MAT1000 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ja miałem 1BA, więc niezły ponton . Przeszedłem na ProKit i amorki 1BA, potem dołożyłem stabilizatory: przód RS4 i tył 18mm. Dalej zmieniłem amorki na sline + ProKit.Mi chodziło właśnie o komfortowe obniżenie i jak na razie jest ok, z tyłu zmienię jeszcze stabilizator na S4 (20mm).Foty wrzucę jak uklepię trochę autko, bo zrobiłem tylko 4km dzisiaj by sprawdzić czy jest bardziej twardo. Pierwsze wrażenie nic się nie zmieniło, na pewno delikatnie usiadł, ale już ciemno się zrobiło. Dzisiaj tylko przód, z tyłem trochę dłużej trzeba powalczyć a czasu nie było.
Pucek Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 A ja się pytam czemu nie gwint? Trafne spostrzeżenie, 1BE jest znacznie twardsze od np. gwinta Weiteca więc po co pakować się w jakiś syf
H4mm3R Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Znajomy przesiadł się z prokita na gwint z eibacha i jest bardzo zadowolony bo dużo lepiej tłumi mniejsze nierówności i w końcu auto równo stoi.
MAT1000 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 A ja się pytam czemu nie gwint? Jeden z głównych powodów, miejsce parkingowe w garażu: Tańszym kosztem sprawdzę jak teraz siądzie przód i czy wjadę nie rysując zderzakiem (wjeżdżam tyłem na platformę). Cały czas mam w głowie gwint AP, ale co z niego gdybym nie mógł skręcić auta.
marcinch001 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Pokaż fotki przodu jak siedzi .
afroo. Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A ja się pytam czemu nie gwint? Jeden z głównych powodów, miejsce parkingowe w garażu: Tańszym kosztem sprawdzę jak teraz siądzie przód i czy wjadę nie rysując zderzakiem (wjeżdżam tyłem na platformę). Cały czas mam w głowie gwint AP, ale co z niego gdybym nie mógł skręcić auta. Znam ten ból. Serce mówiło AP, a rozum założył Eibachy bo wjazd do garażu nie pozwala na więcej.
MAT1000 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dokładnie. Jedyne słuszne rozwiązanie, było by założyć powietrze, ale czy do codziennego auta zdało by egzamin Pokaż fotki przodu jak siedzi . Takie na szybko kalkulatorem:
Pjotras Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 siema MAT1000 dobrze wyczytałem, że wrzuciłeś sportline'a na amorek 1BE? Nie obawiasz się, że się szybko skończy? Fajnie to wygląda i obniżenie wygląda na w sam raz i taki efekt też chciał bym uzyskać, ale obawiam się właśnie tego -45/50 na amorku 1BV. Na fotkach co za koło jest?
niestandardowy Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Bez obaw. Gdyby to wrzucil na 1ba to by sie skonczyly niebawem...
Pjotras Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Czyli generalnie można wrzucać więcej niż -40 na np 1BV? w granicach rozsądku oczywiście. Dzieki za info i sorki za śmieci w temacie Pozdro
H4mm3R Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Czyli generalnie można wrzucać więcej niż -40 na np 1BV? w granicach rozsądku oczywiście. Dzieki za info i sorki za śmieci w temacie Pozdro 1BV a 1BE to to samo. Jak ktoś dużo nie jeździ, to pojeździ....
MAT1000 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 Prawie dwa lata śmigałem na 1BA + eibach -30mm, amorki nie straciły na swoich właściwościach.Przy sportline to te -50mm będzie przy cięższym silniku, więc u mnie powinny trochę wytrzymać. Felgi na foto 17" z oponami 215/50/17 Po mierzeniu przód wyszedł tak:1BA + Eibach ProKit vs 1BE + sportline = 65,5 vs 64,5 Patrząc na platformę, chyba trzeba pomyśleć o gwincie, bo coś jeszcze można by urwać
Pjotras Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nawet sporo Kupuj gwint, a ja biore Twoje Eibachy
MAT1000 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 I to straszna, uświadomiłem sobie jak stałem obok tych dwóch
melman_zyrafa Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Mariusz, ja swoim na Bilsteinie B8 + Prokit przycieram spodem o nierówności na drodze. Czasami nawet o progi zwalniające. Prokit jest b.miękki w porównaniu do BV. Jak to wygląda na Sportline?Z tego co zauważyłem- auto zeszło jeszcze ok. 1,5-2 cm w dół w stosunku do BV.
MAT1000 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Sportline jest odczuwalnie sztywniejszy, auto twardziej na nich wybiera niż na prokit, ale tragedii nie ma. Ty masz 3.0 a ja skromne 1.9, w moim nie przycierałem na ProKit
cinkers Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Panie kolego to Pana? http://allegro.pl/sportec-mono10-i4962342644.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się