa w czarnej sadzy i troszke od góry podlane oleje uszczelka do wymiany bedzie zrobione ... 2i3 cylider czyli świece ?
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wymień uszczelkę pokrywy zaworów: Uszczelka pokrywy zaworów AUDI A4,A6 VW Passat (2340727459) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. albo taka: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW REINZ AUDI A3 A4 A6 1.8T (2359713570) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ja mam tą drugą Wymień świece na takie: ŚWIECE NGK PLATINUM PFR6Q AUDI SEAT VW 4SZT (2389508090) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i wtedy zobaczysz Przepływka ładnie Ci daje, jak nie masz żadnej dziurki to powinna fajnie iść
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 no własnie nie idze fajnie zobaczymy po wymianie bo to tez spora sa na moc ? .. A tak to wszystko jest ok ?
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Co wiedziałem to Ci podpowiedziałem, na reszcie to się nie znam. Może masz jakąś nieszczelność w układzie i dlatego. Mi kolega podłączył powietrze sprężone pod turbo i sprawdził cały układ ale dokładnie nie odpowiem Ci co i jak
smol Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 no nie głupie z tym cisnieniem na turbo ale jak bym miał nie szczelnośc wyjdzie na logach tomasz dzieki za pare porad teraz tylko czekać moze jakis fachowiec pomoże
tomaszstn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Z tego co mi wiadomo to nieszczelność nie wyjdzie Ci w logach, tylko i wyłącznie sprawdzając to mechanicznie
smol Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 okok to sie zrobi tak jak piszesz ale teraz niech sie ktos wypowie z tymi logami czy jest wszystko ok ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ---------- Jest ktos w stanie napisac cos o tych logach ---------- Post dopisany 11-06-2012 at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2012 at 18:59 ---------- Nikt nie powie o cochodzi z tymi logami czy wszystko jest ok czy nie ?
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Przepływka mierzy ok, cisnienie doładowania trzyma w miare chyba powinno wszystko grać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się